Ik weet ook niet of getoonde houding in de rechtszaal meeweegt, maar ik denk het patroon uit de verklaringen wel...quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft hij dat niet.
Er kwam wel duidelijk een patroon qua gedrag naar voren, maar of dat genoeg is...
Ik denk dat het telkens benadrukken dat hij graag mediation wilde dat doel moet dienen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Je kan als verdachte ook wel iets meer compassie tonen voor de slachtoffers. Denk niet dat dat schade aanbrengt aan je zaak.
Als het niet zo verdrietig was, zou het komisch zijn om Ali te horen verklaren dat hij gevoelig is voor signalen dat een vrouw iets niet wil terwijl hij er tijdens de verklaring van Jill juist blijk van geeft dat hij dat niet is. Compleet gebrek aan zelfkennis en zelfreflectie inderdaad.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ali heeft het inlevingsvermogen van een bus Vim.
In het filmpje die je eerder aanhaalde, tussen 20s-1m zegt Ali dat.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:52 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig geen rechter, het lijkt me een loodzwaar beroep. Ik vertrouw op het oordeel van de rechter.
Dat van dat uit de hand gelopen friemelen geloof ik helemaal niets van, zowel Ten Damme als B. hebben dat beiden ook niet verklaard (dacht ik).
quote:De rechter bespreekt de verklaring van Ten Damme. Zij maakte melding bij de politie, maar deed geen aangifte tegen de rapper. Ali B zegt als jonge jongen altijd een crush te hebben gehad op Ellen ten Damme. Hij zegt in 2011 achter een tent bij De Parade snel een kus van haar te hebben gekregen. De onderlinge sfeer sinds dat voorval omschrijft hij als stiekem.
quote:Ten Damme spreekt van dwang bij het proberen binnen te dringen. Ze zegt er geen letsel aan over te hebben gehouden. De verklaringen van Ten Damme over of de penetratie is gelukt lopen uiteen.
quote:Ten Damme zou tegen Frank Barendse, manager bij platenlabel Spec en oom van Ali B's vrouw, hebben gezegd dat hij de rapper in de gaten moest houden en dat Ali B niet spoort. Barendse zegt zeker te weten dat ze dit niet tegen hem heeft gezegd.
quote:Paul Witteman is gevraagd naar een opmerking die Ten Damme over Ali B zou hebben gemaakt bij het napraten na een uitzending van Pauw & Witteman. Witteman kan zich dat niet herinneren. Jeroen Pauw ontkent ooit iets van Ten Damme of Witteman te hebben gehoord over wat er tussen haar en Ali B gebeurd zou zijn.
quote:Ali B zegt dat hun omgang op de beelden in strijd is met de verklaring van Ten Damme. De rechter haalt nog een verklaring van een producer van Brownie Dutch aan. Hij zegt zich niets opvallends te herinneren van de opnames. Hij vond Ten Damme vriendelijk richting Ali B, maar niet flirterig of knuffelig.
Heb je ook quotes van de mensen die wél bevestigden dat Ten Damme erover gesproken had?quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:15 schreef Antideeltje.. het volgende:
[..]
In het filmpje die je eerder aanhaalde, tussen 20s-1m zegt Ali dat.
Zie ook:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:
En jezelf al meteen schuldig gaan gedragen. Je hoeft niet mee te werken aan je eigen veroordeling. Dat vergeten mensen. Als je het echt 180 graden anders ziet en beleeft hebt, hoe ga je je dan met compassie gedragen?quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Je kan als verdachte ook wel iets meer compassie tonen voor de slachtoffers. Denk niet dat dat schade aanbrengt aan je zaak.
Je citeert wel selectief. Zo heeft Witteman gezegd dat hij een slecht geheugen heeft. En bij mijn weten heeft Ellen niet gezegd dat ze het er specifiek met Pauw over heeft gehad. Je laat ook weg dat haar vriend en manager haar verhaal bevestigt (dat ze indertijd heeft gezegd dat ze was verkracht en dat ze van slag was).quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:15 schreef Antideeltje.. het volgende:
[..]
In het filmpje die je eerder aanhaalde, tussen 20s-1m zegt Ali dat.
Zie ook:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Je mond houden als iemand zegt dat die geen mediation wil.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
En jezelf al meteen schuldig gaan gedragen. Je hoeft niet mee te werken aan je eigen veroordeling. Dat vergeten mensen. Als je het echt 180 graden anders ziet en beleeft hebt, hoe ga je je dan met compassie gedragen?
Ook al heb jij het anders beleefd en wil je geen schuld bekennen, dan is het alsnog mogelijk om te laten zien dat je in ieder geval geleerd hebt van de situatie.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
En jezelf al meteen schuldig gaan gedragen. Je hoeft niet mee te werken aan je eigen veroordeling. Dat vergeten mensen. Als je het echt 180 graden anders ziet en beleeft hebt, hoe ga je je dan met compassie gedragen?
Nouja, dan bekent hij dus ook schuldig te zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook al heb jij het anders beleefd en wil je geen schuld bekennen, dan is het alsnog mogelijk om te laten zien dat je in ieder geval geleerd hebt van de situatie.
Nou ja ligt eraan wat je zegt natuurlijk. Als iemand zegt "ik wil niet meedoen aan je mediation" kun je ook in plaats van het weer opnieuw proberen te forceren, zeggen "ok, dan respecteer ik dat". Dan laat je qua gedrag in ieder geval nog iets van vooruitgang zien.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nouja, dan bekent hij dus ook schuldig te zijn.
Ah op die manier. Inderdaad ja.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja ligt eraan wat je zegt natuurlijk. Als iemand zegt "ik wil niet meedoen aan je mediation" kun je ook in plaats van het weer opnieuw proberen te forceren, zeggen "ok, dan respecteer ik dat". Dan laat je qua gedrag in ieder geval nog iets van vooruitgang zien.
Ik begrijp die hele mediation sws niet als er volgens Ali niets plaatsgevonden heeft. Als hij zich niets kan herinneren.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja ligt eraan wat je zegt natuurlijk. Als iemand zegt "ik wil niet meedoen aan je mediation" kun je ook in plaats van het weer opnieuw proberen te forceren, zeggen "ok, dan respecteer ik dat". Dan laat je qua gedrag in ieder geval nog iets van vooruitgang zien.
Veel beter dan die andere tekenaar, maar toch net niet treffend.quote:
Ook dat jaquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik begrijp die hele mediation sws niet als er volgens Ali niets plaatsgevonden heeft. Als hij zich niets kan herinneren.
Wat moet je dan mediationen?
Dan konden de vrouwen bij hem kwijt wat ze ertoe had gebracht om dit soort onwaarheden over hem te vertellen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik begrijp die hele mediation sws niet als er volgens Ali niets plaatsgevonden heeft. Als hij zich niets kan herinneren.
Wat moet je dan mediationen?
quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan konden de vrouwen bij hem kwijt wat ze ertoe had gebracht om dit soort onwaarheden over hem te vertellen.
Heb je het nou over Ronnie Flex en Jill?quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:46 schreef Chadi het volgende:
Hij komt redelijk ongeloofwaardig over. Maar vraag me af wie de mannelijke collega was die in de douche aan het beuken was toen hij erin stapte om haar te vingeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |