Hier nog steeds oktober.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:07 schreef dick_laurent het volgende:
Zo, tis acht uur geweest…. Graad of 25 buiten nu, eindelijk alles open gooien
Graad of 16, soms wat spetters, vooral grijs en een redelijk aanwezige wind moeten wij het mee doen. Zomer is het iig nietquote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:07 schreef dick_laurent het volgende:
Zo, tis acht uur geweest…. Graad of 25 buiten nu, eindelijk alles open gooien
Nee duidelijk. Maar ja, hier was 33 vanmiddag en dan ga je ook niet veel meer buiten ondernemen. Ik iig nietquote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:31 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Graad of 16, soms wat spetters, vooral grijs en een redelijk aanwezige wind moeten wij het mee doen. Zomer is het iig niet
Aan zee is 33 best te doen toch.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:40 schreef dick_laurent het volgende:
Nee duidelijk. Maar ja, hier was 33 vanmiddag en dan ga je ook niet veel meer buiten ondernemen. Ik iig niet
Morgen 28, dat is beter te doen.
Vanaf zaterdag zit ik een weekje in Annecyquote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:46 schreef aloa het volgende:
Straks van het ene uiterste naar het andere uiterste. GFS laat eind juni hittegolf kaarten zien.
Nicequote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:00 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vanaf zaterdag zit ik een weekje in Annecy
Ik wist dat deze zou komenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Annecy... dat ligt wat noordelijker
Team GFSquote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:46 schreef aloa het volgende:
Straks van het ene uiterste naar het andere uiterste. GFS laat eind juni hittegolf kaarten zien.
Geloof er weinig vanquote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:46 schreef aloa het volgende:
Neem je de wolken ook weer meequote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:00 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vanaf zaterdag zit ik een weekje in Annecy
Nee, niet mee naar Annecy. Daar waarschijnlijk alleen mooi weer. Al hoop ik wel op een keer terreur buien.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:56 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Neem je de wolken ook weer mee
Kans op onweer is daar wel groot ja..quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, niet mee naar Annecy. Daar waarschijnlijk alleen mooi weer. Al hoop ik wel op een keer terreur buien.
Wel bijzonder mooi daar
Nog wel te ver weg om echt te zeggen hoe en wat. Details komen wel.quote:
Relax! Er is nog een hoop onzekerheid.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:46 schreef aloa het volgende:
Er gloort hoopquote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Relax! Er is nog een hoop onzekerheid.
Bellengenot in de Alpenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:28 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nog wel te ver weg om echt te zeggen hoe en wat. Details komen wel.
@:geschiedkundige, dit geluid is mooi. :
[ x ]
Ook UK spreekt over een hittegolf met temperaturen oplopend tot wel 26 graden celcius end juni.quote:
quote:The UK is set to be hit by a 26C heatwave at the end of the month, as the cold weather finally gives way to some summer sun - with the Met Office predicting highs of 30C
Eindelijk klagen over hittequote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:46 schreef aloa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |