Alleen gaat Puck daar winnenquote:Op zondag 8 september 2024 15:33 schreef Marcoss het volgende:
Vollering gaat alle frustraties eruit fietsen op het WK
Ben benieuwd naar de excuses deze keer!quote:Op maandag 9 september 2024 13:43 schreef DeeBee het volgende:
PuckGodin gaat ook het WK gravel rijden
Die vier truien komen er!
Van Rooijen en/of Souren naast Wiebes zou wel zonde zijn. Of juist niet, dat ze overal kunnen starten waar Wiebes niet start.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:53 schreef wimderon het volgende:
[ x ]
Ik verwacht dat ze sowieso ook nog wel wat Nederlands talent gaan halen bij Volkerwessels.
Die kampt met post-covid. Benieuwd of we haar uberhaupt nog terug gaan zien.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:38 schreef Adrie072 het volgende:
Is al bekend waar Reusser heen gaat?
Sowieso vreemd dat er weinig wordt geschreven of gezegd over de leugens van Ellen (en Loes?) over haar blessure. Het is uitermate genant en dit mag niet gebeuren.quote:Op donderdag 12 september 2024 08:02 schreef Tommeke het volgende:
https://www.ad.nl/wielren(...)wel-binnen~ad4bd931/
Wel een interessant (en opmerkelijk) verhaal.
LOESEDquote:Op donderdag 12 september 2024 08:02 schreef Tommeke het volgende:
Ik ga er vanuit dat van Dijk sowieso wel het volledige verhaal heeft verteld aan Gunnewijk en dat de blessure dus zwaarder was dan ze naar buiten bracht. En snap ook wel dat van Dijk niet zelf gaat beslissen om niet te starten, die keus is dan aan de bondscoach..quote:Op donderdag 12 september 2024 08:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sowieso vreemd dat er weinig wordt geschreven of gezegd over de leugens van Ellen (en Loes?) over haar blessure. Het is uitermate genant en dit mag niet gebeuren.
Jep. En opzich ook wel vreemd dat Van Dijk straks mag rijden op de WK. Denk dat Markus daar meer heeft te zoeken.quote:Op donderdag 12 september 2024 08:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sowieso vreemd dat er weinig wordt geschreven of gezegd over de leugens van Ellen (en Loes?) over haar blessure. Het is uitermate genant en dit mag niet gebeuren.
Ook daar heeft Loes weer een potje van gemaakt. Een vlakke tijdrit als kwalificatiemoment voor een heuvelachtige tijdrit wat hele andere kwaliteiten vraagt.quote:Op donderdag 12 september 2024 09:33 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Jep. En opzich ook wel vreemd dat Van Dijk straks mag rijden op de WK. Denk dat Markus daar meer heeft te zoeken.
Tamelijk schaamteloze reactie van Van Dijk ook wel weer. Niks te zoeken op het WK aldus zichzelf, maar ach, wel lachen om daar te rijden natuurlijk.quote:Op donderdag 12 september 2024 08:02 schreef Tommeke het volgende:
Inderdaad. En dat was ook duidelijk als je interviews met haar hoorde in aanloop naar de spelen; ze zou absoluut niet zelf haar plek inleveren, die moest echt afgepakt worden.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tamelijk schaamteloze reactie van Van Dijk ook wel weer. Niks te zoeken op het WK aldus zichzelf, maar ach, wel lachen om daar te rijden natuurlijk.
De Jong is dan weer boos dat ze niet mee mag naar het WKquote:Daarom valt het haar tegen dat bondscoach Loes Gunnewijk haar thuislaat voor het komende EK. Die koos als ‘spits’ en kopvrouw toch weer voor Wiebes. Een logische keuze? ‘Het zal wel’, zo haalt Kool er de schouders bij op. ,,De Belgische bondscoach neemt bij de mannen ook twee topsprinters mee naar het EK.”
quote:Drie weken geleden, na haar top tien klassering in de Tour de France Femmes, concludeert De Jong al dat ze tot de beste van de wereld behoort. Dat leidt er onder meer toe dat de eind dit jaar vertrekkende bondscoach Loes Gunnewijk meer tijd nodig heeft om haar WK-beslissing te maken. De Jong op 20 augustus: ,,Zelf had ik gehoopt op het EK, maar nu ik in de Tour heb laten zien dat ik serieus een mooie vorm heb, denk ik ondanks het zware parcours en de vele hoogtemeters ook aan het WK.”
Dat ze uiteindelijk slechts op de reservelijst van de WK-selectie staat, is derhalve een onaangename verrassing. ,,Die had ik niet helemaal zien aankomen”, zegt een eerlijke De Jong. In dienst van Demi Vollering had ze op het zware parcours van Zürich zeker een toegevoegde waarde kunnen zijn.
Dat meetmoment was toch een fysieke test? Ik kan me voorstellen dat van Dijk dat nog wel kan als ze gewoon stil zit en waarden moet trappen. Maar dat is anders dan een tijdrit rijden (al hielpen de omstandigheden inderdaad niet mee)quote:Op donderdag 12 september 2024 10:28 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Inderdaad. En dat was ook duidelijk als je interviews met haar hoorde in aanloop naar de spelen; ze zou absoluut niet zelf haar plek inleveren, die moest echt afgepakt worden.
Ik wil niet zoveel afdoen aan de kritiek op Gunnewijk. Zij heeft in niets laten zien dat ze een duidelijke visie had en overweg kon met eventuele strubbelingen. Ook nu ze eindelijk wel een keer duidelijk is in aanloop naar het wk is het zoals hier eerder genoemd een volstrekt onlogische keuze.
Maar wat betreft de spelen vind ik dat er niet zo veel te verwijten valt. De selectie van Van Dijk was duidelijk. Dan is er die blessure waarover afgesproken wordt dat er een meetmoment komt om te zien of het realistisch is om deel te nemen, die vervolgens als positief wordt ingeschat (laten we er even van uit gaan en hopen dat dit een realistische test was). Tja, wat moet je dan doen?
Dat er dan in Parijs weersomstandigheden zijn die totaal niet mee werken, dat kun je gewoon echt niet meenemen in de verwijten mijn inziens.
Qua communicatie weet ik natuurlijk niet hoe dat is gegaan, maar kreeg ook nooit de indruk dat Markus daar nou zo lekker in zat.
Ja, zoals ik begreep uit In het wiel was dat een fysieke test waarbij ze goede waardes haalde. Zoals ik al aan gaf, ik mag toch hopen dat dit een representatieve test was. Anders zou het volslagen belachelijk zijn geweest om haar te laten rijden.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat meetmoment was toch een fysieke test? Ik kan me voorstellen dat van Dijk dat nog wel kan als ze gewoon stil zit en waarden moet trappen. Maar dat is anders dan een tijdrit rijden (al hielpen de omstandigheden inderdaad niet mee)
Ellen ligt goed bij de media dus die wordt niet hardt aangepakt?quote:Op donderdag 12 september 2024 08:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vosquote:Op donderdag 12 september 2024 17:00 schreef Faraday01 het volgende:
Is er behalve Lorena en Demi nog een renster te vinden die niet boos is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |