Precies dit.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker warm en zachtipv dat schuurpapier van een droogrek
Ik laat het 9 vd 10 keer altijd bij een afhaalpunt bezorgen, maar nu was ik wel thuis, het wordt alleen wel irritant nuquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja had ik gisteren ook, pakketje op adres van mn ouders gezet met mijn naam (doe ik vaker is makkelijk)
dus ik stuur mn pa smorgens een appje met de tijd... en alle keer weer net even anders als ik keek...
uiteindelijk zat de bezorging gewoon tussen de 2 oorspronkelijke volle uren
geen idee, ik gebruik die bluetooth functie dus nooitquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:30 schreef Ama het volgende:
Oh wacht is die app de vervanging van die startuitstel knopjes? @:McGrath
minder keuze was beter geweestquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik laat het 9 vd 10 keer altijd bij een afhaalpunt bezorgen, maar nu was ik wel thuis, het wordt alleen wel irritant nu
Er is geen ruimte voor eten als ik goed opgeblazen benquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
flash dit is een top idee!!!!!
Ga in de politiek, dit is je kans!!! Make holland proud again!!!!!!1![]()
![]()
![]()
[..]![]()
![]()
oh huh, weet je hoet het komt? Soms kan ik de oorzaak wel herleiden en soms niet. En soms duurt het zo laaaaaaaaaaaaaang. En opgeblazen gevoel met tegelijkertijd honger is ook helemaal shit
Snap ik wel maar als dat de manier is om in te stellen wanneer die gaat draaien dan moet ik wel vrees ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
geen idee, ik gebruik die bluetooth functie dus nooit
mijn ouders zijn met pensioen en de postmeneer daar is een aardige knul die het eventueel gewoon achter het huis onder het afdak legt enzo...quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik laat het 9 vd 10 keer altijd bij een afhaalpunt bezorgen, maar nu was ik wel thuis, het wordt alleen wel irritant nu
daar heb je gewoon een knop voor en dan druk je op startquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Snap ik wel maar als dat de manier is om in te stellen wanneer die gaat draaien dan moet ik wel vrees ik.
oh hmm, misschien eens dagboekje bij houdenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Er is geen ruimte voor eten als ik goed opgeblazen ben
Gefrituurd eten blijf ik vaak dan weg, dat scheelt. Heb geen allergie onderzoek gedaan.
Internet zegt dat knoflook, ui, en peppers problemen kunnen geven
Neequote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar als ik er dan een zwangerschapsshoot van wil maken om naar je zussen te sturen mag dat niet
Dat is geen startuitstel.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
daar heb je gewoon een knop voor en dan druk je op start
gewoon 1 leverancier en geen keuzes of updates maar gewoon 'je ziet het wel', levert volgens mij veel minder stress en irritaties op dan de luxe die we nu hebbenquote:
wat kostte deze?quote:
Op die fiets, dan zou ik wel echt altijd een afhaalpunt kiezen, maar een monopoly kan ook niet echt goed zijnquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gewoon 1 leverancier en geen keuzes of updates maar gewoon 'je ziet het wel', levert volgens mij veel minder stress en irritaties op dan de luxe die we nu hebben
Hmm, heb je ook gelijk in.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Op die fiets, dan zou ik wel echt altijd een afhaalpunt kiezen, maar een monopoly kan ook niet echt goed zijn
daarvoor zou ik idd wel verwachten dat er gewoon een startuitstel op het apparaat zelf zit.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:35 schreef Ama het volgende:
[..]
449 + 29 voor installeren en oude meenemen.
damn, is nieuw?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:35 schreef Ama het volgende:
[..]
449 + 29 voor installeren en oude meenemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |