Zit je net als ik ook al klaar in je oranje pyama voor de TV voor de wedstrijd?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:45 schreef Bananenbennie het volgende:
Misschien hebben gevaccineerden door hun kapotgespoten immuunsysteem wel vaker Covid en komen daar de verschillen vandaan? Oh nee de "vaccins" waren safe and effective
Dit staat er:quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:30 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
En nu is die andere studie opeens niet meer relevant ofzo? Die laat een duidelijk verschil tussen mRNA-gevaccineerden en ongevaccineerden zien. Dat blijft overeind staan.
BWOH!!! Nu ben ik even sprakeloos..... Ik geloof dat dit de eerste keer zie dat je niet direct iets af doet als onzinquote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dit staat er:
Voorlopig bewijs suggereert een mogelijk verband
Dat staat er inderdaad. Wat is precies je punt?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dit staat er:
Voorlopig bewijs suggereert een mogelijk verband
Jij omschrijft dat anders.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:58 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Dat staat er inderdaad. Wat is precies je punt?
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:58 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Dat staat er inderdaad. Wat is precies je punt?
Gasten echt, gaan we op iedere slak zout gooien? De tekst in het artikel is verder duidelijk genoeg.quote:
Ik omschrijf dat er een duidelijk verschil tussen mRNA-gevaccineerden en ongevaccineerden te zien is. Doet de studie dat niet ofzo?quote:
Valt me wel op dat het richting een bepaald narratief moet gaan, maar dat terzijdequote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
BWOH!!! Nu ben ik even sprakeloos..... Ik geloof dat dit de eerste keer zie dat je niet direct iets af doet als onzinMaar toch nog wel een beetje tegen sputtert
We gaan de goeie kant op mensen.
Ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar je moet ook de andere kant van het verhaal proberen te begrijpen. Hier zoekt men naar zaken die je normaal niet in de MSM verneemt. Dat ik jouw artikel afschiet is ook niet waar, daarmee geef ik alleen aan wat jij en een aantal anderen hier al een aantal jaar in BNW doen om te proberen een post als onzin af te doen door de jaartallen/datum van een post erbij te halenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Valt me wel op dat het richting een bepaald narratief moet gaan, maar dat terzijde
Kijk, een artikel dat beweert dat er grafeen in vaccins zit om ons brein te hacken, dat doe ik af als onzin.
Een artikel dat een mogelijk verband legt tussen het vaccin en bijvoorbeeld Alzheimer is een ander verhaal.
Maar wel opvallend dat mijn bericht dat een link tussen Covid en Alzheimer bespreekt wel wordt afgeschoten.
Overigens legt dat bericht uit dat die link niet zomaar gelegd kan worden.
En dit artikel staat niet op zichzelf natuurlijk. Ook andere studies naar bijv. myocarditus en kanker lieten al dergelijke correlaties zien. Toeval? Ik denk het niet. Dus ik ben blij dat je het nu wel serieus wilt nemen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:13 schreef Wantie het volgende:
Een artikel dat een mogelijk verband legt tussen het vaccin en bijvoorbeeld Alzheimer is een ander verhaal.
Geef het volk brood en spelen.....quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zit je net als ik ook al klaar in je oranje pyama voor de TV voor de wedstrijd?
Moet eerlijk zeggen vroeger vond ik het EK wel leuk, het boeit me echt geen zak meer tegenwoordig![]()
Op zich is het goed dat het vaccin nauw in de gaten gehouden wordt.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:28 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
En dit artikel staat niet op zichzelf natuurlijk. Ook andere studies naar bijv. myocarditus en kanker lieten al dergelijke correlaties zien. Toeval? Ik denk het niet. Dus ik ben blij dat je het nu wel serieus wilt nemen.
Hier wil ik dan wel weer even op inhaken. Laten we eerlijk zijn, het ruime overgrote deel van de mensen die besmet zijn geraakt hebben niet of nauwelijks symptomen gehad. Voor een kleiner deel was het ernstiger, ik persoonlijk had het al vroeg in 2020 en heb 2 weken gehoest als een zeehond en nog wel een maand of 8 steken in mijn longen gehad. Dikke pech voor mij maar rechtvaardigde dat alle onzin eromheen in mijn ogen? Nee.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:18 schreef Wantie het volgende:
Wat ik dan vreemd vindt is dat mensen die verre van het vaccin verwijderd zijn gebleven wèl kijken naar alle mogelijke gevaren daarvan, maar niet richting wat het virus op langere termijn aan gezondheidsrisico kan betekenen.
En soms ook nog afgeven op mensen die zich ver verwijderd probeerden te blijven van het virus.
Op voorhand kun je dat allemaal niet weten.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hier wil ik dan wel weer even op inhaken. Laten we eerlijk zijn, het ruime overgrote deel van de mensen die besmet zijn geraakt hebben niet of nauwelijks symptomen gehad. Voor een kleiner deel was het ernstiger, ik persoonlijk had het al vroeg in 2020 en heb 2 weken gehoest als een zeehond en nog wel een maand of 8 steken in mijn longen gehad. Dikke pech voor mij maar rechtvaardigde dat alle onzin eromheen in mijn ogen? Nee.
Een nog kleiner deel heeft serieuze complicaties gehad en is gestorven, daarvan weer het overgrote deel waarbij een griep ook het laatste zetje kon geven. Zijn er ook jongeren overleden? Jawel, maar ook dat gebeurd bij de griep. Nu achteraf gezien is het in mijn ogen allemaal overdreven geweest? Ja nog steeds denk ik dat.
Maar goed, ik las ook verhalen van mensen die vrienden zijn kwijtgeraakt vanwege wel of niet laten prikken. Dat is in mijn omgeving totaal niet het geval geweest. Iedereen had zoiets van, doen of niet doen. Nobody cares.
Dus tja, ik weet ook dat een besmetting best wat lange klachten kan veroorzaken. En jij weet ook dat ik het al vroeg gehad heb en daar mijn keus om wel of niet te laten prikken op heb gebaseerd. Maar een echte griep kan ook maandenlang nadien voor klachten zorgen.
Het klopte voor mijn gevoel niet de paniek en daar heb ik mijn keuzes op gebaseerd. En tuurlijk heb ik in de oude topics ook dingen geroepen waarvan ik nu denk "was dat wel nodig?"Ook dat is voortschrijdend inzicht. Denk ook wel dat we daarom met elkaar beter in gesprek kunnen blijven dan elkaar blijven aanvallen. En de beste manier daarvoor is om duidelijk en ook respectvol naar elkaar te communiceren. Het ligt aan beide kampen vrij diep de discussie. Dus met een gesprek op normale manier kunnen we misschien ook wel eens lachen om elkaar over de afgelopen jaren met Covid.
@:Bananenbennie @:Candymannetje @:iedereenznmoederendewerelderachter.
We hebben en doen allemaal te moeilijk denk ik. Lach eens wat meer met elkaar.
Kijk, een compleet antwoordquote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Op voorhand kun je dat allemaal niet weten.
Er zijn daarnaast ook veel mensen die totaal geen last hadden van de vaccinatie.
Daarvan wordt nu beweerd dat die op langere termijn allerlei complicaties krijgen, van Alzheimer tot Turbo kanker.
Maar het virus wordt gezien als een milde griep, die dat niet kan veroorzaken.
Terwijl virussen wel degelijk schade kunnen aanrichten, ook bij milde symptomen, en ook jaren later nog kunnen bijten.
Bijvoorbeeld iemand die een milde vorm van mazelen heeft gehad kan enkele jaren daarna nog overlijden aan een hersenontsteking.
Covid was een nieuw virus, op voorhand wist niemand daar de gevolgen van.
De een dacht dat het wel los zou lopen, de ander scherm de zich extreem af.
Bij het vaccin zagen we het tegenovergestelde: degenen die bang waren voor de gevolgen van Covid lieten zich inenten, degenen die niet bang waren voor Covid bleken bang voor het vaccin te zijn.
En ik krijg het gevoel dat er nog steeds naar bevestiging wordt gezocht.
Om de aftrap te geven een quote uit jouw post, dit kunnen de vaccins die nooit breed genoeg en lang genoeg getest zijn ook doen over een aantal jaar. We don't know yet.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
Bijvoorbeeld iemand die een milde vorm van mazelen heeft gehad kan enkele jaren daarna nog overlijden aan een hersenontsteking.
Klopt, daarom val ik het artikel van Bananenbennie niet bij voorbaat af.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Om de aftrap te geven een quote uit jouw post, dit kunnen de vaccins die nooit breed genoeg en lang genoeg getest zijn ook doen over een aantal jaar. We don't know yet.
Dat is ook wel het hele principe van BNW, en geef je gewoon jouw mening erover met een uitleg is er ook niks aan de hand. Dan kan iedereen er ook normaal op ingaan. Maar jij reageert heel vaak met een one liner die als zuigend en vervelend over komt. Daar worden andere users ook moe van. Als je gewoon uitgebreider jouw mening toe licht denk ik dat er ook serieus meer serieuze antwoorden op komen ipv. sneren.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, daarom val ik het artikel van Bananenbennie niet bij voorbaat af.
In feite weten we het niet.
Tja, nu krijg ik meteen weer een sneerquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is ook wel het hele principe van BNW, en geef je gewoon jouw mening erover met een uitleg is er ook niks aan de hand. Dan kan iedereen er ook normaal op ingaan. Maar jij reageert heel vaak met een one liner die als zuigend en vervelend over komt. Daar worden andere users ook moe van. Als je gewoon uitgebreider jouw mening toe licht denk ik dat er ook serieus meer serieuze antwoorden op komen ipv. sneren.
Just a friendly advice, jij zit er ook niet op te wachten als ik op iedere post van jou ga reageren met "ow heb je hem weer, die heeft toch niks nuttigs te zeggen en trolt alleen"
Sanp je?
Nee maat, als je dit als sneer ziet kom je niet vaak genoeg buitenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, nu krijg ik meteen weer een sneer
Of zet gewoon een keer dat eierdopje van je kop af joh.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, nu krijg ik meteen weer een sneer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |