Dat het niet specifieker hoeft zegt eigenlijk al genoeg natuurlijk.quote:
Hier 46 mensen die daar spijt van hebben...quote:Op zondag 23 juni 2024 21:52 schreef PSVCL het volgende:
1 ding is zeker, er is geen ongevaccineerde die achteraf spijt heeft dat ie het ´´vaccine´´ niet heeft genomen.
Terwijl andersom veel mensen zijn die spijt hebben dat ze zijn ´´gevaccineerd´´ tegen niks (
46 verzonnen propaganda verhaaltjes..quote:Op zondag 23 juni 2024 22:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hier 46 mensen die daar spijt van hebben...
https://jeff-jackson.medi(...)vaccine-c7059080d1e6
Verder valt op dat een groep ongevaccineerden 2 jaar na dato nog steeds op zoek is naar legitimatie van hun keuze.
Dan is de vraag: waarom heb je dat nodig als je achter je keuze staat?
Ja, dan opeens is het verzonnen.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
46 verzonnen propaganda verhaaltjes..
Dat logo linksboven zegt genoeg
[ afbeelding ]
Idd. Zit weer een agenda achter.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, dan opeens is het verzonnen.
En doel je op de regenboog kleuren?
De agenda van satanquote:Op zondag 23 juni 2024 22:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Welke agenda heeft een regenboog kleur?
Waarom probeer jij zo hard de advocaat van de andere kant te spelen.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat ook zeker is, is dat veel ongevaccineerden nog steeds op zoek zijn naar legitimatie van hun keuze.
Waarom zouden ze dat dan doen.
Boh je zou mij eens moeten zien dansen....... Das pas raar.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:21 schreef NatteLont het volgende:
Dat artikel is van Augustus 2021. Toen de verpleging wereldwijd nog rare dansjes deed.
quote:
Ik ben jullie allebei even kwijt.....quote:Op zondag 23 juni 2024 22:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Had ik er niet achter gezocht.
https://regenboognoord.nl/
Kortom mijn vraag mag niet gesteld worden.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waarom probeer jij zo hard de advocaat van de andere kant te spelen.
Waarom zou je dat doen?
Nee grapjas, de manier waarop kan ook anders. Als je de vraag niet mocht stellen was ie al poef weg en foetsie.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kortom mijn vraag mag niet gesteld worden.
Het gaat om regenboog kleuren.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Ik ben jullie allebei even kwijt.....
quote:Op zondag 23 juni 2024 22:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Ik ben jullie allebei even kwijt.....
Die gekke dansjes jaquote:Op zondag 23 juni 2024 22:21 schreef NatteLont het volgende:
Dat artikel is van Augustus 2021. Toen de verpleging wereldwijd nog rare dansjes deed.
quote:Op zondag 23 juni 2024 22:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het gaat om regenboog kleuren.
Dat verwijst kennelijk naar Satan.
Ik men het onder andere van christelijke evangeliegemeenten.
Prima, maak er een regenboog topic over maar hou dit topic over Covid en wat erna kwam.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Hij probeert weer te goochelen met woorden terwijl ie weet wat ik bedoel.
Maar nu zeg je het in feite zelf.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee grapjas, de manier waarop kan ook anders. Als je de vraag niet mocht stellen was ie al poef weg en foetsie.
Als je wat anders bedoelt, waarom spreek je dat niet uit?quote:Op zondag 23 juni 2024 22:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Hij probeert weer te goochelen met woorden terwijl ie weet wat ik bedoel.
quote:Op zondag 23 juni 2024 22:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als je wat anders bedoelt, waarom spreek je dat niet uit?
quote:Op zondag 23 juni 2024 22:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Prima, maak er een regenboog topic over maar hou dit topic over Covid en wat erna kwam.
En waarom meldt je dat niet meteen in je antwoord erop? Daar loopt het vaak mank.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar nu zeg je het in feite zelf.
Anyway, 25% van de gevaccineerden in de VS hebben spijt oftewel 75% heeft dat niet.
Waarom ze spijt hebben is en vraag waarop geen antwoord komt.
Van de ongevaccineerden heeft niemand spijt, en berichten die beweren van wel zijn nep en afkomstig van een platform met een satanische agenda...
Ik zou zeggen, slaap lekker allemaal, morgen gezond weer op
Nou, hierna kwam de satanistische agenda met nep berichten over ongevaccineerden.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Prima, maak er een regenboog topic over maar hou dit topic over Covid en wat erna kwam.
Ik vat nu het voorgaande samen.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En waarom meldt je dat niet meteen in je antwoord erop? Daar loopt het vaak mank.
Ik quote goffedomme jullie beiden. Dit is niet het topic om daar over in discussie te gaan. Willen jullie dat wel, dan open er een nieuw topic over. Dat geldt net zoveel voor @PSVCLquote:Op zondag 23 juni 2024 22:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, hierna kwam de satanistische agenda met nep berichten over ongevaccineerden.
En dat zie je aan de regenboog in het logo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |