SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
de fuck ik dacht dat ze tegelijk kwamen want m'n nicht las ze in het Nederlandsquote:Het laatste deel, deel 7, is in het Engels uitgekomen op 22 juli 2007 en 17 november 2007 in het Nederlands.
Ik houd het wel bij het uitspraak neutrale 802.11 in het vervolg.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is dan ook WLAN.
"WiFi" is alleen maar een play op de 25 jaar geleden nog gangbare term HiFi, afkorting van High Fidelity.
Maar dat weet je zelf ook wel
quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus al die tijd bedoelde je gewoon de Nederlandse variant toen je dat ooit zei.
Okee Khalidquote:Op woensdag 12 juni 2024 12:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik houd het wel bij het uitspraak neutrale 802.11 in het vervolg.
Zoals ik zei, m'n geheugen voor onzin...quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
de fuck ik dacht dat ze tegelijk kwamen want m'n nicht las ze in het Nederlands
Inclusieve wlan. Ik ben voor.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:37 schreef DeZwabber het volgende:
Ik houd het wel bij het uitspraak neutrale 802.11 in het vervolg.
draako malfidusquote:Op woensdag 12 juni 2024 12:40 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb de eerste paar films wel in het Nederlands gezien, maar kan me niet meer herinneren hoe ze Draco uitsprakenHelemaal in de war nu.
als ze dr. aco zegt wordt het pas raarquote:Op woensdag 12 juni 2024 12:41 schreef Ama het volgende:
Oke dan is het best normaal als de assistente ook draaco zegt.
oeh lekkerquote:Op woensdag 12 juni 2024 12:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog 1 perenijsje liggen van vorig jaar.
quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als ze dr. aco zegt wordt het pas raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |