En een verdwaalde hond in Parijs.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, de monkeypox. Die een tijd in het nieuws waren omdat veel homo's het kregen, maar we moesten niet bang zijn! Je kon het alleen krijgen door seksueel contact. Toen kregen jonge kinderen de ziekte en verdween het uit het nieuws.
Nou beetje rekening met de tijd nemen aangezien er 3 maanden tussen de 2 prikken moet zitten.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:55 schreef Ali_boo het volgende:
Je bent nu al van plan om naar Azië te vertrekken?
Het is een relatief nieuw vaccin dat sinds kort massaal gemaakt en verspreid wordt. Maar het is niks experimenteels of uitzonderlijks. Je krijgt gewoon het daadwerkelijke virus ingespoten, maar dan in verzwakte vorm zodat je er nauwelijks ziek van wordt en je immuunsysteem zich wel kan wapenen tegen het virus.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
Iemand enig idee (ja offtopic) waar die Dengue vaccinaties van gekookt zijn?
Gescripte bullshit weer.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 07:54 schreef _I het volgende:
[..]
Synchroniteit![]()
From a government standpoint, the current administration is led by President Randall Archer, who
took office in January 2025. Archer served as Vice President under President Jaclyn Bennett (2020-
2024), who did not seek a second term due to health concerns. The two remain close and Bennett acts
as a close confidante and unofficial advisor to President Archer. The majority of President Archer’s
senior staff, including Department of Health and Human Services Secretary Dr. Cindra Nagel, are
carryovers from Bennett’s administration. At the time of the initial SPARS outbreak Nagel has served
in this position for just over three years.
Ik heb wel een antwoord. Geen idee of je me gaat geloven.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Geen idee. Daarom vraag ik het.
Misschien heeft iemand wat meer info..
Ach zo, op de manierquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou beetje rekening met de tijd nemen aangezien er 3 maanden tussen de 2 prikken moet zitten.
I dunno, heb je wel alle vaccinaties dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:03 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ach zo, op de manier
Kan ik met je mee naar Thailand dan
Laat zitten die troepquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
I dunno, heb je wel alle vaccinaties dan?
"China gaat reizigers en goederen controleren op mpox, ook Pakistan meldt besmettingen" - Volkskrant paar uur geleden.quote:
We kunnen altijd op de zwarte markt kijkenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
I dunno, heb je wel alle vaccinaties dan?
Thailand heeft toch geen verplichte vaccinaties dacht ik?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:42 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
We kunnen altijd op de zwarte markt kijken
Nee klopt, maar dit ging om de Dengue vaccinatie en aangezien ik al een keer Dengue gehad heb doe ik dat dus volledig voor mijzelf aangezien ik het al 1x gehad heb en een 2e keer heel slecht kan aflopenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:24 schreef controlaltendelete het volgende:
[..]
Thailand heeft toch geen verplichte vaccinaties dacht ik?
Heel verstandig.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee klopt, maar dit ging om de Dengue vaccinatie en aangezien ik al een keer Dengue gehad heb doe ik dat dus volledig voor mijzelf aangezien ik het al 1x gehad heb en een 2e keer heel slecht kan aflopenEn die ene keer was me al een keer teveel.
Gast dat ik geen Covid vaccinaties heb genomen was weloverwogen, en aangezien dit geen mRNA pruttel lijkt te zijn neem ik liever het zekere voor het onzekere. Dus ook een weloverwogen keuze, ik heb mijn andere reisvaccinaties zoals Havrix ook gewoon gehad.quote:
Klopt, vooral als je een ander subtype oploopt en die kans is vrij groot aangezien er 4 verschillende zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heel verstandig.
De tweede keer dat je dat virus oploopt is de gezondheidsschade nog groter.
Wat ontzettend interessant zeg. Een compleet willekeurig persoon op twitter met een "prikspuit" in de naam heeft overleden familieleden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:20 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Iemand met een prikspuit in de naam waarvan de schoonouders onverwacht zijn overleden.
[ x ]
Zoek hulp.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:24 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
19 jaar... Hij was 16 toen hij werd gevaccineerd dan. De grootste misdaad ever.
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |