Teach them not to stare!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In je onderbroek rondlopen zou ik niet doen als je naar de supermarkt gaat hoor
In Walmart kan dat gewoon. Hebben we hier niet helaas.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In je onderbroek rondlopen zou ik niet doen als je naar de supermarkt gaat hoor
Nee dat moet je maar even laten gaan danquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja hehe. Maar op het moment dat die tirade losbarst dan helpt dat echt niet heh.
Je bent vader, dan ben je geen mensquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:00 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
[..]
PER ONGELUK??!!!
HALLOOOOOOO, ik ben ook maar een mens
heb afsprakenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon doen.
Ben je volwassen voor toch.
Ben er al best vaak geweest maar nog nooit die types uit de filmpjes er tegengekomenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In Walmart kan dat gewoon. Hebben we hier niet helaas.
Teleurstellendquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben er al best vaak geweest maar nog nooit die types uit de filmpjes er tegengekomen
Bizar wel. Toen ik jong was werd er at best een schouder over opgehaald.quote:
ziet er ook ranzig uitquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik kocht dit blauwe drankje in de hoop dat het op die sportdrankjes lijkt
[ afbeelding ]
Het is ZÓ zoet, ik weet niet wat me overkomt
uhuh ja vast. water is ook gezondquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
maar er zitten echte stukjes citroen in, dus gezond!
100gr citroen heeft 2.5 gram suikerquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
echt niet, daar zitten geen stukjes citroen in
met ookquote:
wel suiker eten = geen causaal verband met doodgaanquote:
Van alleen suiker ook. En misschien nog wel eerderquote:
daarom is één product gezond/ongezond noemen ontzettend onzinnig, het bestaat nietquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van alleen suiker ook. En misschien nog wel eerder
ik zei ook niet dat je aan de suikers dood ging. maar met suikers eten ga je ook dood.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wel suiker eten = geen causaal verband met doodgaan
geen suikers eten = ga je snel dood, oorzaak ligt aan gebrek suikers
doe nou niet zo serieus, ik maakte de toevoeging juist belachelijk met een sarcastische post, natuurlijk is een smurfenblauw drankje niet gezondquote:
weet ik, anders hoefde mijn toevoeging nietquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zei ook niet dat je aan de suikers dood ging. maar met suikers eten ga je ook dood.
Dat weet ik.... maar het is leuk om water te promotenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe nou niet zo serieus, ik maakte de toevoeging juist belachelijk met een sarcastische post, natuurlijk is een smurfenblauw drankje niet gezond
ohhh in dat geval, waterquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat weet ik.... maar het is leuk om water te promoten
oké waterbedrijfquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
Allemaal gaan we een keertje doodquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen gaat dood. Of je veel of weinig eet of zuiker of water of niet alles iedereen gaat eraan
Valt tegen met al die microplastics.quote:
Neuh, heb ik geen zin inquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen gaat dood. Of je veel of weinig eet of zuiker of water of niet alles iedereen gaat eraan
dat zit ook in al het andere drinken aangezien water een bestandsdeel er van isquote:
Ook waarquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zit ook in al het andere drinken aangezien water een bestandsdeel er van is
Vanwaar dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
Heb het al een keertje geprobeerd en vond het niet zo denderend, dus een tweede keer hoeft van mij nietquote:
omdat het nergens op slaat aangezien het naar niets smaakt en je er alleen opgeblazen maar niet vol van raaktquote:
misschien heb je het niet goed geprobeerd?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb het al een keertje geprobeerd en vond het niet zo denderend, dus een tweede keer hoeft van mij niet
waar heb je ze verloren? helpen we ff zoekenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:19 schreef Crack_ het volgende:
Ben mn vijl kwijt, en heb een vervelend haakje
Citroen werkt ontvettendquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
maar er zitten echte stukjes citroen in, dus gezond!
in zijn geval..... nee ik moet toegeven die poging was een goeiequote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
misschien heb je het niet goed geprobeerd?
op de plek waar die nu nog ligt, gok ikquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
waar heb je ze verloren? helpen we ff zoeken
ohja, van veel citroen drinken val je afquote:
goed idee, misschien hoef ik dan niet meer over mijn nek te gaan in de strijd tegen de vetrollenquote:
Oh die zag ik niet aankomenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat het nergens op slaat aangezien het naar niets smaakt en je er alleen opgeblazen maar niet vol van raakt
Woensdag nog gedaan is, was lekkerquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:19 schreef Crack_ het volgende:
En hey, ik kan zo nog even dutten in de trein. Als het niet te druk isdutten in de trein is heeeeeeeeeeeerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |