Klaar voor de hitte?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Goudbruine Piet dan?
Stigvriend!
Jazeker, heb zelfs een waaier stand by staan. Zo'n elektrische, niet een slaaf met een handwaaier.quote:
Waaier Piet!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jazeker, heb zelfs een waaier stand by staan. Zo'n elektrische, niet een slaaf met een handwaaier.
Sallyquote:
Klinkt ook weer zo extreem.quote:
Och, waait wel weer over.quote:
Nee, jouw racisme moeten we meteen in de kiem smoren!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, waait wel weer over.
Trotse blanke Nederlander!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, jouw racisme moeten we meteen in de kiem smoren!
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Trotse blanke Nederlander!
Dit kan echt niet meer.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier, in al mijn blankheid!
[ afbeelding ]
JAWEL WANT IK ZEG HETquote:
Niet zo boos doen.quote:
Doe jij eens niet zo zwartgallig danquote:
Zo doe ik altijd tegen racisten.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe jij eens niet zo zwartgallig dan
Pfff, als er iets is wat ik niet ben is het dat welquote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zo doe ik altijd tegen racisten.
Wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pfff, als er iets is wat ik niet ben is het dat wel
Niet!quote:
Echt wel. Nazi!quote:
Alleen nazi goreng!quote:
Mogguh witte Stig!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |