https://www.telegraaf.nl/(...)utm_campaign=twitterquote:
En dan niet stemmen, omdat dat helemaal nooit is gezegd in het commentaar?quote:Op woensdag 12 juni 2024 08:53 schreef Ericr het volgende:
Eigenlijk is ieder antwoord goed maar dat kon helaas niet.
'Timmertje, Timmertje wat doe je nu' had er nog bij gemoeten.
Wat ga je doen. Context blijft hetzelfde. Timmer met fossiel Mens maar moet ze verder zelf wetenquote:Op woensdag 12 juni 2024 09:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan niet stemmen, omdat dat helemaal nooit is gezegd in het commentaar?
Haar meisjesnaam is ook Timmer.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:03 schreef Nober het volgende:
Als ze weg is bij Henk dan heet ze toch geen Timmer meer?
Dit kan niet.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:09 schreef Zipportal het volgende:
🤣
@:PowerLoungen @:monkyyy @:Wereldgozer
quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:09 schreef Zipportal het volgende:
🤣
Wordt wel een uitdaging, ze wordt over 4 maanden 50quote:Op woensdag 12 juni 2024 08:52 schreef herverwijderd het volgende:
Beetje voortmaken met die liefdesbaby dan maar.
28 jaar verschil is blegh maar 20 jaar niet? Beetje arbitrair.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:23 schreef Leandra het volgende:
Blegh, Mens is niet alleen een oude vent, hij is ook nog een vervelende oude vent.
28 jaar ouder, terwijl ze zelf al 49 is... waarom nog?
Je hebt een hele range beschikbaar van 20 jaar jonger tot 20 jaar ouder en dan ga je voor iemand van 77???
Zij is van 1974, hij van 1947...
Luister ffkes radio 538 van vanochtend terug, daar zegt Harry dat ze zoenen etcquote:Op woensdag 12 juni 2024 11:09 schreef Lienekien het volgende:
Ze zeggen kennelijk allebei dat ze alleen goede vrienden zijn.
https://www.ze.nl/artikel(...)-met-marianne-timmer
Nee, bedankt.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Luister ffkes radio 538 van vanochtend terug, daar zegt Harry dat ze zoenen etc
Dan niet mijn scoop ontkrachtenquote:
Het was Jantje wat doe je nu jongen. Ofzoiets.quote:Op woensdag 12 juni 2024 09:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan niet stemmen, omdat dat helemaal nooit is gezegd in het commentaar?
Eerst haar coach, die ranzige Peter Muelerquote:
Nou krijg ik visioenen van Frans.......:{quote:
Vriend van me Henk Termeer. Komt wel dicht bij.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:03 schreef Nober het volgende:
Als ze weg is bij Henk dan heet ze toch geen Timmer meer?
Dat vind net zo erg.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:09 schreef Lienekien het volgende:
Ze zeggen kennelijk allebei dat ze alleen goede vrienden zijn.
https://www.ze.nl/artikel(...)-met-marianne-timmer
Getsiequote:Op woensdag 12 juni 2024 10:09 schreef Zipportal het volgende:
🤣
Hij zal wel een mooi bedrag op z'n bankrekening hebben staan.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:23 schreef Leandra het volgende:
Blegh, Mens is niet alleen een oude vent, hij is ook nog een vervelende oude vent.
28 jaar ouder, terwijl ze zelf al 49 is... waarom nog?
Je hebt een hele range beschikbaar van 20 jaar jonger tot 20 jaar ouder en dan ga je voor iemand van 77???
Zij is van 1974, hij van 1947...
Ik heb in een magazijn gewerkt dat van hem was. Dit ter info.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hij zal wel een mooi bedrag op z'n bankrekening hebben staan.
Ik dacht dat ze het op z'n Frans deden.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:26 schreef PzKpfw het volgende:
Dacht dat ze met Henk Timmer getrouwd was.
Moeten ze zelf weten.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze het op z'n Frans deden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |