De verkeerde. Terwijl ze niet uit de kast komen.quote:
Omdat Jesus meespeelt.quote:
Nee, iets later.quote:
Is het voor het goede doel ?quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Er staat er één zich te vervelen in het doel, mag dat?
Erg grappig.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:19 schreef Caland het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit voetbal met Belgen
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:19 schreef Caland het volgende:
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:19 schreef Caland het volgende:
Nee, hockey is ook 11 tegen 11.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:05 schreef Document1 het volgende:
Als er twee ballen in het veld zijn spelen ze toch door met dichtstbijzijnde?
Kan ze beter basketbal gaan kijken met scores als 98-111.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:17 schreef Vincent_student het volgende:
Vroeger hadden collega's en ik de gewoonte om een EK-/WK-wedstrijd in de kroeg te bekijken. Dat is alweer een flinke tijd geleden hoor. Soms gingen er ook wel eens vrouwen mee. Sommige vrouwen waren goed op de hoogte van de voetballerij, maar je had ze er ook bij die dat niet waren. De mooiste vraag was wel "Waarom lopen die gasten toch allemaal zo raar in de weg als anderen een doelpunt proberen te maken?"![]()
Ze doelde dus op verdedigers van het andere team. Het was even stil en ik dacht dat het als grap was bedoeld tussen de nodige biertjes door. "Omdat ze daar voor worden betaald", zei een collega. Aan de blik van de vragenstelster begreep ik dat ze het nog serieus meende ook.
Dat doet me denken aan hoe ik vroeger over basketbal dacht. Ik dacht vroeger: die Amerikaanse scores, alles moet daar weer bigger en bigger dan in Europa. Achteraf denk ik: dat was net zo'n domme opmerking.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Kan ze beter basketbal gaan kijken met scores als 98-111.
Ach, toen ik 7 was dacht ik dat Pelé duizend doelpunten in één wedstrijd had gemaakt. Dat bleek later z'n duizendste all time te zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:06 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan hoe ik vroeger over basketbal dacht. Ik dacht vroeger: die Amerikaanse scores, alles moet daar weer bigger en bigger dan in Europa. Achteraf denk ik: dat was net zo'n domme opmerking.
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
Kunnen ze die goal achteraf nog goedkeuren en de score aanpassen of werkt dat niet zo? Sorry, ik weet echt helemaal niks van voetbal.
quote:
Ik bedoel dit niet als sneer naar voetbal trouwens, maar om even wat context te verschaffen. Ben niet helemaal achterlijk. Maar ja, nu alweer spijt van de vraag als ik wist dat het hier gepost zou worden, ik dacht ik toon ook een keer wat interesse.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt er om lachen, maar bij veel sporten is het 'strafsysteem' of überhaupt het regelsysteem wel beter geregeld als je het mij vraagt. Bijvoorbeeld achteraf de situatie nogmaals bekijken en een straf intrekken of juist geven. Of met een heel team aan mensen een beslissing nemen in plaats van dat het van één persoon af hangt. En ik heb ook wel eens gehoord dat er geen herhalingsbeelden bekeken mogen worden bij voetbal om de keuze op te baseren, geen idee of dat nog steeds zo is.
Ik vind voetbal daar dus best wel prehistorisch in en hoopte voor jullie dat het inmiddels allemaal wat moderner is.
Fijn om te horen dat het inmiddels beter geregeld is!quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig een videoscheidsrechter, die heeft de situatie bekeken en zo gelaten
Ik snap natuurlijk ook wel dat dat niet kanquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Okee sorry, maar dat kan dus niet. Zeker niet met de videoscheidsrechter tegenwoordig
Opzich niet zo'n domme vraag. Als je geen voetbal fan bent weet je niet in welke ronde ze spelen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:25 schreef Nober het volgende:
Als het 0-0 blijft komen er dan penalty's?
Omdat ie een Italiaan is domboquote:
Momenteel Mateo Retegui.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:00 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Omdat ie een Italiaan is dombo
Totti, Maldini, Baresi, Bonucci........ Messi
Spanjaarden zijn met een A (of O)
Iniesta, Guardiola , Hierro, Casillas, Ramos,
quote:With Italy out of the picture early on, it was a straight shootout between Messi's country of birth, Argentina, and country of residence who he qualified for due to a Catalan great grandfather who was born in Balaguer, Spain, for his services.
Following Messi's move to Barcelona, the club's director of football, Carles Rexach, pushed for the Royal Spanish Football Federation to secure the future of the player.
It was Messi's wish to represent Argentina, however, that caused the Argentine Football Association to make it official by arranging two under-20 friendlies in 2004, against Paraguay and Uruguay.
After three goals in those two games and 11 in his next 16 for the Under-20 team, Messi was promoted to the U23s and eventually the senior side.
“When I was a kid I expected to get a call from the AFA [Argentinian Football Association]," Messi said in his book, Messi, The Patriot. "I was asked informally if I wanted to play for Spain, but I always said that I wanted to play for my national team because I love Argentina and these are the only colours I want to wear.
“I was always an avid fan of the national team. I watched the games on television because I could never go to the grounds and watch them as a fan."
Former Barca team-mate Cesc Fabregas has since backed Messi's decision to pick Argentina over Spain, though believes La Roja have missed out as a result.
"It would have been phenomenal if Leo had played for Spain," The Chelsea midfielder said. "We would have won more titles, but he always felt very Argentine and I think it was the perfect decision to play for his country."
https://www.goal.com/en/n(...)hfpxk7919ya4a0g7hac2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |