abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213921272
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 17:46 schreef controlaltendelete het volgende:

[..]
Dat moeten die lui in levende lijve wezen? Het lijken wel robots of poppen uit madame Tusseaud vooral die eerste.
Haha de eerste zijn poppen ja, goed gezien! Rest zijn wel echte mensen. Maar gaat aardig offtopic zo helaas.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_213921625

North Carolina doctor, 32, is left paralyzed just days after catching COVID

Geloof je het zelf, het bekende Guillain-Barre syndroom krijgen van een griepje, nee dat is vaccinatie schade.
Doctoren moesten namelijk gevaccineerd worden onder Bidens strenge regiem.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_213922948
quote:
13s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 19:00 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

North Carolina doctor, 32, is left paralyzed just days after catching COVID

Geloof je het zelf, het bekende Guillain-Barre syndroom krijgen van een griepje, nee dat is vaccinatie schade.
Doctoren moesten namelijk gevaccineerd worden onder Bidens strenge regiem.
Dat vaccin waarvoor je Trump nog prees.
Dat moet per se Turbo kanker hebben veroorzaakt bij Middleton en Guillain-Barre bij deze man...
pi_213926033
quote:
Vaccine-Injured Pharmacist Breaks Down Into Tears Testifying Before Ohio State Senate

This is absolutely heartbreaking.

“I was a father, a husband, a pharmacist, and a healthy person prior to being coerced into receiving the COVID vaccine ... I would never have taken the vaccine voluntarily.”

Mike Yoha suffered from Guillain-Barré syndrome (GBS), a severe neurological disease associated with paralysis, after being coerced into taking the COVID shot.

He says, "My liberty was violated when vaccine status discrimination forced me into taking a medical intervention that almost cost me my life. If we do not have the right to decline a known risk of death without facing discrimination or loss of employment, then we are no longer free. I implore the committee to vote yes on HB 319."

Ohio House Bill 319, also known as the “Conscientious Right to Refuse Act,” aims to end “no jab, no job” policies for good.

The legislation states that businesses, employers, health care providers, and other institutions CANNOT deny or terminate employment, deny services, or otherwise treat individuals differently based on their refusal of any biologic, vaccine, pharmaceutical, or gene-editing technology for reasons of conscience.

Ohio needs to get this bill passed. Thank you, Mike, for your testimony
twitter

Kan amper nog praten..
Pijnlijk om aan te horen, geforceerd door Biden's dictatoriale regiem.
quote:
He says, "My liberty was violated when vaccine status discrimination forced me into taking a medical intervention that almost cost me my life. If we do not have the right to decline a known risk of death without facing discrimination or loss of employment, then we are no longer free. I implore the committee to vote yes on HB 319."
"Ohio House Bill 319, also known as the “Conscientious Right to Refuse Act,” aims to end “no jab, no job” policies for good."

Biden's "The Purge" heeft zo veel schade aangericht.
  zaterdag 15 juni 2024 @ 23:04:25 #30
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213926125
Ik lees het al weer, jullie hebben mijn wijsheden gemist de afgelopen weken :)
Lach met een schone bips
pi_213926191
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik lees het al weer, jullie hebben mijn wijsheden gemist de afgelopen weken :)
Godzijdank, je bent er weer :)
  zaterdag 15 juni 2024 @ 23:12:00 #32
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213926243
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 23:08 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Godzijdank, je bent er weer :)
Alleen fysiek op dit moment, fakking lange dag gehad en kut vlucht met veel turbulentie. 2 uurtjes thuis nu.. ben beetje aan bij lezen.
Lach met een schone bips
pi_213926341
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 20:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat vaccin waarvoor je Trump nog prees.
Dat moet per se Turbo kanker hebben veroorzaakt bij Middleton en Guillain-Barre bij deze man...
twitter

Ook Trump kreeg de leugens van Fauci te horen, anti-Trump Fauci. Bewezen leugenaar Fauci. Doet enge testen op puppy's Fauci.

TDS Fauci

quote:
The book’s chapter about Trump, titled, “He Loves Me, He Loves Me Not,” recounts the doctor’s time working as the director of the National Institute of Allergy and Infectious Diseases ― a position he held for nearly 40 years before retiring in 2022. About 70 of the book’s 450 pages are focused on Trump, the New York Times reported.
Niemand en ook Trump wist niet wat de democraten van plan waren met dit gecreëerde corona virus. De aap kwam later pas uit de mouw met de dictatoriale restricties en purge.

[ Bericht 5% gewijzigd door epicbeardman op 16-06-2024 00:16:19 ]
pi_213927359
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 23:17 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ x ]

Ook Trump kreeg de leugens van Fauci te horen, anti-Trump Fauci. Bewezen leugenaar Fauci. Doet enge testen op puppy's Fauci.

TDS Fauci
[..]
Niemand en ook Trump wist niet wat de democraten van plan waren met dit gecreëerde corona virus. De aap kwam later pas uit de mouw met de dictatoriale restricties en purge.
Trump is dan een ongelooflijke randdebiel en het presidentschap niet waardig als hij zijn beslissing heeft laten afhangen van 1 persoon...
En jij adoreert zo iemand :N
  zondag 16 juni 2024 @ 02:24:38 #35
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213927548
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2024 01:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
Trump is dan een ongelooflijke randdebiel en het presidentschap niet waardig als hij zijn beslissing heeft laten afhangen van 1 persoon...
En jij adoreert zo iemand :N
Biden of Trump, allebei not fit for the job. Links, rechts, van boven of van onder... Van die 2 gasten horen geen van Biden daar.
Lach met een schone bips
pi_213940280
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 02:24 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Biden of Trump, allebei not fit for the job. Links, rechts, van boven of van onder... Van die 2 gasten horen geen van Biden daar.
Klopt, ik zie het als het failliet van het Amerikaanse kiesstelsel, dat 2 hoogbejaarden het enige is dat het land kan voortbrengen.

Het levert wel het nodige vermaak op.
  zondag 16 juni 2024 @ 21:47:03 #37
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213940375
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2024 21:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, ik zie het als het failliet van het Amerikaanse kiesstelsel, dat 2 hoogbejaarden het enige is dat het land kan voortbrengen.

Het levert wel het nodige vermaak op.
Tja, voor het systeem wat we hier hebben valt wat voor te zeggen. Wat ze daar hebben ook, ze kiezen wel direct hun president daar. Dus het volk spreekt, en die mag het 4 jaar doen. Hier wint een Wilders (niet dat ik een fan ben) maar kan geen premier worden. Dus tja, dat ze daar niks anders naar voren kunnen schuiven is de keuze van het volk want die 2 oldtimers winnen wel de voorverkiezingen.

Van beide systemen kun je wat vinden. Misschien zijn Amerikanen wat conservatiever dan wij en blijven ze gewoon qua partij op de oude garde stemmen. Ikke nie weet.
Lach met een schone bips
pi_213941146
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 21:47 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Tja, voor het systeem wat we hier hebben valt wat voor te zeggen. Wat ze daar hebben ook, ze kiezen wel direct hun president daar. Dus het volk spreekt, en die mag het 4 jaar doen. Hier wint een Wilders (niet dat ik een fan ben) maar kan geen premier worden. Dus tja, dat ze daar niks anders naar voren kunnen schuiven is de keuze van het volk want die 2 oldtimers winnen wel de voorverkiezingen.

Van beide systemen kun je wat vinden. Misschien zijn Amerikanen wat conservatiever dan wij en blijven ze gewoon qua partij op de oude garde stemmen. Ikke nie weet.
Nou ja, direct...

Het gaat via kiesmannen. Niet op popular vote.
En dat heeft zijn nadelen
Zo krijgt een kandidaat die 50,02% van de stemmen in de staat heeft alle kiesmannen van die staat.
En het is een twee partijen systeem. Onafhankelijken maken vrijwel geen kans en zijn enkel ten nadele van de republikeinse of democratische kandidaat, afhankelijk aan welke zijde de onafhankelijke kandidaat opereert.

En dat werkt verlammend lijkt het.
pi_213952908
quote:
Kansas sues Pfizer over 'misrepresentations' and 'adverse events' of COVID-19 vaccine

The state of Kansas has filed a lawsuit against pharmaceutical company Pfizer, Inc. for alleged consumer protection violations related to the company's manufacturing of the COVID-19 vaccine, saying the company marketed the shot as "safe" even though it "knew" the vaccine was connected to "serious adverse events."

"Pfizer misled the public that it had a ‘safe and effective’ COVID-19 vaccine," the 69-page lawsuit filed Monday in the District Court of Thomas County alleges.

"Pfizer said its COVID-19 vaccine was safe even though it knew its COVID-19 vaccine was connected to serious adverse events, including myocarditis and pericarditis, failed pregnancies, and deaths. Pfizer concealed this critical safety information from the public," the suit alleges.
Bron

Dit lees je heel toevallig niet op de sites die vaccinaties pushde.In steeds meer staten rechtzaken tegen de farmaceuten achter de vaccinaties.
pi_213953120
quote:
11s.gif Op maandag 17 juni 2024 21:15 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Bron

Dit lees je heel toevallig niet op de sites die vaccinaties pushde.In steeds meer staten rechtzaken tegen de farmaceuten achter de vaccinaties.
Waren die farmaceuten niet gevrijwaard van aanklachten? Omdat ze zo "belangrijk" waren.
pi_213953150
Oh nee, steeds meer rechtszaken in een land waar om elke poep en scheet een rechtszaak wordt aangespannen. Stop de persen!
Conscience do cost.
  maandag 17 juni 2024 @ 21:49:25 #42
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213953878
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 21:21 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Waren die farmaceuten niet gevrijwaard van aanklachten? Omdat ze zo "belangrijk" waren.
Volgens mij ja en nee, alleen mochten er vergoedingen uitgekeerd worden dan draait de belastingbetaler ervoor op. Niet de farma zelf.
Lach met een schone bips
pi_213953890
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 21:49 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Volgens mij ja en nee, alleen mochten er vergoedingen uitgekeerd worden dan draait de belastingbetaler ervoor op. Niet de farma zelf.
ah ja dat was het. geweldig business model.
  maandag 17 juni 2024 @ 21:52:55 #44
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213953916
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 21:50 schreef QAnonn het volgende:

[..]
ah ja dat was het. geweldig business model.
Ik had serieus aandelen Pfizer moeten kopen toen, maar het stond me gewoon tegen.. En dus niet gedaan.
Lach met een schone bips
pi_213953982
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik had serieus aandelen Pfizer moeten kopen toen, maar het stond me gewoon tegen.. En dus niet gedaan.
Heb even de koers bekeken. Tijdens corona is de prijs verdubbeld en nu is de prijs onder het dieptepunt van corona.
Je had dan met wat geluk op de top verkocht?
  maandag 17 juni 2024 @ 21:58:52 #46
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213954004
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 21:57 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Heb even de koers bekeken. Tijdens corona is de prijs verdubbeld en nu is de prijs onder het dieptepunt van corona.
Je had dan met wat geluk op de top verkocht?
Nou ik zag de koers toen "operation warp speed" in effect trad. En wist ergens wel als ik nu Pfizer koop en tijdens het prikken verkoop ik echt serieus geld kon maken. Maar het hele idee van de prikken stond me zo tegen dat ik er niet eens op wilde speculeren.
Lach met een schone bips
pi_213954305
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 21:49 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dat wordt lachen, de staat klaagt Pfizer aan en draait zelf op voor de kosten...
  maandag 17 juni 2024 @ 22:25:56 #48
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213954499
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2024 22:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat wordt lachen, de staat klaagt Pfizer aan en draait zelf op voor de kosten...
Er is een verschil tussen Staten en de Federale overheid in Murrica. Beetje cheap shot Wantie :)
Lach met een schone bips
pi_213956288
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 22:25 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Er is een verschil tussen Staten en de Federale overheid in Murrica. Beetje cheap shot Wantie :)
Blijft een gevalletje vestzak broekzak.
Uiteindelijk draait de belastingbetaler hiervoor op.
pi_213957114
quote:
11s.gif Op maandag 17 juni 2024 21:15 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Bron

Goed zo, aanpakken die boeven liefst niet alleen Pfizer maar de hele farmaceutische maffia.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')