SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
in mn eentje daarmee de droger en diepvries naar de kelder transporteren was al een avontuurquote:Op donderdag 13 juni 2024 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, eens. Die karretjes zijn echt top, maar ik ga niet iets naar boven tillen wat zo ongeveer net zoveel weegt als mezelf. (Ok, ik ben zwaarder, maar details).
Staat mijn wasmachine dan midden in de keuken ineens.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien rent diegene ook wel het huis uit en zie je hem / haar nooit meer
Mja, nu kon ik het zelf fiksen en is het gewoon prima. En ik heb een mooi keukenkastje met magnetronoven nu waar anders de vaatwasser had geleefd.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een loodgieter laten komen om de vaatwasser aan te sluiten in de keuken, want er zat er geen toen ik hier kwam wonen.
Whehehequote:Op donderdag 13 juni 2024 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in mn eentje daarmee de droger en diepvries naar de kelder transporteren was al een avontuur
Oh damn dat lijkt me ook schrikken ja.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:35 schreef TaMieke het volgende:
Mn vader is een keertje met wasmachine en al van de trap gevallen, toen hij me hielp verhuizen.Nog nachtmerries van.
![]()
Was gelukkig niets aan de hand, maar toch
Oh jezus.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:35 schreef TaMieke het volgende:
Mn vader is een keertje met wasmachine en al van de trap gevallen, toen hij me hielp verhuizen.Nog nachtmerries van.
![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:35 schreef TaMieke het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:35 schreef TaMieke het volgende:
![]()
dat was in mn eerste huisje.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:35 schreef TaMieke het volgende:
![]()
Bij mij dus ook zoiets. Mn vader had wel een steekwagentje en wasmachine met spanbanden vast gezet maar hij gleed toch weg. Mn broertje stond boven, mn vader dus onder.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat was in mn eerste huisje.
mn vader hielp mee de wasmachine naar boven transporteren met de leverancier. leverancier krop van boven en mn vader duwde van onder. (en ik stond te kijken omdat mn vader al was voorgekropen)
toen lazerde opeens die wasmachine samen met mn vader weer de trap af.
Mijn vader is een keer bijna met raam en al uit het dakraam naar beneden gedonderd, kon nog net gered worden door iemand die er naast stond. Als je nachtmerries wil, is dat toch wel wat beter materiaal.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:35 schreef TaMieke het volgende:
![]()
Het is geen ver-piswedstrijd.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn vader is een keer bijna met raam en al uit het dakraam naar beneden gedonderd, kon nog net gered worden door iemand die er naast stond. Als je nachtmerries wil, is dat toch wel wat beter materiaal.
Is dat erger ja?quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn vader is een keer bijna met raam en al uit het dakraam naar beneden gedonderd, kon nog net gered worden door iemand die er naast stond. Als je nachtmerries wil, is dat toch wel wat beter materiaal.
Nee dankje. Hou je horrorverhalen maar bij je.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
de bank had ik toen overgekocht van de vorige bewoners, die stond op de 1e verdieping en moest naar beneden. die hebben we toen met een verreiker door het raam naar buiiten gepakt en beneden weer naar binnen geschovenquote:Op donderdag 13 juni 2024 10:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Bij mij dus ook zoiets. Mn vader had wel een steekwagentje en wasmachine met spanbanden vast gezet maar hij gleed toch weg. Mn broertje stond boven, mn vader dus onder.
Dat daarna de bank niet eens door de deur paste was wel de druppel voor mijHeb staan janken van de schrik, stress en weet ik wat.
![]()
Uiteindelijk allemaal goed gekomen.
Ik kan de tweede Harry Potter film aanraden in dat geval.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee dankje. Hou je horrorverhalen maar bij je.
Afgelopen week ook al over spinnen gedroomdIk wil gewoon rustig slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |