verwacht het onverwachtequote:
Vond het anders toch een best goede poging hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
misschien heb je het niet goed geprobeerd?
jawel dat hoort erbij, sorryquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
goed idee, misschien hoef ik dan niet meer over mijn nek te gaan in de strijd tegen de vetrollen
oehfff lekkerquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Woensdag nog gedaan is, was lekker
Nou is Zwolle Tilburg ook nog steeds een pokke eind
je bent zelf opgeblazenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat het nergens op slaat aangezien het naar niets smaakt en je er alleen opgeblazen maar niet vol van raakt
valt niet te ontkennen. ik neem nog een koekje met een extra suikerlaagjequote:
ik weet niet precies hoe die analyse gaat, misschien een second opinion aanvragenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond het anders toch een best goede poging hoor
Dure dutjes welquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jawel dat hoort erbij, sorry
[..]
oehfff lekker
heb wel eens zin om te treinen gewoon om te dutten
Gewoon heel je lijf er mee insmeren dusquote:
ik pak een citroenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
valt niet te ontkennen. ik neem nog een koekje met een extra suikerlaagje
AFGEKEURDquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Handdoeken die net uit de droger komen.
alles zit in de wegquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
Opgeblazen is vreselijk ja, kleding zit dan ook in de weg
jak.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker warm en zachtquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
klinkt als sportdrankjequote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik kocht dit blauwe drankje in de hoop dat het op die sportdrankjes lijkt
[ afbeelding ]
Het is ZÓ zoet, ik weet niet wat me overkomt
quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker warm en zachtipv dat schuurpapier van een droogrek
lekprikken?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:24 schreef bitterbal het volgende:
ik heb vrijwel elke dag een opgeblazen buik
hey, die heb ik ookquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:23 schreef Ama het volgende:
Woop woop nieuwe wasmachine is er.![]()
[ link | afbeelding ]
ik hoop dat het zoals die sportdrankjes zou zijn, dat was het nietquote:
heb je al eens een punaise geprobeerd?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:24 schreef bitterbal het volgende:
ik heb vrijwel elke dag een opgeblazen buik
wel aan gedachtquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je al eens een punaise geprobeerd?
okéquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:25 schreef Karzai het volgende:
ik ben hongaar en ze vinden me raar, overal haar doe mij die paprika maar
kom uit die schweiz en ben een beetje stijf, veel geld op zak en kouwe kak
Ik kan hem ook met een app gebruiken schijnbaar maar zoek ik ooit wel keer uit.quote:
ja ik slik al elke dag maagzuurremmers. kijken of ik daar ook mee kan stoppen. Al paar keer geprobeerd maar dan voel ik mij een paar dagen weer zo slecht dat ik ze weer ga slikkenquote:
altijd weer die sokkenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:25 schreef Ama het volgende:
De buit achter de wasmachine waren 3 sokken.
zie welles filmpjes dat ze bij een koeien een gat maken in de maag en hoor je al dat lucht er uit komenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:26 schreef mschol het volgende:
[..]
het KAN wel... of je het moet willen is een 2de
Ja ik heb wasmand er altijd bovenop staan want verder geen plek dus als hij overvol is valt er wel eens wat achter of naast.quote:
heb je last van maagzuur dan? want dat is iets anders dan opgeblazen gevoelquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik slik al elke dag maagzuurremmers. kijken of ik daar ook mee kan stoppen. Al paar keer geprobeerd maar dan voel ik mij een paar dagen weer zo slecht dat ik ze weer ga slikken
ja dat weet ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb je last van maagzuur dan? want dat is iets anders dan opgeblazen gevoel
oke, verwarrendquote:
Heb vroegah tijden gehad dat ik 2-3 keer in de week Deventer - Delft moest forensen. Dan ging ik vanaf Den Haag ook altijd dutten in de trein. Oordopjes, slaapmaskertje. Heb toen nog een ontwerp gemaakt voor een slaaprijtuig aan de trein. De Powernap-expressquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:19 schreef Crack_ het volgende:
En hey, ik kan zo nog even dutten in de trein. Als het niet te druk isdutten in de trein is heeeeeeeeeeeerlijk
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:28 schreef McGrath het volgende:
Heel leuk die live track&trace van postnl, maar elke keer als ik kijk dan schuift ie weer op
Nouja ik doe dan wel eens voor de grap over mijn buik wrijven en tegen dudje zeggen dat ik zwanger benquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
alles zit in de weg![]()
het voelt ook gewoon verschrikkelijk, zelfs als je geen kleding aan hebt
ja had ik gisteren ook, pakketje op adres van mn ouders gezet met mijn naam (doe ik vaker is makkelijk)quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:28 schreef McGrath het volgende:
Heel leuk die live track&trace van postnl, maar elke keer als ik kijk dan schuift ie weer op
Maar als ik er dan een zwangerschapsshoot van wil maken om naar je zussen te sturen mag dat nietquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nouja ik doe dan wel eens voor de grap over mijn buik wrijven en tegen dudje zeggen dat ik zwanger ben
Had in Japan veel minder opgeblazen gevoel
In Spanje juist erger
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb vroegah tijden gehad dat ik 2-3 keer in de week Deventer - Delft moest forensen. Dan ging ik vanaf Den Haag ook altijd dutten in de trein. Oordopjes, slaapmaskertje. Heb toen nog een ontwerp gemaakkt voor een slaaprijtuig aan de trein. De Powernap-express
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
flash dit is een top idee!!!!!
Ga in de politiek, dit is je kans!!! Make holland proud again!!!!!!1![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nouja ik doe dan wel eens voor de grap over mijn buik wrijven en tegen dudje zeggen dat ik zwanger ben
Had in Japan veel minder opgeblazen gevoel
In Spanje juist erger![]()
![]()
oh huh, weet je hoe het komt? Soms kan ik de oorzaak wel herleiden en soms niet. En soms duurt het zo laaaaaaaaaaaaaang. En opgeblazen gevoel met tegelijkertijd honger is ook helemaal shitBaby darling doll face honey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |