Erg leuk.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb mij ook nog even aangemeld maat
Ik zie er veel users tussen staan die hier niet meer komen, zoals Lenny of NSBer Wuppie. Zitten die er nog in van een vorig eindtoernooi of zijn ze het echt maar zijn ze gewoon te schijterig om hier mee te posten?quote:
Nee ik had eigenlijk iedereen van te voren even moeten verwijderen. Doe ik wel tijdens het toernooi als ze niks invullen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie er veel users tussen staan die hier niet meer komen, zoals Lenny of NSBer Wuppie. Zitten die er nog in van een vorig eindtoernooi of zijn ze het echt maar zijn ze gewoon te schijterig om hier mee te posten?
Ik heb de popcorn allang klaar makker.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:47 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Dit gaat zo'n waanzinnige topshow worden.
De voorpret is al geweldig. Gisteren zo genoten van Mona Keijzer en Caroline. Steeds achter Wilders staan als die werd geïnterviewd. Daarna als wethouder Hekking 20 keer :"Daar kan ik of mag ik niks over zeggen."quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:47 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Alle users in POL die nu een hartaanval krijgenquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:47 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ik kan het ze aanraden. Daarna kan het alleen maar beter gaan.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Alle users in POL die nu een hartaanval krijgen
Dit kabinet gaat het begrip afgang een nieuwe dimensie geven.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Alle users in POL die nu een hartaanval krijgen
Copium
Ik hoop hetquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:14 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dit kabinet gaat het begrip afgang een nieuwe dimensie geven.
Fopkabinet
quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:47 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Okquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:46 schreef tong80 het volgende:
Zuiderwijn beschuldigt Bernard van pedofilie.En Trix en Lex.
Je bent stoerquote:
Hoe kom je daar nou weer bij? Hij is een forum admin van een internetforum. Meestal zijn dat hele treurige figuren in het echt.quote:
Klopt. Ze zuigen heet dat in de volksmond.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij? Hij is een forum admin van een internetforum. Meestal zijn dat hele treurige figuren in het echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |