SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
in mn eentje daarmee de droger en diepvries naar de kelder transporteren was al een avontuurquote:Op donderdag 13 juni 2024 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, eens. Die karretjes zijn echt top, maar ik ga niet iets naar boven tillen wat zo ongeveer net zoveel weegt als mezelf. (Ok, ik ben zwaarder, maar details).
Staat mijn wasmachine dan midden in de keuken ineens.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien rent diegene ook wel het huis uit en zie je hem / haar nooit meer
Mja, nu kon ik het zelf fiksen en is het gewoon prima. En ik heb een mooi keukenkastje met magnetronoven nu waar anders de vaatwasser had geleefd.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een loodgieter laten komen om de vaatwasser aan te sluiten in de keuken, want er zat er geen toen ik hier kwam wonen.
Whehehequote:Op donderdag 13 juni 2024 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in mn eentje daarmee de droger en diepvries naar de kelder transporteren was al een avontuur
Oh damn dat lijkt me ook schrikken ja.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:35 schreef TaMieke het volgende:
Mn vader is een keertje met wasmachine en al van de trap gevallen, toen hij me hielp verhuizen.Nog nachtmerries van.
![]()
Was gelukkig niets aan de hand, maar toch
Oh jezus.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:35 schreef TaMieke het volgende:
Mn vader is een keertje met wasmachine en al van de trap gevallen, toen hij me hielp verhuizen.Nog nachtmerries van.
![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:35 schreef TaMieke het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:35 schreef TaMieke het volgende:
![]()
dat was in mn eerste huisje.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:35 schreef TaMieke het volgende:
![]()
Bij mij dus ook zoiets. Mn vader had wel een steekwagentje en wasmachine met spanbanden vast gezet maar hij gleed toch weg. Mn broertje stond boven, mn vader dus onder.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat was in mn eerste huisje.
mn vader hielp mee de wasmachine naar boven transporteren met de leverancier. leverancier krop van boven en mn vader duwde van onder. (en ik stond te kijken omdat mn vader al was voorgekropen)
toen lazerde opeens die wasmachine samen met mn vader weer de trap af.
Mijn vader is een keer bijna met raam en al uit het dakraam naar beneden gedonderd, kon nog net gered worden door iemand die er naast stond. Als je nachtmerries wil, is dat toch wel wat beter materiaal.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:35 schreef TaMieke het volgende:
![]()
Het is geen ver-piswedstrijd.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn vader is een keer bijna met raam en al uit het dakraam naar beneden gedonderd, kon nog net gered worden door iemand die er naast stond. Als je nachtmerries wil, is dat toch wel wat beter materiaal.
Is dat erger ja?quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn vader is een keer bijna met raam en al uit het dakraam naar beneden gedonderd, kon nog net gered worden door iemand die er naast stond. Als je nachtmerries wil, is dat toch wel wat beter materiaal.
Nee dankje. Hou je horrorverhalen maar bij je.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
de bank had ik toen overgekocht van de vorige bewoners, die stond op de 1e verdieping en moest naar beneden. die hebben we toen met een verreiker door het raam naar buiiten gepakt en beneden weer naar binnen geschovenquote:Op donderdag 13 juni 2024 10:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Bij mij dus ook zoiets. Mn vader had wel een steekwagentje en wasmachine met spanbanden vast gezet maar hij gleed toch weg. Mn broertje stond boven, mn vader dus onder.
Dat daarna de bank niet eens door de deur paste was wel de druppel voor mijHeb staan janken van de schrik, stress en weet ik wat.
![]()
Uiteindelijk allemaal goed gekomen.
Ik kan de tweede Harry Potter film aanraden in dat geval.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee dankje. Hou je horrorverhalen maar bij je.
Afgelopen week ook al over spinnen gedroomdIk wil gewoon rustig slapen.
quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, maar wel beter nachtmerriemateriaal
quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, maar wel beter nachtmerriemateriaal
quote:
Mn vader heeft de armleuning van de bank afgeschroeft (bank kwam ook van het bedrijf af waar hij werkt, dus hij wist wat hij deed). Daardoor kon ie wel door de deur en de draai maken. Daarna armleuning er weer aangeschroeft.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de bank had ik toen overgekocht van de vorige bewoners, die stond op de 1e verdieping en moest naar beneden. die hebben we toen met een verreiker door het raam naar buiiten gepakt en beneden weer naar binnen geschoven
Is het een vliegende ouwe?quote:
Je bent 12 of wat?quote:
quote:
vragen naar de bekende wegquote:
Vooral als het over vervelende en nare dingen gaat.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarschijnlijk zonde van de moeite, maar hey, wie weet. Kat, als iemand een ervaring deelt, is het meestal niet het sociaal wenselijke om hun verhaal te overtreffen met een "JA MAAR IK HAD HET ERGER".
Ja, dat wel. Maar het is wel een complete maaltijd.quote:
Over een uurtje heb je weer trek.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar het is wel een complete maaltijd.
met mn huidige bank was dat ook mooi.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mn vader heeft de armleuning van de bank afgeschroeft (bank kwam ook van het bedrijf af waar hij werkt, dus hij wist wat hij deed). Daardoor kon ie wel door de deur en de draai maken. Daarna armleuning er weer aangeschroeft.
Ja, dit bewaar ik wel voor dan.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over een uurtje heb je weer trek.
quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral als het over vervelende en nare dingen gaat.
quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:53 schreef CherryLips het volgende:
Of over dingen waar je zelf heel blij en trots mee bent en dan komt er iemand die het allemaal beter kan
Jij begon met me uitmaken voor leugenaar.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat ben je vriendelijk deze ochtend.
Je bent gewoon echt een natte krant soms.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat ben je vriendelijk deze ochtend.
quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:55 schreef CherryLips het volgende:
Ze wilden de nieuwe hoekbank niet naar boven brengen, ondanks lift, en ik dacht dat dat dus wel was afgesproken. En ik was die week door m'n rug gegaan dus ik wilde graag een bank (had alleen een Fatboy liggen en dat ging hem niet worden met m'n rug) en toen moest ik ook nog die hoekbank zelf in de lift sleuren, kon wel janken.
Toen hebben ze hem wel naar boven gebracht en in de woonkamer gezet, maar m'n vader heeft hem 's avonds in elkaar gezet.
PapaLipsquote:Op donderdag 13 juni 2024 10:55 schreef CherryLips het volgende:
Ze wilden de nieuwe hoekbank niet naar boven brengen, ondanks lift, en ik dacht dat dat dus wel was afgesproken. En ik was die week door m'n rug gegaan dus ik wilde graag een bank (had alleen een Fatboy liggen en dat ging hem niet worden met m'n rug) en toen moest ik ook nog die hoekbank zelf in de lift sleuren, kon wel janken.
Toen hebben ze hem wel naar boven gebracht en in de woonkamer gezet, maar m'n vader heeft hem 's avonds in elkaar gezet.
Touche.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij begon met me uitmaken voor leugenaar.
Fu.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was blijkbaar bezorging tot de voordeur
hebben ze weer een feestdag?quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Godver, waarom begint die vrijdagspits zo bizar vroeg in Duitsland.
De voordeur was boven.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sociale bezorgers die het alsnog gedaan hebben
oh man, die oude beeldbuis krengenquote:Op donderdag 13 juni 2024 10:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik had ook een oom die beresterk was en m'n wasmachine en grote beeldbuis-tv op z'n plek heeft gezet enzo
Nee, gewone vrijdag, maar ik moet eind van de middag daar zijn. Echt een schijtmoment, dus het wordt kiezen tussen daar een rondje extra rondwaggelen (grootste kans) of een uur stilstaan in de file.quote:
Hij heeft hem eerst van m'n zolderkamer in de auto gezet en later nog van een opslag naar m'n nieuwe huisquote:Op donderdag 13 juni 2024 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh man, die oude beeldbuis krengen
quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft hem eerst van m'n zolderkamer in de auto gezet en later nog van een opslag naar m'n nieuwe huis
Toen ik hem een paar jaar geleden wegdeed was m'n oom er niet meerquote:
Bezorging tot voordeur = eerste deur die ze tegenkomen. Dus als je volledig het bedrijfsprotocol volgt, klopt het dat ie niet naar boven ging.quote:
Jezusquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Hij heeft ook de wasmachine naar beneden getild en in m'n nieuwe huis op z'n plek gezet.
Vooral als ik daar als een quasimodo op een kruk sta te leunen blijkbaarquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bezorging tot voordeur = eerste deur die ze tegenkomen. Dus als je volledig het bedrijfsprotocol volgt, klopt het dat ie niet naar boven ging.
Mijn ervaring is gelukkig dat ze ondanks dat protocol alsnog wel die zooi naar boven brengen.
Aw.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik hem een paar jaar geleden wegdeed was m'n oom er niet meeren toen stonden wij met z'n drieën te kutten met dat ding
Ik ga je Protokoll ist Protokoll onthouden voor de volgende keer dat er iets mis gaat bij je.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bezorging tot voordeur = eerste deur die ze tegenkomen. Dus als je volledig het bedrijfsprotocol volgt, klopt het dat ie niet naar boven ging.
Mijn ervaring is gelukkig dat ze ondanks dat protocol alsnog wel die zooi naar boven brengen.
De vaatwasser in de badkamer is bijna net zo erg als GRMBL's rare kraan. Kan er wel bij in het rijtje.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga je Protokoll ist Protokoll onthouden voor de volgende keer dat er iets mis gaat bij je.
Whehehequote:Op donderdag 13 juni 2024 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De vaatwasser in de badkamer is bijna net zo erg als GRMBL's rare kraan. Kan er wel bij in het rijtje.
quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga je Protokoll ist Protokoll onthouden voor de volgende keer dat er iets mis gaat bij je.
Een klein beetje empathie en begrip voor situaties zou je soms sierenquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Héquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beetje context lezen zou jou ook sierenquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een klein beetje empathie en begrip voor situaties zou je soms sieren
Karmaquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n buren draaien Rinus.
Oeter oeter oeter.
En dan ben ik de onvriendelijke.quote:
Ah oké. Ik had alles gelezen, maar interpreteerde het meer als een "UHM, ACTUALLY..." dan een complimentquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beetje context lezen zou jou ook sieren
Ik zit die bezorgers juist te complimenteren dat ze het ondanks protocol alsnog doen.
Dat is karma voor onvriendelijk naar mij doen, dat spelletje kan ik ook spelenquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan ben ik de onvriendelijke.
quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah oké. Ik had alles gelezen, maar interpreteerde het meer als een "UHM, ACTUALLY..." dan een compliment
quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sociale bezorgers die het alsnog gedaan hebben
It's so fluffy!quote:
Umm. Eigenlijk doen sommige van die mensen misschien ook maar wat ze denken dat juist is.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik walg ook van "Uhm, actually" mensen, wil je me nooit meer daarmee vergelijken?
Als je dat al onvriendelijk vindt, vrees ik voor je.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is karma voor onvriendelijk naar mij doen, dat spelletje kan ik ook spelen
Onvriendelijk is de mildste vorm van vijandig zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je dat al onvriendelijk vindt, vrees ik voor je.
Kijk, dit is pas een kwaliteitspost.quote:
Met Romana in de begrafenisstoeter.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n buren draaien Rinus.
Oeter oeter oeter.
Ja.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met Romana in de begrafenisstoeter.
Romana zit niet meer op de scooter.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n buren draaien Rinus.
Oeter oeter oeter.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet gij dat ook een ander nietquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is karma voor onvriendelijk naar mij doen, dat spelletje kan ik ook spelen
Ik heb ook een buur die zo nu en dan enorme kutmuziek iets te hard afspeelt, dus ik ben er wel pijnlijk bekend meequote:Op donderdag 13 juni 2024 11:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet gij dat ook een ander niet
quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:17 schreef Nattekat het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)u-kandidaat-minister
Ze hebben wel echt een blik lugubere figuren opengetrokken hoor, godverdomme
Op een bedje van dooddoeners door het leven navigeren.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
Meteen flashbacks naar het huis van m'n grootouders, die hadden deze en die van Nijn op de wc hangen.
Ik had hoop op toch wat milde figuren. Ik vreesde het ergste. Het werd nog erger.quote:
*stil*quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op een bedje van dooddoeners door het leven navigeren.
Ik verwonder me er vooral over dat die dooddoeners zulke sterke herinneringen triggeren dat zelfs de geur weer bovenkomt.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op een bedje van dooddoeners door het leven navigeren.
je ver.. hahatjesquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had hoop op toch wat milde figuren. Ik vreesde het ergste. Het werd nog erger.
Moet nog even kijken wat ervan gaat komen, maar ik begin zo toch wel een beetje spijt te krijgen van mijn stem voor NSC. Had er juist op gestemd omdat ik dit niet wilde
Ik ken de uitspraak ook van mijn omaquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
Meteen flashbacks naar het huis van m'n grootouders, die hadden deze en die van Nijn op de wc hangen.
Ik vond het direct al om te janken, want totaal wat anders gestemd.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit wordt ook jouw regering, dus lach maar
Lijkt me een goede basis voor een motie van wantrouwen?quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:33 schreef Crack_ het volgende:
Is het eigenlijk strafbaar om als partij iets totaal anders te doen dan wat je zei te willen? Maar radicaal anders? Dat je stemmen wint door te zeggen dat iedereen gratis geld krijgt (ofzo, weet ik veel) en dan juist al het geld afpakt en uitdeelt aan de bovenste 0,0000001%
Je kan je aansluiten bij de supportgroep voor D66 stemmers denk ik.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:31 schreef Nattekat het volgende:
Had er juist op gestemd omdat ik dit niet wilde
Ik heb ook wat anders gestemd, dus dit is niet mijn schuld. Kan me er dus ook niet echt druk om makenquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vond het direct al om te janken, want totaal wat anders gestemd.
waarom herken ik dit?quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik verwonder me er vooral over dat die dooddoeners zulke sterke herinneringen triggeren dat zelfs de geur weer bovenkomt.
Belinda sigaretten gecombineerd met Cleopatra.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Staat mijn wasmachine dan midden in de keuken ineens.
ohja dat bestaat ook nogquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt me een goede basis voor een motie van wantrouwen?
quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook wat anders gestemd, dus dit is niet mijn schuld. Kan me er dus ook niet echt druk om maken
Dit heb ik op zaterdag weleens. IS HET AL ZONDAG WAAR IS DE ZATERDAG GEBLEVENquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:34 schreef Crack_ het volgende:
Vandaag en gisteren zijn één grote blur geworden. Ik werd wakker vandaag en terwijl ik wakkerd werd dacht ik 'WELKE DAG IS HET, HEB IK GESLAPEN? IS HET DE VOLGENDE DAG?!'
Ik denk dat die spontaan moordlustig worden als ze horen waar ik op gestemd heb.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kan je aansluiten bij de supportgroep voor D66 stemmers denk ik.
Ik gččv dur hullemol niks omquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat die spontaan moordlustig worden als ze horen waar ik op gestemd heb.
Dat triggert ook ver weg iets. Volgens mij rookte oma dat voordat ze over ging op Belinda.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom herken ik dit?
geen belinda trouwens, mijn moeder rookte gladstone
Nou ja. Dat is als de mensen in de kamer je niet meer kunnen vertrouwen. Maar als je in de kamer doet wat je zegt, ook al is het andersdan wat je voor de verkiezingen zei is dat niet van toepassing. Als je de kiezer bedriegt denk ik dat je daar pas bij volgende verkiezingen wat aan kan doen, maar zeker weten doe ik hé tniet.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt me een goede basis voor een motie van wantrouwen?
hahah, ja die jaquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit heb ik op zaterdag weleens. IS HET AL ZONDAG WAAR IS DE ZATERDAG GEBLEVEN
En dan de vouwen van je beddengoed in je wang hebben staan.
Oh, hmmmquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja. Dat is als de mensen in de kamer je niet meer kunnen vertrouwen. Maar als je in de kamer doet wat je zegt, ook al is het andersdan wat je voor de verkiezingen zei is dat niet van toepassing. Als je de kiezer bedriegt denk ik dat je daar pas bij volgende verkiezingen wat aan kan doen, maar zeker weten doe ik hé tniet.
Wat? Ik zeg dat ik als D66-stemmer niet moordlustig word van jouw stem.quote:
Het klonk alsof je er niks om gaf dat die supportersgroep moordlustig wordtquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat? Ik zeg dat ik als D66-stemmer niet moordlustig word van jouw stem.
Hmm, goed punt. Maar qua partij zitten er (gelukkig) nog wel anderen in de kamer die het kunnen voorkomen als het serieus de spuigaten uitloopt.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja. Dat is als de mensen in de kamer je niet meer kunnen vertrouwen. Maar als je in de kamer doet wat je zegt, ook al is het andersdan wat je voor de verkiezingen zei is dat niet van toepassing. Als je de kiezer bedriegt denk ik dat je daar pas bij volgende verkiezingen wat aan kan doen, maar zeker weten doe ik hé tniet.
Beide uitspraken kunnen juist zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het klonk alsof je er niks om gaf dat die supportersgroep moordlustig wordt
heb je ondertussen al wat bedacht?quote:
Nee, is niet strafbaar. De eerstvolgende verkiezing is het moment van 'afrekenen'. Of niet.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:33 schreef Crack_ het volgende:
Is het eigenlijk strafbaar om als partij iets totaal anders te doen dan wat je zei te willen? Maar radicaal anders? Dat je stemmen wint door te zeggen dat iedereen gratis geld krijgt (ofzo, weet ik veel) en dan juist al het geld afpakt en uitdeelt aan de bovenste 0,0000001%
Oeter oeter oeter.quote:
is dat niet wat de VVD de afgelopen jaren gedaan heeftquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:33 schreef Crack_ het volgende:
Nah, dat was de schuld van links.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
is dat niet wat de VVD de afgelopen jaren gedaan heeft
zouden we niet allemaal 1000 euro krijgen van Markie?
Zal ik een random number generator gebruiken om een willekeurige post een TT te maken?quote:
Ik las standpunten als stamppottenquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, goed punt. Maar qua partij zitten er (gelukkig) nog wel anderen in de kamer die het kunnen voorkomen als het serieus de spuigaten uitloopt.
Tenzij het natuurlijk iets is wat wél goed aansluit bij (bijvoorbeeld) de standpunten van de oppositie, maar niet bij dat van het stemvee.
Die hebben bij de laatste verkiezing hun afstraffing wel gehad met hun zelfverklaarde asielcrisis. Van de grootste partij van het land naar de op-3-na-grootste partij. Dat ging niet helemaal zoals gepland.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:42 schreef dud0r het volgende:
quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, is niet strafbaar. De eerstvolgende verkiezing is het moment van 'afrekenen'. Of niet.
Hmmm, iedere partij heeft natuurlijk standpunten die je niet volledig naar eigen wens kunt uitwerken want je hebt met meerdere partijen te maken. Maar dat vind ik wat anders dan radicaal iets anders gaan doen dan wat je uberhaupt zei te willen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of 1 persoon.quote:Dit is voldoende koel- en vriesruimte voor huishoudens van 3 tot 5 personen.
quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beide uitspraken kunnen juist zijn.
Dan heb ik goed nieuws voor je, een aantal ministers voor het nieuwe kabinet zijn net zo goed als jij op de hoogtequote:Op donderdag 13 juni 2024 11:45 schreef Crack_ het volgende:
Maar misschien moet ik mijn mond houden over politiek want ik ben totaaaaaaaaal niet bij. Al jaren niet![]()
Ach, we zitten op het niveau van de jaren 30 van de 20e eeuw dus op die kennis kun je prima voortborduren.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:45 schreef Crack_ het volgende:
Maar misschien moet ik mijn mond houden over politiek want ik ben totaaaaaaaaal niet bij. Al jaren niet![]()
Ik denk niet dat ik daar ooit blij van ga worden.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:47 schreef Ama het volgende:
Je weet dat je oud begint te worden als je blij kan worden van koelkasten bekijken.
Misschien voor de sausjes?quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:50 schreef DeZwabber het volgende:
Volgens mij is zo'n draaiding leuker in theorie dan in de praktijk.
Ik ga er wel goed op als ik besef en zie dat ik zoveel meer ruimte heb in de koelkast straks.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik daar ooit blij van ga worden.
Dit, zoveel loze ruimte volgens mij.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:50 schreef DeZwabber het volgende:
Dan ga je dus nooit oud worden.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik daar ooit blij van ga worden.
Bij mij is een volle koelkast juist een teken dat er te veel bende in staat dat mogelijk niet eens meer lekker isquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga er wel goed op als ik besef en zie dat ik zoveel meer ruimte heb in de koelkast straks.
Helemaal vol met kaas duwenquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga er wel goed op als ik besef en zie dat ik zoveel meer ruimte heb in de koelkast straks.
M'n vriend heeft het en we draaien het nooit, dus nu neemt het eigenlijk alleen maar onnodige ruimte in beslag.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:50 schreef DeZwabber het volgende:
Of jezelf vol met kaas duwen.quote:
Ik heb er een in een keukenkastje voor de kruidenpotjes.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:50 schreef DeZwabber het volgende:
Oh, ik kon geld verdienen met deze staat van zijn? Kakquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan heb ik goed nieuws voor je, een aantal ministers voor het nieuwe kabinet zijn net zo goed als jij op de hoogte
quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, we zitten op het niveau van de jaren 30 van de 20e eeuw dus op die kennis kun je prima voortborduren.
Oke 4everviesdikquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of jezelf vol met kaas duwen.
Ook goed.
Goed plan. Ik heb alleen geen spekquote:
Hij zal zeker niet altijd vol zijn maar mijn huidige koelkast is gewoon best snel vol nu en met kerst, verjaardag etc. is het helemaal puzzelen en niet te gek doen met boodschappen halen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij is een volle koelkast juist een teken dat er te veel bende in staat dat mogelijk niet eens meer lekker is
Bevalt het?quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er een in een keukenkastje voor de kruidenpotjes.
quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:54 schreef Crack_ het volgende:
Oh, ik kon geld verdienen met deze staat van zijn? Kak
Vanavond weer sportenquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke 4everviesdik
[..]
Goed plan. Ik heb alleen geen spek
Minister van Knuffelen, Moestuinen en Katten.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik kon geld verdienen met deze staat van zijn? Kak
Ik een volledig kast(je). -je omdat 'ie smal is, maar hoog. Kruiden.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er een in een keukenkastje voor de kruidenpotjes.
Ja, want anders moest ik alles eruit halen tot ik de goede had gevondenquote:
Alleen wonen heeft toch wel z'n voordelenquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij zal zeker niet altijd vol zijn maar mijn huidige koelkast is gewoon best snel vol nu en met kerst, verjaardag etc. is het helemaal puzzelen en niet te gek doen met boodschappen halen.
Ik ben absoluut geen keukenprinses maar heb wel 20 potjes staan.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik een volledig kast(je). -je omdat 'ie smal is, maar hoog. Kruiden.
Ah nice.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, want anders moest ik alles eruit halen tot ik de goede had gevonden
De middelste zie ik nog niet, maar toch, dan kan ik dat hele ding er nog uithalen.
20 is al best aardig wat. Gewoon eens bij de toko of Chinese supermarkt langsgaan. Dan is je voorraad in no time verdubbeld.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben absoluut geen kruidenprinses maar heb wel 20 potjes staan.
En vrijgezel? Ik heb sowieso al meer in huis als Solo er is.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen wonen heeft toch wel z'n voordelen
Vieren alleenwonenden geen Kerst en verjaardagen?quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik woon niet alleen, maar vier geen kerst of verjaardagen, wat nu.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vieren alleenwonenden geen Kerst en verjaardagen?
Bij anderen jaquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:
Nee. Dat mogen ze niet. Sociaal isoleren die mensenquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit klinkt goedquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Minister van Knuffelen, Moestuinen en Katten.
ja maar dit is er niet één van hoorquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@bitterbalquote:Het vlees van afgedankte Ierse en Britse racepaarden komt illegaal in Nederlandse bitterballen en kroketten terecht.
Je doet alsof het een straf is om geen feestdagen te vieren.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:01 schreef dud0r het volgende:
Nee. Dat mogen ze niet. Sociaal isoleren die mensen
Hop, maak je interesse kenbaar. En vraag of @Budapestenaar je persoonlijk assistent mag worden. Moet kunnen want hij zit al bij het ministerie van (andere) Belangrijke Zaken.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:01 schreef Crack_ het volgende:
Dit klinkt goeden die hebben we nog niet, dat komt goed uit
Kerst zijn de leukste drie maanden van het jaarquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je doet alsof het een straf is om geen feestdagen te vieren.
ik heb zondag in mn eentje gebbq'edquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik gourmet altijd heerliedepeerlie in mn eentje met kerst hoor![]()
Ho ho, Gewichtige Zaken.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hop, maak je interesse kenbaar. En vraag of @:budapestenaar je persoonlijk assistent mag worden. Moet kunnen want hij zit al bij het ministerie van (andere) Belangrijke Zaken.
*schreeuwt hardquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hop, maak je interesse kenbaar. En vraag of @:budapestenaar je persoonlijk assistent mag worden. Moet kunnen want hij zit al bij het ministerie van (andere) Belangrijke Zaken.
Let's agree to disagree.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:05 schreef dud0r het volgende:
Kerst zijn de leukste drie maanden van het jaar
Aiquote:
quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb zondag in mn eentje gebbq'ed
biertje er bij , heerlijk
Welke KSC'er wil je dan als personal assistant?quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:07 schreef Crack_ het volgende:
*schreeuwt hard
Oke maar bij Buda lijkt me neit de beste match
Klinkt goed.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb zondag in mn eentje gebbq'ed
biertje er bij , heerlijk
Bij mij niet. Het ligt aan jou of gevalletje "it's not a bug, but a feature". Kies maar.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:08 schreef RockNijntje het volgende:
Staat deze emojialtijd al dubbel in de emojilijst? Bij mij staat hij nu zowel links als rechts van deze:
En nee het is niet alleen die ene die erop lijkt, ze produceren allebei dezelfde code.
gourmet is dan weer niks voor mijquote:
Kerst niet thuis, de rest past makkelijk in de koelkast. Zo veel heb je nou ook weer niet nodig.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat beslis ik zelf wel.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:10 schreef Nattekat het volgende:
Zo veel heb je nou ook weer niet nodig.
wie mij als assistant wil?quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke KSC'er wil je dan als personal assistant?
Ja, die staat dubbel op de mobiele versie.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:08 schreef RockNijntje het volgende:
Staat deze emojialtijd al dubbel in de emojilijst? Bij mij staat hij nu zowel links als rechts van deze:
En nee het is niet alleen die ene die erop lijkt, ze produceren allebei dezelfde code.
PROTOKOLL IST PROTOKOLL!quote:
duurt me allemaal te lang, die platen worden niet warm genoegquote:
Ik heb een halve koelkast die onder het aanrecht pastquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft zeker een grote koelkast en jij een klein tafelmodel
quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
duurt me allemaal te lang, die platen worden niet warm genoeg
En de vaatwasser staat in de badkamer. Wat een bizarre keuken.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een halve koelkast die onder het aanrecht past
Net 1 slag groter dan tafelmodel.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft zeker een grote koelkast en jij een klein tafelmodel
Daar is geen sprake van als je minister bent.quote:
@UitStraling We hebben een baan voor je.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:10 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou het niet weten maar vast iemand. En wie ik wil? Doe maar iemand die ik niet mag en steeds vervelende dingen kan laten doen waar ik zelf geen zin in heb, zonder dat ik me daarover schuldig voel!
Magnetron in de keukenkastquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de vaatwasser staat in de badkamer. Wat een bizarre keuken.
Zal mijn nieuwe koelkast ook staan maar doe je hier weinig aan eigenlijk.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:13 schreef Crack_ het volgende:
En je zet dat kleintje, of een grotere, tegen een muur plaatsen maar dan staat ie altijd in de zon in de namiddag.
Ja, bij mij ook. Is al een hele tijd.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:08 schreef RockNijntje het volgende:
Dit is vast geen goede match, die maakt de hele dag toch alleen maar denigrerende opmerkingen over mogelijke stoornissen en hersenbeperkingen die Crack zou hebben sinds ze niet op zijn DM's reageerde?quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@:UitStraling We hebben een baan voor je.
Ze kan een 'Dennis Wiersma' doen en hem verrot schelden, praten met stemverheffing en met deuren slaan om hem te intimideren. Want zo rol je als minister.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit is vast geen goede match, die maakt de hele dag toch alleen maar denigrerende opmerking over mogelijke stoornissen en hersenbeperkingen die Crack zou hebben sinds ze niet op zijn DM's reageerde?
Dit is ook iets waar ik me al maanden aan erger maar niets van gezegd heb. Dus voel je gezien.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:08 schreef RockNijntje het volgende:
oooh ja wacht, ik ben ministerquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar is geen sprake van als je minister bent.
[..]
@:UitStraling We hebben een baan voor je.
heb er speciaal gordijnen voor gekocht voor in mn keuken, dat scheelt best veelquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Zal mijn nieuwe koelkast ook staan maar doe je hier weinig aan eigenlijk.
oh valt het op?quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit is vast geen goede match, die maakt de hele dag toch alleen maar denigrerende opmerkingen over mogelijke stoornissen en hersenbeperkingen die Crack zou hebben sinds ze niet op zijn DM's reageerde?
quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze kan een 'Dennis Wiersma' doen en hem verrot schelden, praten met stemverheffing en met deuren slaan om hem te intimideren. Want zo rol je als minister.
Je mag hem ook gewoon knuffelen natuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:onderwep van de vrag is T-scan waar komt als P volgens mij die groep in aanmerking !!Dit zijn opmerkingen over vragen van een toets, ik ehhhhhhhhhhhh watquote:Mijn antwoord is ook goed kunnen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja. Maar alleen mobiel.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:08 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:27 schreef Crack_ het volgende:
Insert Godzilla had a stroke reading this plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
wie wiersma? US?quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag hem ook gewoon knuffelen natuurlijk.Al wordt dat mogelijk ook gezien als intimidatie vanwege de machtsverhouding.
Ik snap er niks van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Mij knuffelenquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wie wiersma? US?
Beiden niet zoveel interesse in tbh
quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Insert Godzilla had a stroke reading this plaatje
ik ook nietquote:
Het zou wat zijn als je dit ineens begreepquote:
Lol queSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Snap ik want je wil niet gemeen en vervelend tegen mij zijnquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat wil ik wel maar jou wil ik niet als assistent
LolqueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Nou, wat eenkennig zeg. Goed profiel voor een minister van Kattenzaken.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:28 schreef Crack_ het volgende:
wie wiersma? US?
Beiden niet zoveel interesse in tbh
...wat?quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:40 schreef RockNijntje het volgende:
Maņana Maņana is echt ultra hip of niet?Ik kan er gratis heen, maar twijfel.
Ik ben oud. Ik weet niet wat dit isquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:40 schreef RockNijntje het volgende:
Je bent niet vlot en je ouwe fiets die is altijd kapot?quote:
Aantal jaar geleden was dat wel hip. Volgens mij nu de mensen die ook naar alle foodtruck festivals gaan.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:40 schreef RockNijntje het volgende:
Net even de site bekeken, dit omvat echt precies de vibe die ik erbij heb.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aantal jaar geleden was dat wel hip. Volgens mij nu de mensen die ook naar alle foodtruck festivals gaan.
Nah, liever bier dan tomatensap.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je bent niet vlot en je ouwe fiets die is altijd kapot?
Ook niet rijk en niet krap? Je drinkt geen bier maar tomatensap?
Liedje van patricia paaijquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, liever bier dan tomatensap.
Tevens: ik heb geen idee waar dit aan refereert.
preciesquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Snap ik want je wil niet gemeen en vervelend tegen mij zijn
quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, wat eenkennig zeg. Goed profiel voor een minister van Kattenzaken.
quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als je dit ineens begreep![]()
[..]
Lol que
ga wel even terugkoppelen dat op deze manier een opmerking achterlaten niet zo heel veel zin heeftquote:
Maar bij de tips voor vandaag roepen ze dit:quote:Bevrijd jezelf op Maņana Maņana van de hokjesgeest, zien en gezien worden, drukte in je hoofd, verplicht stilzitten, verplicht dansen, je eigen ego, het ego van een ander, stadse fratsen, drukdoenerij, een verkeersinfarct, dwangmatig appen, volle agenda’s, social media en meer van dat geouwehoer.
quote:Workshop: Ballet Voor Beginners
Altijd al een fatsoenlijke plié, port de bras of rond de jambe willen uitvoeren? Trek an die tutu en kom naar de workshop van Introdans! Mironne Gerritsen is al 7 jaar docent bij dit gerenommeerde modern balletgezelschap en krijgt zelfs de meest stijve hark aan het dansen.
Dansen was niet verplicht jonge.quote:Bereid je voor op schmink, plaksnorren, glitters en tot in de late uurtjes dansen met Jan en allepersoon.
Ja, heel goed, dit werkt zo niet.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
ga wel even terugkoppelen dat op deze manier een opmerking achterlaten niet zo heel veel zin heeft
quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:50 schreef Crack_ het volgende:
https://www.aldi.nl/produ(...)371-1-0.article.html
nieuw ijs
Tot aan het pensioen ja.quote:
Dat is wel een heel lang dutjequote:
Klinkt wel aantrekkelijk.quote:
Ja, dat wel.. maar dan heb je wel optimaal van je bed gebruik gemaaktquote:
Als je slaapt, merk je daar toch niets vanquote:
Het roze spul bleek krachtiger dan verwacht, raam weg.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had het raam boven de voordeur schoon gemaakt met the Pink Stuff
Ben daar zeer tevreden over
Nu is het alsof ik geen raam daar heb zitten, zo schoon
Ik heb gisteren mijn woonkamerraam eindelijk eens gedaan en nu lijkt het ook alsof er geen raam in zit. Echt nice is dat ja.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Denk dat ik door lig plekken krijg danquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat wel.. maar dan heb je wel optimaal van je bed gebruik gemaakt
[..]
Als je slaapt, merk je daar toch niets van
Dit klinkt goed.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gewoon af en toe even om laten rollen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk dat ik door lig plekken krijg dan
[..]
Dit klinkt goed.
Ja, en deze ben ik eigenlijk nog nergens anders tegengekomenquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Lekker.. misschien toch maar een keer naar de Aldi gaan dan
quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat wel.. maar dan heb je wel optimaal van je bed gebruik gemaakt
[..]
Als je slaapt, merk je daar toch niets van
Oh ja goed ideequote:Op donderdag 13 juni 2024 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon af en toe even om laten rollen.
Oeh ziet er lekker uitquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:50 schreef Crack_ het volgende:
https://www.aldi.nl/produ(...)371-1-0.article.html
nieuw ijs
Gewoon even iemand inhuren die je af en toe omdraait en de lakens verschoontquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk dat ik door lig plekken krijg dan
[..]
Dit klinkt goed.
Dat wordt dan niet iemand die dat elke drie of meer weken pas doetquote:Op donderdag 13 juni 2024 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon even iemand inhuren die je af en toe omdraait en de lakens verschoont
We verwachten wel een review.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ok je hebt gelijk, ik ga ze nu halen
dit wordt mijn lunch
Moet ineens aan Nattekat denken, weet niet waarom.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat wordt dan niet iemand die dat elke drie of meer weken pas doet
Slaapquote:Op donderdag 13 juni 2024 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
geen probleemiemand nog iets nodig?
En scholliequote:Op donderdag 13 juni 2024 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ineens aan Nattekat denken, weet niet waarom.
Gewoon elke week en als het winter is om de 2 weken
Arme jijquote:Op donderdag 13 juni 2024 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ineens aan Nattekat denken, weet niet waarom.
Gewoon elke week en als het winter is om de 2 weken
Jammerquote:
lekker testenquote:Op donderdag 13 juni 2024 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
'Goed getest!!'
Wat bedoel je, Aldi?! Stelletje zuipschuiten
Zeker studiedag.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Taarrrrrrrrrrt!
[ afbeelding ]
En heel veel kinderen overal
quote:
quote:En heel veel kinderen overal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |