Ja klopt. Is met fietspad tussen de twee wijken in nog erger door de bomen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Daar in de wijk zal het ook wel komen door de wortels van bomen
Check.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niets, blijft gewoon doorlopen
Ik kon in 2019 voor een ander abo kiezen, drie keer raden wat ik nog niet gedaan heb
Ik heb ook sim only, maar dat komt omdat ik dacht dat mijn telefoon nog wel minstens een jaar mee kon, maar een maand na het nieuwe contract kreeg ie gelijk kurenquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hier ook SIM only
Ik kies m'n telefoon zelf wel
Neuh, niks. Als je maandelijks een bedrag voor je telefoonaanschaf betaalde, loopt dat af, want afbetaald. Maar dat is bovenop het eigenlijke abonnement.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:25 schreef CherryLips het volgende:
O ik heb altijd sim-only, ik weet niet wat er gebeurt als je er een telefoon bij hebt.
20GBquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu 7GB. Gebruik er amper wat van
CL en ik komen niet buiten he.quote:
Ik had dus 5GB, kreeg er plots 3 bij. Komt zelden op.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:27 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:57 schreef bitterbal het volgende:
We hadden weer zulke idioten gisteren
1 man snapte onze versie van tafeltje vol niet en ging ineens zo uit zijn plaat dat om hem weg te krijgen ik heb alsnog dat verschil van de korting heb terug betaald![]()
Hij zei dat als hij naar de rechter zou stappen de rechter gehakt zou maken van onze algemene voorwaarden. Ik zei veel plezier![]()
Zei nog dat dit een uitzondering is dat die het terug kreeg en dat we dat de volgende keer niet zouden doen. Nou die doet dat volgende keer gewoon weer
@:recce
Ik zit deze maand al op bijna 10gbquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:27 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil mijn huidige wel liever gisteren nog vervangen dan vandaag want begin echt leip te worden van het scherm wat een eigen leven heeft als je een beetje zweterige vingers hebt of wat dan ook.Druppeltje water is al genoeg.
Ik ben de laatste keer dat ik een telefoon kocht voor het eerst eens voor een flagship in plaats van mid range toestel gegaan, omdat die laatste toch wel altijd erg snel problemen gingen vertonen bij me. Langer dan twee jaar kon ik er niet mee doen, want dan liepen ze dagelijks vast of kregen ze inderdaad van die vreemde, onhandige problemen zoals jij noemt. Op een dag was ik er helemaal klaar mee, want ik voelde me onveilig door die onbetrouwbare telefoon (bellen en navigeren was eigenlijk ook niet meer mogelijk). Misschien heb ik gewoon pech hoor, kan ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik heb toen dus voor het eerst 700-800 voor een telefoon betaald (nieuw kostte hij op dat moment 1600, maar ik kocht hem zo goed als nieuw via Marktplaats). Ding voelt nu na twee jaar nog steeds als nieuw, zo blij mee. Gaat in mijn geval om de S22 Ultra. Het was dus echt veel duurder dan normaal, maar het scheelt zo enorm veel kopzorgen
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
20 ga ik ook wel eens vaker overheen. gelukkig heb ik de verdubbelaar van Ziggo+vodafone, dus 40quote:
Is al dat FOKken natuurlijk.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit je LOTR Extended Edition te streamen ofzo?
Ik zou het wel handig vinden, maar ik pas gewoon mijn gebruik erop aan en download bijv. alvast podcasts en heb gedownloade playlists.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook geen eindeloos online ofzo nodig.
Mogen ze bij mij ook wel doenquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check.
Ik "kreeg" er laatst ineens ook wat "gratis" GB per maand bij. Het abo wat ik had is blijkbaar zo belegen dat ze me in een nieuw hokje vegen om maar van dat abo-type af te zijn.
Gebruik 'm als hotspot bij klanten en muziek streamen in de auto wat gemiddeld anderhalf tot twee uur per dag is.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat gaat best hard hoor. had mn telefoon 1x als hotspot gebruikt om op de tv een handbalwedstrijd te kijken. volgens mij van het ongeveer 1gb per 10 minutenquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb onbeperkt bellenquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou het wel handig vinden, maar ik pas gewoon mijn gebruik erop aan en download bijv. alvast podcasts en heb gedownloade playlists.
Nu heb ik 6 GB (was 3 GB) komt de combinatie van Zoggi en VodaF
Wel onbeperkt bellen en dat heb je niet meer bij de huidige abonnementen
Google Maps en FlitsMeister verbruiken ook wel wat GB, denk ik ?quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Nah, zal ook veel muziek in de auto zijn denk ik?
Die heb ik ook. Als je bij een nieuw abonnement onbeperkt bellen wilt, moet je direct 40 (2x20) GB nemen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou het wel handig vinden, maar ik pas gewoon mijn gebruik erop aan en download bijv. alvast podcasts en heb gedownloade playlists.
Nu heb ik 6 GB (was 3 GB) komt de combinatie van Zoggi en VodaF
Wel onbeperkt bellen en dat heb je niet meer bij de huidige abonnementen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |