quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Lekker.
Een knuffel maakt alles beter.
Zat die bij de kapper in dan? Zolang als ik weet zat er kapsalon/schoonheidssalon.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]Vergeet de nagelsalon die er in zat niet
Thuiswerken dat scheelt. Laatste staartjes van alle dingen die speelden weggewerkt en tussendoor weggedroomd bij het idee van een weekend met jou doorbrengen in een hutje op de hei. Al met al een prima werkdag.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe is het verder? Hoe was het op het werk vandaag?
Klinkt goed. Lekker alle gedoe in deze week achterlaten en vers het weekend in.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Thuiswerken dat scheelt. Laatste staartjes van alle dingen die speelden weggewerkt en tussendoor weggedroomd bij het idee van een weekend met jou doorbrengen in een hutje op de hei. Al met al een prima werkdag.
Jij?
* checkt mailquote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt goed. Lekker alle gedoe in deze week achterlaten en vers het weekend in.
Ik weet eerlijk gezegd niet helemaal wat ik heb gedaan vandaag. Wat mensen gemaild, vergeten goed te lunchen, twee keer knipperen en het was al 17:00 geweest!
Nu lekker op de bank liggen. Wraps eten. Brein uitgezet voor deze week
.
Wat krijgt iemand die alles al beter kan dan? Appjes? Voice berichten? Filmpjes?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij bent geen collega die hulp nodig heeft, jij kan alles al beter.
Nee, diegene moet mij iets lerenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat krijgt iemand die alles al beter kan dan? Appjes? Voice berichten? Filmpjes?
Vanavond nog?quote:
Duurt sowieso nog ruim een uur voor het begint. En wat ik je te bieden heb is leuker dan voetbal.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vanavond voetbal kijken.
Of wil je me iets over ballen leren?
Om 20:05 moet het al wel opstaan hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duurt sowieso nog ruim een uur voor het begint. En wat ik je te bieden heb is leuker dan voetbal.
Gaat dit nog over voetbal?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Om 20:05 moet het al wel opstaan hoor.
Voor de kapper zat er een nagellsalon :pquote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zat die bij de kapper in dan? Zolang als ik weet zat er kapsalon/schoonheidssalon.
Maar goed, het hele rijtje daar is zo discutabel als de pest. Telfoonzaakje, massagesalon, paar eettentjes.
Het witwascentrum van Enschede
Oh gelukkig!!quote:Op maandag 24 juni 2024 10:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi
Na flink ziek ben ik eindelijk weer aan het opknappen
He jakkie.quote:Op maandag 24 juni 2024 10:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gewone griep (luchtwegen) en buikgriep in één
quote:Op maandag 24 juni 2024 10:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi
Dus je moest letterlijk CotS-enquote:Op maandag 24 juni 2024 10:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |