abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213896175
Dank voor alle meeleven. Ik heb jullie gemist, en dan mis ik het meeleven met elkander.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_213896436
@Blues Coimbra inderdaad :@

Wij kregen ook nog de tip om in de buurt van het wetenschapsmuseum in het cafetaria van de universiteit te gaan eten. Toegankelijk voor iedereen, heerlijk terras en voor 8,50 is het AYCE _O_
Wat inhield dat je kunt kiezen uit vier soorten vlees en vis (de dame die opschepte snapte mijn Portugese ‘stop’ niet dus ik kreeg drie moten zalm :9 ), aardappels, rijst, gebakken groenten en rauwkost.
Daarna terug voor een dessert bordje (ook weer keuze uit diverse soorten taartjes en puddingen en ook hier was ‘stop’ een onbekend woord). En daarbij ook nog wijn, water of sap.
Voor in totaal 8,50 dus. We rolden naar buiten.

Nu dus een taps diner met de dingen die we inmiddels in de koelkast hebben verzameld. En pruimen. Ik heb net toch al maar een stelletje ingekookt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_213896484
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2024 20:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:blues Coimbra inderdaad :@

Wij kregen ook nog de tip om in de buurt van het wetenschapsmuseum in het cafetaria van de universiteit te gaan eten. Toegankelijk voor iedereen, heerlijk terras en voor 8,50 is het AYCE _O_
Wat inhield dat je kunt kiezen uit vier soorten vlees en vis (de dame die opschepte snapte mijn Portugese ‘stop’ niet dus ik kreeg drie moten zalm :9 ), aardappels, rijst, gebakken groenten en rauwkost.
Daarna terug voor een dessert bordje (ook weer keuze uit diverse soorten taartjes en puddingen en ook hier was ‘stop’ een onbekend woord). En daarbij ook nog wijn, water of sap.
Voor in totaal 8,50 dus. We rolden naar buiten.

Nu dus een taps diner met de dingen die we inmiddels in de koelkast hebben verzameld. En pruimen. Ik heb net toch al maar een stelletje ingekookt.
Paar potjes kopen en pruimenjam maken om mee te nemen naar huis
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 13 juni 2024 @ 21:01:48 #5
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_213896521
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2024 19:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Denk dat ik dat ook maar moet gaan doen. Er stond al een grote kom pruimen klaar bij aankomst, net komt de gastvrouw het zwembad schoonmaken (netjes gevraagd wanneer het uitkwam) met wéér een grote zak pruimen :D

Vriendin eet ze niet, ik merk dat ik na een stuk of drie wat begin te pruttelen… dat wordt nog wat _O-

Morgen trouwens naar Porto. Vluchten voor het matige weer wat hier voorspeld is: 20 graden en bewolkt }:| :{w Daar doen we hier niet aan :7

Cuimbra is trouwens een aanrader voor een dag, als je in de buurt bent. Prachtig stadje, mooie vergezichten, geweldig klooster- en universiteitscomplex met als hoogtepunt la bibliotequa _O_
Tof Coimbra staat op ons reisplan, wel ingekort wegens een geplande fietstocht in die buurt.

In Porto kan ik je deze aanraden: Confeitaria do Bolhão en daar ovos moles eten.

En wat ook geweldig is zijn de broodjes pittig vlees van Conga. Het ziet er niet uit maar is echt heel lekker.

Beide heerlijke tussendoortjes O+
pi_213897137
Veel sterkte @sigme :* arme Krullie.
pi_213897272
@Cat-astrophe wat een culi reis zo :Y) En op vakantie pruimenjam maken?
Doen!

Hier is op de rij de oranjekoorts uitgebroken. Het gezin met twee heel jonge goeie voetballertjes - al gescout ook - heeft de achter- én de voortuin volgehangen met oranjevlaggetjes. w/
Dat hoeven wij dus niet meer te doen. 😂

Is het bij jullie in de straat ook al zo’n feest?
pi_213897351
In het hele dorp nog niks gezien :D
pi_213897415
Hier in de straat niet, maar onderweg naar de boten wel. Al is het wel een heel stuk minder dan voorgaande jaren. Ik zal morgen eens kijken of in een ander deel van de wijk het wel is.
pi_213897422
Ja, de sportschool is compleet oranje, inclusief ballonnen 8)7
pi_213897434
Gelukkig zijn O+ Ja dat lijkt me wel wat :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_213897496
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Gelukkig zijn O+ Ja dat lijkt me wel wat :+
Dat.zit m in kleine momentjes he ;)
  donderdag 13 juni 2024 @ 22:23:52 #13
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_213897527
Sterkte @sigme
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_213897531
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2024 22:22 schreef Blues het volgende:

[..]
Dat.zit m in kleine momentjes he ;)
Ja nou ja er is in 51 jaar ruimte genoeg voor kleine momentjes zou je denken.

Okee vorige maand een paar uurtjes was best fijn :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_213897582
Net bijvoorbeeld: tijdje luisteren naar een zanglijster hier in de boom O+ _O_ prachtige zang.
Maakt me ff heel gelukkig :D O+
pi_213897610
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 22:23 schreef fietsie het volgende:
Sterkte @:sigme
Hoe is 't met pa-fiets?
pi_213897627
Oh @sigme, wat een verdriet om die arme Krul.

Ik heb jou ook gemist maar ik had liever dat je om een leukere reden terug was :*
Spoilers!
  donderdag 13 juni 2024 @ 22:32:13 #18
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_213897640
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2024 22:28 schreef Blues het volgende:

[..]
Hoe is 't met pa-fiets?
Morgen nog even een gesprek met de radiotherapeut, maar men wil het nu een week aankijken of een week lang bestralen voldoende is geweest om zijn slikfunctie minimaal te herstellen.
Echter hij hangt inmiddels op het randje van vloeistof tekort; het idee is dat ie komende week een of twee keer een infuus kan halen als het slikken nog niet wil vlotten
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_213897660
Och wat een zorg @fietsie
pi_213897726
Ondertussen heb ik mijn festivalganger vandaag weggebracht. Ik vind een paar dagen alleen helemaal niet leuk ;(

Ik heb een berg klusjes en projecten op t programma staan en een nieuwe telefoon waarop van alles ingesteld moet worden. Ik vermaak me wel maar samen vind ik het toch leuker.

Ik kwam net met gierende honger thuis aan. En toen heb ik nog een half uur staan kletsen met de eigenaar van onze nieuwe buren: 8 schapen *O* Ze staan hier helaas maar een paar weken maar misschien blijven er drie achter. Men traint met deze schapen en honden en een schaap, genaamd Valentijn, is te oud. Die zal eventueel met twee maatjes achterblijven.
Spoilers!
pi_213897734
Fietsie ;(
Spoilers!
pi_213897803
Fiets ;(
pi_213898326
@sigme sterkte :*

@fietsie dikke knuffel *;
pi_213898673
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 22:32 schreef fietsie het volgende:

[..]
Morgen nog even een gesprek met de radiotherapeut, maar men wil het nu een week aankijken of een week lang bestralen voldoende is geweest om zijn slikfunctie minimaal te herstellen.
Echter hij hangt inmiddels op het randje van vloeistof tekort; het idee is dat ie komende week een of twee keer een infuus kan halen als het slikken nog niet wil vlotten
Ach fietsie. Wat verdrietig toch.
pi_213899130
@sigme voor jou een hele dikke knuffel en voor @fietsie ook.

Mijn kleine leed: nadat gisteren de wekker ging om 6:15 voor een werkdag van 12 uur, ben ik vandaag vrij. En dan om 6:41 wakker worden ;(
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')