En Polen in de finale, want in 1988 had de eerste wedstrijd en de laatste wedstrijd dezelfde tegenstander.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:34 schreef Simmertje het volgende:
Zou toch mooi zijn om weer een halve finale Nederland - Duitsland te hebben, met dezelfde uitslag graag.
Dan ga ik proberen kaartjes te krijgen. Of te kopen. Ditmaal zitkaarten.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:34 schreef Simmertje het volgende:
Zou toch mooi zijn om weer een halve finale Nederland - Duitsland te hebben, met dezelfde uitslag graag.
Dat heb ik met seks op tv. Flikker er steeds vanaf.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:29 schreef marc0871 het volgende:
En er is nog niet veel veranderd![]()
Ik zit in team van Rossem.
Één van de redenen dat ik niet of nauwelijks nog tv kijk.
En die schermen worden ook steeds platterquote:Op woensdag 12 juni 2024 11:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat heb ik met seks op tv. Flikker er steeds vanaf.
De seks ook. Zo ordinair tegenwoordig.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:54 schreef marc0871 het volgende:
[..]
En die schermen worden ook steeds platter
Vulgair is een beter woord.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
De seks ook. Zo ordinair tegenwoordig.
Precies je gaat bijna verlangen naar de normale seks bij Büch. Dat mensen in pindakaas of aardbeien rolden in een indianenkostuum terwijl er iemand aan de elektrische totumpaal was vastgebonden.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:02 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Vulgair is een beter woord.
Alles voor het shock effect; groter, harder, extremer.
Wacht. Watquote:Op woensdag 12 juni 2024 12:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies je gaat bijna verlangen naar de normale seks bij Büch. Dat mensen in pindakaas of aardbeien rolden in een indianenkostuum terwijl er iemand aan de elektrische totumpaal was vastgebonden.
Die bedoel ik.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:18 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Wacht. Wat![]()
Ik weet Sex voor de Buch, maar dat zal ik verdrongen hebben
Zuurpruim.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:29 schreef marc0871 het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen met principes .quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:29 schreef marc0871 het volgende:
Ik mag dat soort mensen wel.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen met principes .
Je kan ook doen alsof het je boeit.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:41 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik mag dat soort mensen wel.
Ik hou niet van voetbal, dus ik ga ook niet naar de uitslag vragen.
Meestal krijg je die toch wel te horen, binnen de 5 minuten als je ergens binnen komt.
Zo had ik een Iritrese collega die, zelfs na 18 jaar samenwerken, niet kon begrijpen dat ik niet van voetbal hield.
Dus, daags na het laatste duel, waar hij het al 3 dagen met me over heeft proberen te hebben, stapte ik de kantine in, met een 'goedem...'
MARCO!!!
He, wat?
2-1 hè?
Ho. Even overnieuw.
Dus ik stap weer naar buiten en kom opnieuw binnen.
Goedemorgen Asmerom.
Goedemorgen Marco.
Okay, zeg het nou nog eens.
2-1 hè.
2-1 wat?
Club X tegen club Y
Oh, voetbal. Niet belangrijk.
Kop![]()
![]()
Ik![]()
Nah, ik heb vroeger van mijn moeder geleerd dat ik niet mocht liegen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je kan ook doen alsof het je boeit.
Oh leuk 2-1 voor Club X
Zeg collega ... <veranderd onderwerp>
Ik ook, en ook mensen die consequent zijn. Zeg maar de Henk Kampen van deze wereld.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen met principes .
Ik haat mensen die moppen vertellen. Dan heb je een groot gebrek aan humor. Als ze de kloe hebben verteld zeg ik altijd: 'En nu ?'quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oh leuk 2-1 voor Club X
quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oh leuk 2-1 voor Club X
4-4-2quote:
Vanaf 2:21 is het favoriete gedeelte van mij en @GGMMquote:
Heb zijn eerste drie voorstellingen in de zaal gezien. Buikpijn van het lachen. Tegenwoordig vergaat me het lachen. Totaal de weg kwijt. Net als Harry Vermeegen, maar die is nooit leuk geweest.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Vanaf 2:21 is het favoriete gedeelte van mij en @:GGMM
Michels wordt veel te veel credits gegeven. Al te veel voorbeelden voor gegeven. Maar het gezegde dat-ie zonder Cruijff en van Basten niks zou zijn geweest is 100 % waar.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:34 schreef RM-rf het volgende:
[..]
4-4-2
Met het systeem geheel op Gullit gericht en Bosman kort voor hem in de spits.
Michels was van mening dat van Basten die vrijwel het hele Serie A seizoen gemist had wegens een zware blessure (en ook een gebroken oogkas in een vriendschappelijke wedstrijd tijdens zn herstel) niet genoeg wedstrijd-ritme had.
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb zijn eerste drie voorstellingen in de zaal gezien. Buikpijn van het lachen. Tegenwoordig vergaat me het lachen. Totaal de weg kwijt. Net als Harry Vermeegen, maar die is nooit leuk geweest.
Toen kon je jou oprapen. Niet echt oprapen natuurlijk. Spreekwoordelijk.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Vanaf 2:21 is het favoriete gedeelte van mij en @:GGMM
Ik hoorde het van een vriend. En die is net als ik geen fan. Dus ik ga hem nog eens terugkijken.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Laatste show van Youp was wel goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |