Dit laatst als afsluiter voor dochter haar kinderfeestje gedaan. Genotquote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:43 schreef de_boswachter het volgende:
Niet je kinderfeestje in de Mc Donalds houden tussen de vieze dikke zwijnen.
Leuk ja je kinderen en die van anderen vetmesten. Kijk meiden zo dik als al die mensen om ons heen worden jullie ook door dit smerige rotvoedsel te vreten.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dit laatst als afsluiter voor dochter haar kinderfeestje gedaan. Genot
Aansteller gespotquote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Leuk ja je kinderen en die van anderen vetmesten. Kijk meiden zo dik als al die mensen om ons heen worden jullie ook door dit smerige rotvoedsel te vreten.
Ze mogen me nog 100 euro per uur geven, no way dat ik daar zou willen werkenquote:
Maar je maakt dankbaar gebruik van degene die het voor je doetquote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze mogen me nog 100 euro per uur geven, no way dat ik daar zou willen werken
Voor een simpele menu betaal je al gauw ¤11,- tot ¤16,-. Maar dat verschilt ook per McDonalds merk ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:36 schreef Origami94 het volgende:
10 euro voor een box met 10 kipnuggets en kleine kaassouffles. Zijn ze helemaal gek geworden?
Klacht: Door baan bij de rijksoverheid niet op de vuist kunnen met mensen die bij de McDonalds werken
Verkapt zie mij werken bij de rijksoverheid topic
Frietquote:Op zondag 16 juni 2024 09:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Voor een simpele menu betaal je al gauw ¤11,- tot ¤16,-. Maar dat verschilt ook per McDonalds merk ik.
Toen ik recent na jaren weer een visburger van de McDonalds at zag ik dat de prijs-kwaliteit/kwantiteitsverhouding ver te zoeken was: het broodje is kleiner geworden, de vis zelf ook. En het plakje kaas is nu een half plakje. Om maar niet te spreken dat je op sommige locatie voor een grote patat en een medium patat dezelfde vorm bakje krijgt. En dat het vaak al slap is.
Ik zie alweer dat deze discussie hevig is gepolariseerd en discussiëren op de inhoud gebaat is aan dogma'squote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze mogen me nog 100 euro per uur geven, no way dat ik daar zou willen werken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |