quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kun je volgende week je lol op.
Ja. Het is bijna weekendquote:
Ik werd er niet heel happy vanquote:Op donderdag 20 juni 2024 19:38 schreef Tegan het volgende:
Over hitte gesproken. Ik at een Magnum Euphoria ter verkoeling. Weet nog niet of dat nu een hit is/wordt.
Niet snel genoeg wat mij betreft. Waarom heb jij zo'n zin in dit weekend?quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja. Het is bijna weekend
Lekker gewoon. Ontspannen, F1, genieten en zoquote:Op donderdag 20 juni 2024 19:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet snel genoeg wat mij betreft. Waarom heb jij zo'n zin in dit weekend?
Ik vond het frisse wel lekker, maar niet echt een smaak waar je naar kan hunkeren i.m.o.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik werd er niet heel happy van
Klinkt goed. Biertje erbijquote:Op donderdag 20 juni 2024 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker gewoon. Ontspannen, F1, genieten en zo
Ik hou het wel bij frisquote:
Ook lekker. What's your poison?quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij fris
Cola Zeroquote:
Aldus de loze ontkennerquote:Op donderdag 20 juni 2024 19:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah, weer een loze beschuldiging van je.
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:40 schreef Tegan het volgende:
Zometeen maar naar bed #ziekjes.
Zo jammer weer. Mijn leven bestaat inmiddels uit werken of ziek zijn.
Stalkin' much, bruv?quote:
Koekiequote:
Laatste keer dat ik daadwerkelijk ziek afmeldde voor werk was blijkbaar juli 2023.quote:
Oh, wordt het dan goed/beter weer?!quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kun je volgende week je lol op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |