Teach them not to stare!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In je onderbroek rondlopen zou ik niet doen als je naar de supermarkt gaat hoor
In Walmart kan dat gewoon. Hebben we hier niet helaas.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In je onderbroek rondlopen zou ik niet doen als je naar de supermarkt gaat hoor
Nee dat moet je maar even laten gaan danquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja hehe. Maar op het moment dat die tirade losbarst dan helpt dat echt niet heh.
Je bent vader, dan ben je geen mensquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:00 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
[..]
PER ONGELUK??!!!
HALLOOOOOOO, ik ben ook maar een mens
heb afsprakenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon doen.
Ben je volwassen voor toch.
Ben er al best vaak geweest maar nog nooit die types uit de filmpjes er tegengekomenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In Walmart kan dat gewoon. Hebben we hier niet helaas.
Teleurstellendquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben er al best vaak geweest maar nog nooit die types uit de filmpjes er tegengekomen
Bizar wel. Toen ik jong was werd er at best een schouder over opgehaald.quote:
ziet er ook ranzig uitquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik kocht dit blauwe drankje in de hoop dat het op die sportdrankjes lijkt
[ afbeelding ]
Het is ZÓ zoet, ik weet niet wat me overkomt
uhuh ja vast. water is ook gezondquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
maar er zitten echte stukjes citroen in, dus gezond!
100gr citroen heeft 2.5 gram suikerquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
echt niet, daar zitten geen stukjes citroen in
met ookquote:
wel suiker eten = geen causaal verband met doodgaanquote:
Van alleen suiker ook. En misschien nog wel eerderquote:
daarom is één product gezond/ongezond noemen ontzettend onzinnig, het bestaat nietquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van alleen suiker ook. En misschien nog wel eerder
ik zei ook niet dat je aan de suikers dood ging. maar met suikers eten ga je ook dood.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wel suiker eten = geen causaal verband met doodgaan
geen suikers eten = ga je snel dood, oorzaak ligt aan gebrek suikers
doe nou niet zo serieus, ik maakte de toevoeging juist belachelijk met een sarcastische post, natuurlijk is een smurfenblauw drankje niet gezondquote:
weet ik, anders hoefde mijn toevoeging nietquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zei ook niet dat je aan de suikers dood ging. maar met suikers eten ga je ook dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |