Niks te klagen. Net een fijne 5 km wandeling gemaakt. Hoop blije diertjes. boompjes en bloemetjes gezien.quote:Op zondag 23 juni 2024 10:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn gangetje, knul
En daar?
Lekker! Vanmorgen ook al even de benen gestrekt. Het weer is al goedquote:Op zondag 23 juni 2024 10:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niks te klagen. Net een fijne 5 km wandeling gemaakt. Hoop blije diertjes. boompjes en bloemetjes gezien.
Ja, dat worden leuke dagen.quote:Op zondag 23 juni 2024 10:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker! Vanmorgen ook al even de benen gestrekt. Het weer is al goed
Helaas wel bijna 30quote:
Redenen genoeg om in de blote kont rond te gaan lopen.quote:
Denk niet dat men dat zal waarderenquote:Op zondag 23 juni 2024 10:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Redenen genoeg om in de blote kont rond te gaan lopen.
Oh ja, de 30 cm schaamte.quote:Op zondag 23 juni 2024 10:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Denk niet dat men dat zal waarderen
Dat vooral. Heb ik al die boze mannen achter me aan omdat hun vrouwen ook achter me aan zittenquote:
Ja, dat kan natuurlijk niet.quote:Op zondag 23 juni 2024 10:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat vooral. Heb ik al die boze mannen achter me aan omdat hun vrouwen ook achter me aan zitten
Nee, daarom hou ik me maar in.quote:
Mja, heb er zelf geen moeite mee.quote:Op zondag 23 juni 2024 13:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, daarom hou ik me maar in.
Winstquote:
Lordquote:
Sallyquote:
Nee.quote:
Ik haat hoge temperaturen.quote:
Ai, dat word niet met de blote piemel in de zon zitten.quote:Op maandag 24 juni 2024 13:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik haat hoge temperaturen.
Dan verbrandt ie!quote:Op maandag 24 juni 2024 13:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ai, dat word niet met de blote piemel in de zon zitten.
Ach, dat valt wel mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |