abonnement Unibet Coolblue
pi_213868648
Ik kreeg net een app van mijn buurman die uit de ploegendienst komt dat de andere buurman ( psychische problematieken ) om 6.00 voor mijn deur stond, toen hij hem aansprak flipte hij hem en is hij snel terug naar zijn huis gestormt.

Ik heb al 2a3 jaar problemen met hem maar ik ben doodsbenauwd dat hij dus vaker voor mijn deur staat of voor het raam. Mijn broer kwam ook eens onverwachts langs en toen zei die ook al er staat een man voor je raam, ( dat was rond 22.00 ) en in het donker zie ik niks.....

Ik wil dus een goede camera beveiliging bij mijn deur, ik heb hier totaal geen verstand van willen jullie mij aub helpen.

Want het blijft nu niet alleen met bonken tegen de muren naar blijkbaar ook ramen gluren en voor mijn deur staan.... er zijn al afspraken gemaakt dat hij geen contact met mij mag zoeken naar dat werkt dus blijkbaar niet en politie kan alleen iets doen met betrappen op heterdaad


De camera moet in het donker kunnen filmen en dat het goed opgeslagen word.

Bvd

( ps ik meld alles door politie gemeente en huurvereniging zijn op de hoogte )
  Spellchecker dinsdag 11 juni 2024 @ 12:46:57 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Moderator dinsdag 11 juni 2024 @ 12:52:05 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_213868684
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 12:45 schreef Aloria het volgende:
Ik kreeg net een app van mijn buurman die uit de ploegendienst komt dat de andere buurman ( psychische problematieken ) om 6.00 voor mijn deur stond, toen hij hem aansprak flipte hij hem en is hij snel terug naar zijn huis gestormt.

Ik heb al 2a3 jaar problemen met hem maar ik ben doodsbenauwd dat hij dus vaker voor mijn deur staat of voor het raam. Mijn broer kwam ook eens onverwachts langs en toen zei die ook al er staat een man voor je raam, ( dat was rond 22.00 ) en in het donker zie ik niks.....