abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214267800
Weet niet of deze 2 patenten die beide in handen zijn van Gates/Microsoft al eens zijn besproken maar ze zijn wel interessant.

Hieruit blijkt dat Gates patenten heeft verkregen die gerelateerd zijn aan het gebruik van het menselijk lichaam voor gegevensoverdracht en cryptocurrency-systemen.

US Patent 6.754.472, Method and apparatus for transmitting power and data using the human body
https://patents.justia.com/patent/6754472

Dit patent, getiteld "Methode en apparaat voor het verzenden van energie en gegevens met behulp van het menselijk lichaam", beschrijft methoden en apparaten voor het distribueren van stroom en data naar apparaten die zijn gekoppeld aan het menselijk lichaam met behulp van frequentie- en/of amplitudemodulatietechnieken.. Het menselijk lichaam wordt gebruikt als een geleidend medium, waarover stroom en/of data wordt gedistribueerd.

Microsoft Patent WO2020060606 - Cryptocurrency System using body activity https://patentscope.wipo.(...)f?docId=WO2020060606
Dit patent, officieel bekend als WO2020060606, is getiteld "Cryptocurrency systeem met behulp van lichaamsactiviteitsdata". Het beschrijft een systeem waarbij menselijke lichaamsactiviteit, geassocieerd met een taak die aan een gebruiker wordt verstrekt, kan worden gebruikt in een mijnproces van een cryptocurrency-systeem. Aanvraag al gedaan in 2018, dus de naam vh document is op zijn minst opmerkelijk te noemen. Dit zeer bijzondere patent dat hij - net als het andere patent - kreeg vóór de pandemie, is namelijk voorzien van jaartal 2020 en de cijfers 666, het teken van het beest. Microsoft Patent 060606 was in wezen een voorbereiding voor een computer die in het menselijk genoom zou werken.

Het lijkt er op dat van Bill Gates van plan is het menselijk lichaam rechtstreeks aan te sluiten op een soort social credit systeem met programmeerbare valuta zoals bijv het CBDC.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bananenbennie op 13-07-2024 00:41:59 ]
pi_214272635
twitter
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_214413122
twitter

Document kan hier "gelezen" worden 8-)

https://www.tga.gov.au/si(...)-10/FOI%204558_0.pdf
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_214470993
twitter

Klopt dit?
pi_214471213
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 23:04 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]

Klopt dit?
Zo goed als iedereen van 80+ heeft minstens 1 vaccinatie gehad. Dat dus 9% van de 80 plussers die opgenomen is ongevaccineerd is, is een enorm aantal.

Dat is verder ook echt geen moeilijke rekensom.
Om twitteraar Herman zijn vraag te beantwoorden: de mensen die denken dat die 9% enorm laag is zijn gek.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_214471339
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 23:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Zo goed als iedereen van 80+ heeft minstens 1 vaccinatie gehad. Dat dus 9% van de 80 plussers die opgenomen is ongevaccineerd is, is een enorm aantal.

Dat is verder ook echt geen moeilijke rekensom.
Om twitteraar Herman zijn vraag te beantwoorden: de mensen die denken dat die 9% enorm laag is zijn gek.
Of de ongevaccineerde 80plussers zijn inmiddels al overleden.
Krijg je ook vanzelf een hoger percentage gevaccineerden in het ziekenhuis. :+

Lastige leeftijdscategorie om mee te rekenen zoveel jaar na een pandemie. Ze sterven nogal snel.
pi_214471541
Focussen op 80+ en de andere leeftijdscategorieën bewust negeren _O_

Maar het klopt dus wel dat de ziekenhuizen momenteel vol liggen met gevaccineerde, zoals oplichter/actrice Hugo De Jong zou zeggen
pi_214474475
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 00:35 schreef PSVCL het volgende:

Maar het klopt dus wel dat de ziekenhuizen momenteel vol liggen met gevaccineerde, zoals oplichter/actrice Hugo De Jong zou zeggen
Je bent niet de slimste, he?
Jouw eigen voorbeeld focust op de groep 80+ omdat 'maar' 9% van de opgenomen patienten ongevaccineerd is.
Had die persoon gefocust op de groep 12-39 jaar, dan was het percentage patienten in het ziekenhuis zonder vaccinatie 40% geweest. Blijkt uit jouw eigen voorbeeld.

quote:
Ik snap dat het voor jou 4 jaar later nog steeds moeilijk is om te begrijpen en daarom leg ik het nog maar eens uit voor je. Als bijna iedereen inmiddels 1 vaccinatie heeft gehad, dan liggen uiteraard ook de ziekenhuizen vol met mensen die minstens 1 vaccinatie hebben gehad. Dat betekent niet dat je beter af bent zonder vaccinaties.
Als 96% van de bevolking minstens 1 vaccinatie heeft gehad en 91% van de opgenomen patienten behoort tot die groep, dan betekent dat vaccinaties effect hebben gehad.
pi_214491688
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 00:35 schreef PSVCL het volgende:

Beroepsleugenaar die man met een stalen gezicht om zonder geweten mensen angst aan te jagen en vanalles op de mouw te spelden daarom vind je die lui op zulke functies. Een van de grootste kwaliteiten die een politicus moet bezitten; gewetenloos kunnen liegen net zoals die zogenaamde experts.

pi_214492241
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 23:04 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]

Klopt dit?
Ziekenhuizen vol?
pi_214500366
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 14:24 schreef controlaltendelete het volgende:

[..]
Beroepsleugenaar die man met een stalen gezicht om zonder geweten mensen angst aan te jagen en vanalles op de mouw te spelden daarom vind je die lui op zulke functies. Een van de grootste kwaliteiten die een politicus moet bezitten; gewetenloos kunnen liegen net zoals die zogenaamde experts.

[ afbeelding ]
Een enge crimineel idd. Samen met al die nep experts / influencers een heel kwaadaardig kliekje.
De mainstream media is ook onderdeel van de kliek , die geven dat soort mensen ook bestaansrecht doodmiddel van positieve beeldvorming en propaganda
pi_214500387
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 15:15 schreef Za het volgende:

[..]
Ziekenhuizen vol?
Volgens Herman wel, kan die man verder niet...
Zag het voorbij komen in mijn tijdlijn en dacht deel hier op Fok, met de vraag of de cijfers kloppen.

@voetbalmanager2 begon bewust over de 80 plussers (afleidingsmanoeuvre) . En in VER werd ik binnen no time aangevallen door een kudde NPC,s _O_

[ Bericht 1% gewijzigd door PSVCL op 01-08-2024 00:20:35 ]
pi_214501571
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 00:15 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Volgens Herman wel, kan die man verder niet...
Zag het voorbij komen in mijn tijdlijn en dacht deel hier op Fok, met de vraag of de cijfers kloppen.

@:Voetbalmanager2 begon bewust over de 80 plussers (afleidingsmanoeuvre) . En in VER werd ik binnen no time aangevallen door een kudde NPC,s _O_
Daar kom ik niet maar zojuist gecheckt en je hebt inderdaad de believers als valse bloedhonden achter je aan. Wordt wat als straks tussen deze mensen gepost moet worden wanneer bnw aan restricties wordt gelegd. Mij niet gezien ....
pi_214501633
Slachtoffersyndroom draait weer op volle toeren 8-) Al die enge mensen met andere meningen! Misschien is het goed voor jullie als je je een beetje probeert te mengen in de grote mensen wereld.
Conscience do cost.
pi_214501720
Heb je hem ook weer met zijn honend toontje. Merci voor het advies maar nee dankje. Dat ze een andere mening hebben prima maar het zijn verder vervelende mensen met een nare persoonlijkheid. Dit zagen we al tijdens het coronacircus en ze doen het zo weer.
pi_214510447
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 08:11 schreef controlaltendelete het volgende:

[..]
Daar kom ik niet maar zojuist gecheckt en je hebt inderdaad de believers als valse bloedhonden achter je aan. Wordt wat als straks tussen deze mensen gepost moet worden wanneer bnw aan restricties wordt gelegd. Mij niet gezien ....
Haha groot gelijk, veel te giftig om daar lang te blijven hangen.
Geef ons maar een eigen topic waar we alle complotwaarheden kunnen dumpen en onderling kunnen bespreken, dan mogen ze BNW verder kapot maken. Gaat eigenlijk nergens over dat je tegenwoordig niet meer je mening kan uiten... ze begrijpen niet dat ze straks zelf ook aan de beurt zijn.

Doet me verder niks die blaffende gekkies, vind het alleen opvallend dat ze binnen no time paraat staan als je wat post wat hun niet aanstaat.
pi_214511804
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 08:31 schreef controlaltendelete het volgende:
Heb je hem ook weer met zijn honend toontje.
Ach het is nu eenmaal zijn handelsmerk om zijn overwegend nietszeggende posts toch enige diepgang te proberen geven.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_214547691
https://artsencollectief.(...)tse-mainstreamkrant/

Nu de Nederlandse kranten nog...
pi_214547949
quote:
Dit is niet de mening van 'de Duitse kranten' of zelfs van Die Welt.
„Die Gewinner des Tages'' is een dagelijkse rubriek waarin een columnist elke dag iemand, of een groep mensen, een hart onder de riem kan steken. Hans-Ulrich Jörges is een columnist en hij vind persoonlijk dat ongevaccineerden ten onrechte beschimpt en vernederd zijn.

Een persoonlijke mening van 1 columnist dus.
pi_214548104
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 20:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dit is niet de mening van 'de Duitse kranten' of zelfs van Die Welt.
„Die Gewinner des Tages'' is een dagelijkse rubriek waarin een columnist elke dag iemand, of een groep mensen, een hart onder de riem kan steken. Hans-Ulrich Jörges is een columnist en hij vind persoonlijk dat ongevaccineerden ten onrechte beschimpt en vernederd zijn.

Een persoonlijke mening van 1 columnist dus.
Klopt en het zou mooi zijn als de Nederlandse kranten zo'n goed onderbouwde mening ook weer eens aan het woord lieten.
pi_214550640
Ook ik hoop altijd dat de media die ik toch niet consumeer opeens mijn mening gaat verwoorden om het vervolgens nog steeds niet te lezen.
Conscience do cost.
pi_214550890
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 20:44 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Klopt en het zou mooi zijn als de Nederlandse kranten zo'n goed onderbouwde mening ook weer eens aan het woord lieten.
Wat heb je aan de mening van een controlled opposition puppet in de fabeltjeskrant? de media kan je in zn geheel gewoon het beste negeren. Het is niks anders dan theater.
pi_214552515
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 22:38 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Wat heb je aan de mening van een controlled opposition puppet in de fabeltjeskrant? de media kan je in zn geheel gewoon het beste negeren. Het is niks anders dan theater.
Omdat ik wil dat meer mensen gaan inzien wat vaccins aanrichten. En dat het allemaal niks anders is dan theater dus.
pi_214622948
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 13:47 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Het zijn gewoon te veel dingen om te blijven ontkennen.
Zelf ken ik ook wat mensen die na de vaccinatie ineens kanker kregen.
Ik dacht zal wel toeval zijn maar er komen best veel verhalen naar buiten toe.
Kop in het zand steken is dan ook geen optie.
Je hebt gelijk, daarom is dit onderzoek dus nu ook terug getrokken.

Er klopte inderdaad iets niet.

Retraction: Increased Age-Adjusted Cancer Mortality After the Third mRNA-Lipid Nanoparticle Vaccine Dose During the COVID-19 Pandemic in Japan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')