SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
de fuck ik dacht dat ze tegelijk kwamen want m'n nicht las ze in het Nederlandsquote:Het laatste deel, deel 7, is in het Engels uitgekomen op 22 juli 2007 en 17 november 2007 in het Nederlands.
Ik houd het wel bij het uitspraak neutrale 802.11 in het vervolg.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is dan ook WLAN.
"WiFi" is alleen maar een play op de 25 jaar geleden nog gangbare term HiFi, afkorting van High Fidelity.
Maar dat weet je zelf ook wel
quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus al die tijd bedoelde je gewoon de Nederlandse variant toen je dat ooit zei.
Okee Khalidquote:Op woensdag 12 juni 2024 12:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik houd het wel bij het uitspraak neutrale 802.11 in het vervolg.
Zoals ik zei, m'n geheugen voor onzin...quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
de fuck ik dacht dat ze tegelijk kwamen want m'n nicht las ze in het Nederlands
Inclusieve wlan. Ik ben voor.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:37 schreef DeZwabber het volgende:
Ik houd het wel bij het uitspraak neutrale 802.11 in het vervolg.
draako malfidusquote:Op woensdag 12 juni 2024 12:40 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb de eerste paar films wel in het Nederlands gezien, maar kan me niet meer herinneren hoe ze Draco uitsprakenHelemaal in de war nu.
als ze dr. aco zegt wordt het pas raarquote:Op woensdag 12 juni 2024 12:41 schreef Ama het volgende:
Oke dan is het best normaal als de assistente ook draaco zegt.
oeh lekkerquote:Op woensdag 12 juni 2024 12:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog 1 perenijsje liggen van vorig jaar.
quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als ze dr. aco zegt wordt het pas raar
Ik vond net een filmpje met de uitspraak ja. Zo raarquote:
Dokter Akoquote:Op woensdag 12 juni 2024 12:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als ze dr. aco zegt wordt het pas raar
Je kan perennial niet spellen zonder peren.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog 1 perenijsje liggen van vorig jaar.
quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kan perennial niet spellen zonder peren.
EN dan betekent het dus ineens iets andersquote:Op woensdag 12 juni 2024 12:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het enige wat niet correct is aan die zin is de spatie tussen uitspraak en neutrale.
Dat is allemaal leuk en aardig, maar hebben die Canadezen je al toegelaten?quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN dan betekent het dus ineens iets anders
Nee. Eerst vergadering en andere werkjes doen. Dan bijles, dan herexamen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is allemaal leuk en aardig, maar hebben die Canadezen je al toegelaten?
Toch mooi dat hij met de keuze van zijn artiestennaam al rekening hield met strafrechtelijke vervolging.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch mooi dat hij met de keuze van zijn artiestennaam al rekening hield met strafrechtelijke vervolging.
yesss, thanks!!quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Okay, ik geef je bij deze toestemming om te stoppen
Ik kan me daar helemaal niks bij voorstellen eigenlijkquote:Op woensdag 12 juni 2024 13:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat veel mannen niet door hebben dat ze iemand aan het verkrachten zijngeen idee of dat bij ali b het geval is
dat kan ookquote:Op woensdag 12 juni 2024 13:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan me daar helemaal niks bij voorstellen eigenlijk
Mweh, de "ik wil dit eigenlijk niet, maar ik durf nu geen nee meer te zeggen" komt eng veel voor hoor.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan me daar helemaal niks bij voorstellen eigenlijk
de 'ze zegt wel nee maar dan moet ik gewoon door pushen want daarna wil ze wel' ookquote:Op woensdag 12 juni 2024 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, de "ik wil dit eigenlijk niet, maar ik durf nu geen nee meer te zeggen" komt eng veel voor hoor.
quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
De aandacht voor consent is hoognodig in ieder geval.
sowieso iets met machtsverhoudingenquote:Op woensdag 12 juni 2024 13:11 schreef DeZwabber het volgende:
Misschien is het als bekend persoon ook überhaupt niet zo slim om te frunniken met beginnende artiesten op wiens carričre je invloed hebt, ongeacht of er in den beginne sprake was van consent.
true maar daarmee overtreed je de wet nietquote:Op woensdag 12 juni 2024 13:11 schreef DeZwabber het volgende:
Misschien is het als bekend persoon ook überhaupt niet zo slim om te frunniken met beginnende artiesten op wiens carričre je invloed hebt, ongeacht of er in den beginne sprake was van consent.
Leest Maan hier mee?quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De andere kant op wordt dat ook wel gebruikt (Maan lees je mee?)
HALLO MAAN!!!quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De andere kant op wordt dat ook wel gebruikt (Maan lees je mee?)
Nee, maar elk bedrijf zou het niet accepteren als er een verhouding ontstaat tussen werknemers met een verschillende positie in de hiërarchiequote:Op woensdag 12 juni 2024 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
true maar daarmee overtreed je de wet niet
ehmquote:Op woensdag 12 juni 2024 13:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, maar elk bedrijf zou het niet accepteren als er een verhouding ontstaat tussen werknemers met een verschillende positie in de hiërarchie
meh, hier ook genoeg verhalen gehoord door de jaren heenquote:Op woensdag 12 juni 2024 13:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, maar elk bedrijf zou het niet accepteren als er een verhouding ontstaat tussen werknemers met een verschillende positie in de hiërarchie
Ehhhh....quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee hoor. Hooguit als betreffende werknemers ook zakelijk met elkaar te maken hebben. Dan wordt het op zijn minst onderwerp van gesprek. En waarschijnlijk een overplaatsing van één van de twee.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:16 schreef McGrath het volgende:
Waarom zou je dat niet accepteren. Als er tussen beide personen een professionele werkrelatie is en ze op de werkvloer elkaar alleen zien ipv beslissen over elkaars werk.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
omdat jij die er niet uit hebt laten halen? omdat ze hem missen? omdat appel met kaneelquote:Op woensdag 12 juni 2024 13:22 schreef Ama het volgende:
Wtf hoezo stond Kuroi (kat) nog in het systeem bij de dierenarts.
Oeh. Appel met kaneel.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat jij die er niet uit hebt laten halen? omdat ze hem missen? omdat appel met kaneel
Appeltaart?quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat jij die er niet uit hebt laten halen? omdat ze hem missen? omdat appel met kaneel
Ze zal wel nooit meer bij de dierenarts zijn geweest maar dacht dat ik haar zelf er al uit had laten halen toen ik met mijn ratten er was.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zou dit vergeten denk ik?quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze zal wel nooit meer bij de dierenarts zijn geweest maar dacht dat ik haar zelf er al uit had laten halen toen ik met mijn ratten er was.
Succes Dr_Botquote:Op woensdag 12 juni 2024 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Werkjes klaar, spiekbriefje klaar, bloeddruk over nine thousand, even een Zwabbertje doenWish me luck!
Spannend!quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Werkjes klaar, spiekbriefje klaar, bloeddruk over nine thousand, even een Zwabbertje doenWish me luck!
quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:27 schreef DeZwabber het volgende:
Geen idee of appels en kaneel oorspronkelijk bij elkaar in de buurt groeiden. Maar ik ben blij dat die twee ooit samengebracht zijn.
hij zei eerder zoiets van 'moest nu ineens in 10 jaar tijd gaan zeggen dat ik vreemdga'quote:
Ik vind altijd wel chill als het up-to-date is. Gegevens van Edd ook meteen overgezet toen naar andere eigenaar maar die zit bij dezelfde dierenarts dat is wel handig haha.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zou dit vergeten denk ik?of gewoon niet echt bij stilstaan
quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:27 schreef Koen66 het volgende:
was er vroegah geen Fokker die Omdatappel heette? Geen idee waarom ik daaraan denk
is wel beter jaquote:Op woensdag 12 juni 2024 13:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind altijd wel chill als het up-to-date is. Gegevens van Edd ook meteen overgezet toen naar andere eigenaar maar die zit bij dezelfde dierenarts dat is wel handig haha.
Hij wilde geen seks met zijn vrouw omdat ze hoogzwanger was. Dat lijkt mij net iets anders.quote:
Voor iemand met ratten gelukkig nog verrassend weinig eigenlijk.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is wel beter jajij gaat ook wel iets vaker naar de dierenarts
Ik kan je verzekeren dat ik volledig niet gedaan ben. Maar nu ben ik wel benieuwd wat je bedoelt.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is ook een dilemma. Ik snap niet dat je dat niet begrijpt.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:28 schreef Crack_ het volgende:
hij zei eerder zoiets van 'moest nu ineens in 10 jaar tijd gaan zeggen dat ik vreemdga'
had je ook eerder kunnen zeggen hoor, of wacht, het níét doen ook nog een optie?
Ja, dat is ook moeilijk. Daarom deed-ie twee vrouwen twee weken voor de bevalling.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij wilde geen seks met zijn vrouw omdat ze hoogzwanger was. Dat lijkt mij net iets anders.
Alle Marokkanen terug naar Istanbulquote:Op woensdag 12 juni 2024 13:29 schreef UitStraling het volgende:
Wil je zangeresje worden moet je eerst een lelijke Marokkaan aftrekken, wat een mooi landje is dit toch.
Dan is ie een lul, geen verkrachter.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is ook moeilijk. Daarom deed-ie twee vrouwen twee weken voor de bevalling.
quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu weet ik weer / nog steeds niet of ik dit wel wilquote:Registration Successful
Thank you for registering. The admin must approve your registration before you may begin to use your account. Please send an e-mail to malle_eppie@canadeesparanoiacentrum.com with your username and a short paragraph of information about yourself. Provide some information that would suggest that you are a real human who is interested in Canadian paper money in some form or another. Your account should be activated within 24-48 hours. Nous parlons Franįais aussi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |