Wat verschrikkelijk en onvoorstelbaar!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:21 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik heb ooit op het politiebureau gezeten en wilde aangifte doen van stalking en huiselijk geweld ex. De agent zei me dat ik beter een cursus kon doen om m’n grenzen beter aan te leren geven, en als ik aangifte ging doen kon het nog erger worden, moest ik maar rekening mee houden.
Ik moest er nog maar eens goed over nadenken. Dus maar niet gedaan.
Ze zijn nog bij hem thuis langs gegaan en koppelden me nog terug dat het bij hem thuis netjes en opgeruimd was, en dat ze een lijst hebben van mogelijke signalen dat stalken en huiselijk geweld uit de hand loopt en als het netjes thuis is bij de vermoedelijke dader valt het allemaal wel mee. Niet te geloven eigenlijk als ik het zo terug lees.
Een cursus flirten van Ali. Dat kan deze saaie Hollandse jongen wel gebruiken.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:21 schreef Za het volgende:
[..]
Claudia, heb je ooit dat Karavaan programma gezien?b(er staan nog wel delen online)
Ali gaat daarbij op een hele geïnteresseerde wijze in contact met gasten (ook de mannen), zoals hij ook deed bij Lee Towers en dergelijke.
Wil ze leren helemaal kennen, wat ze voelen, hun passies, hun pijn, wat ze belangrijk vinden, hun jeugd, maakt het gezellig en aangenaam, geeft een zekere liefde en heel veel belangstelling.
Je kunt gewoon letterlijk zien hoe mensen daar op reageren. Ik heb beide uitzendingen gezien met Birgit en Ellen, en het was echt een (brave) flirtparty van hun kant (zelfde Iris Hondt) in reactie op de aandacht, waarmee ik niet zeg dat ze iets uitloktenl
Een man die in hun ziel duikt, deze speciale aandacht geeft, het brengt iets teweeg waardoor er een flirterige sfeer ontstaat waarbij ze hem ook aanhalen, bv Birgit. Ik heb zo vaak gedacht hier staat iets te gebeuren wanneer de camera's weg zijn.
Hetzelfde met Johnny de Mol die met dames ging kamperen, en op weer een andere wijze zijn charmes (icm zijn machtspositie) op hen los liet, en waarvan iedereen weet dat er na de opnames intimiteiten plaatsvonden.
Ik vind "de overval methode" misschien niet op z'n plek.
OK hij had niemand aan moeten raken, maar ik denk oprecht dat er onduidelijkheid was.
Je moet niet alles zo direct geloven wat op TV komt. Iemand kan heel leuk overkomen bij een programma, hoeft niet te betekenen dat die gene echt zo is. Iedereen liep ook eerst met bijvoorbeeld Ellen DeGeneres weg, tot dat er verhalen van achter de schermen kwamen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:21 schreef Za het volgende:
[..]
Claudia, heb je ooit dat Karavaan programma gezien?b(er staan nog wel delen online)
Ali gaat daarbij op een hele geïnteresseerde wijze in contact met gasten (ook de mannen), zoals hij ook deed bij Lee Towers en dergelijke.
Wil ze leren helemaal kennen, wat ze voelen, hun passies, hun pijn, wat ze belangrijk vinden, hun jeugd, maakt het gezellig en aangenaam, geeft een zekere liefde en heel veel belangstelling.
Je kunt gewoon letterlijk zien hoe mensen daar op reageren. Ik heb beide uitzendingen gezien met Birgit en Ellen, en het was echt een (brave) flirtparty van hun kant (zelfde Iris Hondt) in reactie op de aandacht, waarmee ik niet zeg dat ze iets uitloktenl
Een man die in hun ziel duikt, deze speciale aandacht geeft, het brengt iets teweeg waardoor er een flirterige sfeer ontstaat waarbij ze hem ook aanhalen, bv Birgit. Ik heb zo vaak gedacht hier staat iets te gebeuren wanneer de camera's weg zijn.
Hetzelfde met Johnny de Mol die met dames ging kamperen, en op weer een andere wijze zijn charmes (icm zijn machtspositie) op hen los liet, en waarvan iedereen weet dat er na de opnames intimiteiten plaatsvonden.
Ik vind "de overval methode" misschien niet op z'n plek.
OK hij had niemand aan moeten raken, maar ik denk oprecht dat er onduidelijkheid was.
Nee, heb ik niet gezien. Ik was geen Ali-hater, maar zeker ook geen fan.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:21 schreef Za het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik sinds de BOOS-aflevering helemaal neutraal was, maar ik was op z'n minst nieuwsgierig naar de aard van de verklaringen en de hoeveelheid bewijs. Na de afgelopen dagen geloof ik de vermeende slachtoffers.quote:Ik vind "de overval methode" misschien niet op z'n plek.
oke dus is er bewijs dat dit is gebeurd? want je kan toch makkelijk dat hele gesprek opnemen? dan delen met de rest, dan weten de rechters precies wat voor acties de advocaten van Ali B proberen uit te halen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:12 schreef Claudia_x het volgende:
Wat meer informatie over wat Ruth Jager zei over de advocaat van Taghi:
[..]
Het stikt van de vrouwen die zoiets hebben meegemaakt. Daarom is het ook goed dat er aandacht aan wordt besteed.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:25 schreef Abdullah2 het volgende:
Ernstig hoe veel vrouwen hier vergelijkbare dingen hebben meegemaakt..!
Dit is echt zo erg verdrietig en helaas ook herkenbaarquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:21 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik heb ooit op het politiebureau gezeten en wilde aangifte doen van stalking en huiselijk geweld ex. De agent zei me dat ik beter een cursus kon doen om m’n grenzen beter aan te leren geven, en als ik aangifte ging doen kon het nog erger worden, moest ik maar rekening mee houden.
Ik moest er nog maar eens goed over nadenken. Dus maar niet gedaan.
Ze zijn nog bij hem thuis langs gegaan en koppelden me nog terug dat het bij hem thuis netjes en opgeruimd was, en dat ze een lijst hebben van mogelijke signalen dat stalken en huiselijk geweld uit de hand loopt en als het netjes thuis is bij de vermoedelijke dader valt het allemaal wel mee. Niet te geloven eigenlijk als ik het zo terug lees.
Ja. Ik denk dat de meeste vrouwen in hun leven weleens (seksuele) intimidatie en iig aanranding hebben meegemaakt. Helaas.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:25 schreef Abdullah2 het volgende:
Ernstig hoe veel vrouwen hier vergelijkbare dingen hebben meegemaakt..!
Soortgelijke verhalen gehoord (2 jaar geleden).quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:23 schreef prunus het volgende:
[..]
Triest. Welke tijd was dit? Ik hoop dat het nu wat anders gaat. Maar heb er een hard hoofd in.
Zeker. En die zullen er in een rot systeem helaas alleen maar bij blijven komen..quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:27 schreef Coeus het volgende:
[..]
Het stikt van de vrouwen die zoiets hebben meegemaakt. Daarom is het ook goed dat er aandacht aan wordt besteed.
Wij onderschatten het probleem enorm, het is veel groter. Ik durf te wedden dat iedereen hier iemand kent die zoiets is overkomen maar dit niet wil delen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:27 schreef Coeus het volgende:
[..]
Het stikt van de vrouwen die zoiets hebben meegemaakt. Daarom is het ook goed dat er aandacht aan wordt besteed.
Marokkaan helpt Marokkaan is ook weer niet heel raar. De onder- en hiphopwereld kent best veel raakvlakkenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Taghi hier ook bij betrokken? Dat is echt raar.
Ben benieuwd. Hij denkt maar beter even goed na over wat hij gaat zeggen en hoe hij het verwoord. Want tot nu toe heeft hij, zoals ik het uit de nieuwsberichten begrijp, vooral zijn eigen ruiten ingegooid.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:32 schreef Claudia_x het volgende:
We zouden nu weer verder moeten gaan. De dag wordt later afgesloten met Ali.
Een opmerkelijke twist.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Zijn advocaat zou die van Ellen ten Damme hebben gebeld dat ze haar aanklacht moet intrekken? Wtfquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Er lijkt een lijntje te zijn via de zoon van Taghi, zo maakte ik uit een snelle google-search op.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Marokkaan helpt Marokkaan is ook weer niet heel raar. De onder- en hiphopwereld kent best veel raakvlakken
@Zipportalquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Precies dit. Daarom kan ik niet vaak genoeg benadrukken dat je alle wegen er naar toe moet afsnijden.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:31 schreef Abdullah2 het volgende:
[..]
Zeker. En die zullen er in een rot systeem helaas alleen maar bij blijven komen..
Juist nietquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:33 schreef maily het volgende:
[..]
Zijn advocaat zou die van Ellen ten Damme hebben gebeld dat ze haar aanklacht moet indienen? Wtf
Dit is nog steeds realiteit.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:23 schreef prunus het volgende:
[..]
Triest. Welke tijd was dit? Ik hoop dat het nu wat anders gaat. Maar heb er een hard hoofd in.
man man man maily, je stelt mij teleur. jij out of all peoplequote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:33 schreef maily het volgende:
[..]
Zijn advocaat zou die van Ellen ten Damme hebben gebeld dat ze haar aanklacht moet indienen? Wtf
Yep, mijn vader had nog aangifte voor mij kunnen doen (ik was minderjarig), waren direct uit het ziekenhuis naar het politiebureau gegaan, daar zat hij inmiddels in de cel.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit is echt zo erg verdrietig en helaas ook herkenbaar![]()
Bart Zwier wist dit niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
oke dus is er bewijs dat dit is gebeurd? want je kan toch makkelijk dat hele gesprek opnemen? dan delen met de rest, dan weten de rechters precies wat voor acties de advocaten van Ali B proberen uit te halen.
In NL wel idd..quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:29 schreef prunus het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat de meeste vrouwen in hun leven weleens (seksuele) intimidatie en iig aanranding hebben meegemaakt. Helaas.
Wowquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:12 schreef Claudia_x het volgende:
Wat meer informatie over wat Ruth Jager zei over de advocaat van Taghi:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |