abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213920456

Welkom!

In dit topic kan een verscheidenheid aan onderwerpen worden besproken rondom de Amerikaanse politiek door een BNW-lens.

Speculaties en het delen van theorieën over de Amerikaanse politiek wordt gewaardeerd, haatspraak of het beledigen van mensen wordt hier conform de FOK!policy geweerd.

Welke dubbele agenda's houdt de politieke elite er op na en met welk doel? Is er echt gefraudeerd in de presidentsverkiezingen van 2020? Worden de VS de opiatencrisis nog de baas? Waarom is er zo vaak geprobeerd om berichtgeving op Twitter aan te passen om de publieke opinie te beïnvloeden? Wordt Ron De Santis kandidaat voor de presidentsverkiezingen in 2024 of weet Donald Trump dat te voorkomen? Maakt Kamala Harris kans om in 2024 de eerste vrouwelijke president te worden of gaat Biden door tot zijn 90e? Houdt het tweede amendement van de Grondwet stand?

Bespreek het hier!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_213920935
twitter

De directors cut is nog lachwekkender, hij ziet de parachutist vrijwel niet eens. Wel lief van de "RECHTS-EXTREMIST" Giorgia Meloni de enige die weer eens doorheeft dat Biden loopt te wanderen. En zodoende hem nog weer iets bij de les krijgt.

Zouden deze "Hunger Games" elite volk zoals von Leyen door Secret Service e.d zijn gesommeerd om op Biden's symptomen te letten?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_213925959
twitter

Een van de redenen dat ze Elon haten, zelfs overgaan tot aanvallen op zijn bedrijf hier in europa.
Als de democraten het zouden kunnen hadden ze Elon allang een Twitter ban gegeven, het is dat hij even om een tikkie vroeg voor dat platform.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_213932863
twitter

:?
pi_213937434
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 14:53 schreef QAnonn het volgende:
[ x ]
:?
Deze is al de-boonked, hij wilde gewoon zitten. :W

Wel leuk dat ze elke rare beweging op een of andere manier trachten goed te praten, voor elk raar filmpje zal er een fact-check pagina worden gemaakt.
pi_213937599
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 22:55 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Een van de redenen dat ze Elon haten, zelfs overgaan tot aanvallen op zijn bedrijf hier in europa.
Als de democraten het zouden kunnen hadden ze Elon allang een Twitter ban gegeven, het is dat hij even om een tikkie vroeg voor dat platform.
Hoe kan een politieke partij iemand nou een Twitter verbod geven.
pi_213937751
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2024 18:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hoe kan een politieke partij iemand nou een Twitter verbod geven.
Denk aan Jack Doresy, de vorige eigenaar van Twitter die diep in de pockets zat bij de establishment/democraten.

Hij gaf het ook toe in 2018.
quote:
Twitter werd ook door de democratische instantie F.B.I gesommeerd om de Hunter Biden laptop informatie te verbannen omdat dit "Russische desinformatie" zou betreffen. Iets wat natuurlijk iedereen wist dat dit niet klopte.

Zo werd ook Trump verbannen omdat hij "mean-tweets" verstuurde en gevoelens kwetsen van democraten. Er gingen miljoenen naar de admins/staff van Twitter vanuit de politieke partijen onder mom van "campaign funding" waar het eigenlijk gewoon election interference was.

twitter

Laatste tijd begint Jack het echter ook beetje te snappen. Hoop voor hem is nog niet opgegeven.

twitter
pi_213937774
twitter

twitter

Niet te vergeten de informatie die vanuit Elon kwam "Twitter Files"

Waar Twitter in opdracht van Bidens dictatoriale regiem op commando werkte om tweets te verwijderen/users te verbannen.

Dusja, een politieke partij/beweging die druk uitvoert op Twitter en zodoende populaire Presidenten verbannen is gewoon bewezen.

https://x.com/mtaibbi/status/1598829996264390656

Volledige thread
pi_213954789
quote:
6s.gif Op zondag 16 juni 2024 18:38 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Deze is al de-boonked, hij wilde gewoon zitten. :W

Wel leuk dat ze elke rare beweging op een of andere manier trachten goed te praten, voor elk raar filmpje zal er een fact-check pagina worden gemaakt.
twitter
pi_213955706
twitter
pi_213962997
twitter
pi_213969496
twitter

Het gaat fantastisch met Biden, dit filmpje zal vast wel uit de context zijn geknipt of het is een deepfake of een cheapfake. Dat gebrabbel op het laatst is eigenlijk geen gebrabbel het is een exotische taal die Biden heeft leren spreken tijdens zijn avonturen met corn pop.
pi_213969572
Op een dag komt het naar buiten hoe ze Biden al die tijd overeind hebben weten te houden. Ik vraag mij serieus af waarom ze Kamala Harris niet naar voren schuiven. Ik weet dat ze slecht is en dat ze slechts deze positie heeft omdat ze een vrouw is met een kleurtje, maar dit kan toch echt niet meer.
Hoe zien de democraten zich dit überhaupt voor zich als deze man nog 4 jaar door moet? Buiten het feit dat je deze man in bescherming moet nemen vind ik het echt onverantwoord om een seniele man wederom president te laten worden.
Voor alle jA mAaR tRuMp111!!!! roepers, vinden jullie dit nu echt oké dat deze man maar mag blijven aanmodderen?
Is jullie haat voor een kandidaat die jullie mening niet deelt zo groot dat je serieus liever een seniele oude man aan het roer ziet dan een man die weliswaar niet jullie mening deelt maar nog wel geestelijk gezond is?
Om even de situatie op Nederland te betrekken, als de strijd zou gaan tussen een seniele Wilders en een gezonde Timmermans dan was ik gegaan voor Timmermans ondanks het feit dat ik helemaal niets met die vetklep heb.
Ik kan ieder geval inzien dat het land gebaat is bij iemand die tenminste geestelijk gezond is al sta ik totaal niet achter zijn waanzinnige visie.
pi_213971189
twitter

Zijn humor _O- ook mooi dat hij dat stukje met de paus er bij haalt.
Trump kan nog wel jaartje of 10 mee. Scherp zoals altijd.
pi_213971425
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2024 09:50 schreef Chivaz het volgende:
Op een dag komt het naar buiten hoe ze Biden al die tijd overeind hebben weten te houden. Ik vraag mij serieus af waarom ze Kamala Harris niet naar voren schuiven. Ik weet dat ze slecht is en dat ze slechts deze positie heeft omdat ze een vrouw is met een kleurtje, maar dit kan toch echt niet meer.
Hoe zien de democraten zich dit überhaupt voor zich als deze man nog 4 jaar door moet? Buiten het feit dat je deze man in bescherming moet nemen vind ik het echt onverantwoord om een seniele man wederom president te laten worden.
Voor alle jA mAaR tRuMp111!!!! roepers, vinden jullie dit nu echt oké dat deze man maar mag blijven aanmodderen?
Is jullie haat voor een kandidaat die jullie mening niet deelt zo groot dat je serieus liever een seniele oude man aan het roer ziet dan een man die weliswaar niet jullie mening deelt maar nog wel geestelijk gezond is?
Om even de situatie op Nederland te betrekken, als de strijd zou gaan tussen een seniele Wilders en een gezonde Timmermans dan was ik gegaan voor Timmermans ondanks het feit dat ik helemaal niets met die vetklep heb.
Ik kan ieder geval inzien dat het land gebaat is bij iemand die tenminste geestelijk gezond is al sta ik totaal niet achter zijn waanzinnige visie.
Als ooit het moment komt dat je doorkrijgt dat Trump alles bij elkaar liegt, dan zul je het gaan snappen. En dan ga je ook denken: Hoe heb ik hier ooit in kunnen trappen?!
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_213973173
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2024 13:17 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Als ooit het moment komt dat je doorkrijgt dat Trump alles bij elkaar liegt, dan zul je het gaan snappen. En dan ga je ook denken: Hoe heb ik hier ooit in kunnen trappen?!
Alleen Trump is nu niet aan de macht. Bijzonder dat Biden fans niks negatiefs over hun held durven te zeggen.
pi_213973632
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2024 16:19 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Alleen Trump is nu niet aan de macht. Bijzonder dat Biden fans niks negatiefs over hun held durven te zeggen.
Ik geloof niet dat Biden nou veel fans heeft, of dat iemand hem als held ziet. Hij doet gewoon zijn werk als president en doet dat ook nog eens best goed. Zeker voor een bejaarde.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_213979695
twitter
pi_213979787
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 00:50 schreef QAnonn het volgende:
[ x ]
Is dit het resultaat van 'eigen onderzoek'?

Je hebt geen idee hoe het werkt he?

En hoe figuren als Brendan Carr (FCC Republikein die Trump als president wil) en Elon Musk (die zijn geliefde Starlink voor dat doel ten gelde wil maken ) daar dan weer gebruik van maken om mensen als jij wijs te maken dat het allemaal BIDEN's SCHULD! is.

Het is een beetje hetzelfde fake verhaal dat Biden nog steeds geen oplaadpalen heeft gerealiseerd :')

1. Biden stelt geld beschikbaar voor staten om ook afgelegen gebieden aan te sluiten op het internet.

2. Staten kunnen daar een plan voor indienen dat aan bepaalde voorwaarden moet voldoen zodat er geen partijen zijn die daarvan zelf (financieel) van gaan profiteren ten koste van de consument.

3. De geschatte termijn waarop dat gerealiseerd kan worden duurt sws jaren en is natuurlijk afhankelijk van het initiatief van de staten zelf, niet van Biden :{w

Uitleg:

twitter

Met daaruit de tijdlijn voor realisatie als staten belangstelling hebben:

Zoals je ziet was de verwachting dat plannen (als ze ingediend zijn door de staten) vanaf dit jaar geimplementeerd kunnen worden en dan duurt het nog een aantal jaren om dat te realiseren.

Doe zelf eens een keer moeite om te achterhalen hoe het zit ipv je klakkeloos iets (wat je bevalt) wijs te laten maken :{w

Man man man zo moeilijk is dat niet hoor ...

Als je internet hebt |:)

Het staat nb in je eigen artikel waarvan je geen link maar alleen maar een screenshot gepost hebt en blijkbaar heb je niet eens de moeite genomen hebt om dat op zoeken en te lezen :|W

quote:
Alan Davidson, who runs the program as head of the Commerce Department's National Telecommunications and Information Administration, praised the pace of the BEAD program. He told lawmakers in May that the first two years were consumed by "planning and preparation."

Mr. Davidson said 2024 "is a year of execution -- the year for which we've been planning."

States and territories approved for funding, he said, "will be embarking on the challenge and subgrantee selection processes that will fund providers to build networks."

On May 15, Mr. Davidson told Congress that the program "is really a 2025, 2026 shovels-in-the-ground project."
Typisch de Washington Examiner om dan zo'n suggestieve titel erboven te zetten. Cheap fake werkt bij het MAGA volgvolk :Y

[ Bericht 16% gewijzigd door Kijkertje op 20-06-2024 04:07:56 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_214008325
twitter
pi_214024835
twitter

AOC, your hands are red, over 40.000 dead.
Links tegen Links timeline 8)7
pi_214024840
twitter

Dat mens is toch lachwekkend, altijd zo boos.
Wat doet ze ook met haar haren, goed onder invloed.
pi_214025225
twitter

De VS zal vast blij zijn dat de volwassenen en zeer fatsoenlijke mensen weer in het Witte Huis zitten. Binnenkort met de verkiezingen kunnen we zien hoe blij ze nu werkelijk zijn.
pi_214025743
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2024 19:42 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
De VS zal vast blij zijn dat de volwassenen en zeer fatsoenlijke mensen weer in het Witte Huis zitten. Binnenkort met de verkiezingen kunnen we zien hoe blij ze nu werkelijk zijn.
Inderdaad, een verkrachter en fraudeur als President is geen reclame.
pi_214026057
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2024 19:42 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Dat is geen mens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')