abonnement Unibet Coolblue
pi_213868648
Ik kreeg net een app van mijn buurman die uit de ploegendienst komt dat de andere buurman ( psychische problematieken ) om 6.00 voor mijn deur stond, toen hij hem aansprak flipte hij hem en is hij snel terug naar zijn huis gestormt.

Ik heb al 2a3 jaar problemen met hem maar ik ben doodsbenauwd dat hij dus vaker voor mijn deur staat of voor het raam. Mijn broer kwam ook eens onverwachts langs en toen zei die ook al er staat een man voor je raam, ( dat was rond 22.00 ) en in het donker zie ik niks.....

Ik wil dus een goede camera beveiliging bij mijn deur, ik heb hier totaal geen verstand van willen jullie mij aub helpen.

Want het blijft nu niet alleen met bonken tegen de muren naar blijkbaar ook ramen gluren en voor mijn deur staan.... er zijn al afspraken gemaakt dat hij geen contact met mij mag zoeken naar dat werkt dus blijkbaar niet en politie kan alleen iets doen met betrappen op heterdaad


De camera moet in het donker kunnen filmen en dat het goed opgeslagen word.

Bvd

( ps ik meld alles door politie gemeente en huurvereniging zijn op de hoogte )
  Spellchecker dinsdag 11 juni 2024 @ 12:46:57 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Moderator dinsdag 11 juni 2024 @ 12:52:05 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_213868684
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 12:45 schreef Aloria het volgende:
Ik kreeg net een app van mijn buurman die uit de ploegendienst komt dat de andere buurman ( psychische problematieken ) om 6.00 voor mijn deur stond, toen hij hem aansprak flipte hij hem en is hij snel terug naar zijn huis gestormt.

Ik heb al 2a3 jaar problemen met hem maar ik ben doodsbenauwd dat hij dus vaker voor mijn deur staat of voor het raam. Mijn broer kwam ook eens onverwachts langs en toen zei die ook al er staat een man voor je raam, ( dat was rond 22.00 ) en in het donker zie ik niks.....

Ik wil dus een goede camera beveiliging bij mijn deur, ik heb hier totaal geen verstand van willen jullie mij aub helpen.

Want het blijft nu niet alleen met bonken tegen de muren naar blijkbaar ook ramen gluren en voor mijn deur staan.... er zijn al afspraken gemaakt dat hij geen contact met mij mag zoeken naar dat werkt dus blijkbaar niet en politie kan alleen iets doen met betrappen op heterdaad

De camera moet in het donker kunnen filmen en dat het goed opgeslagen word.

Bvd

( ps ik meld alles door politie gemeente en huurvereniging zijn op de hoogte )
Ik weet dat @Scorpie Arlo heeft of had hangen. Die zijn op batterij en je kúnt met een basis station zodat de beelden op het basisstation worden opgeslagen. Dat lijkt me handig want als de buurman die camera van de muur trekt en kapot maakt en dáár staan de beelden op, dat lijkt me onhandig. Dus met basis station is wel aan te raden.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 11 juni 2024 @ 12:53:45 #4
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213868702
Sterke lamp ophangen die aangaat als er iemand dichterbij komt.
pi_213868727
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 12:46 schreef maily het volgende:
Geen tips maar heel veel sterkte :*
Ja bedankt, ik vind het echt een hele nare gedachte dat hij dus ook in de avond/ochtend dus ongezien bij mijn huis staat en ook boos word als hij dus "betrapt" word ( krijg er echt een misselijk gevoel van )
pi_213868746
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 12:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik weet dat @:Scorpie Arlo heeft of had hangen. Die zijn op batterij en je kúnt met een basis station zodat de beelden op het basisstation worden opgeslagen. Dat lijkt me handig want als de buurman die camera van de muur trekt en kapot maakt en dáár staan de beelden op, dat lijkt me onhandig. Dus met basis station is wel aan te raden.
Dankje, dus in iedergeval een camera met basisstation en een lamp met bewegingssensor
  Moderator dinsdag 11 juni 2024 @ 13:07:36 #7
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_213868858
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 12:57 schreef Aloria het volgende:

[..]
Dankje, dus in iedergeval een camera met basisstation en een lamp met bewegingssensor
Ja, maar die Arlo valt dan al af tenzij je bereid bent om een abonnement te betalen want schijnbaar, van wat ik lees, gaan die beelden naar de cloud. Dat is voor jouw doel misschien niet eens zo heel erg gek, want dan maakt het niet uit wat ie kapot maakt, de beelden zijn er nog altijd en daar kan hij niet bij. Daarbij is die startset aan de prijs want het minste wat je kunt is 2 camera's, dus 1 camera zou je dan als backup kunnen gebruiken, maar dan ben je wel al aan de 646 euro, heb je nog geen abonnement.

Als dat je te ver gaat kun je wellicht gaan voor een Eufy. Ik heb daar zelf een deurbel van met basis station en die data wordt (ook) op het basisstation opgeslagen, dus lokaal. Alsnog is het van buitenaf te benaderen, maar voor jouw doel is dat wellicht beter.

Dan kun je wél een pakket kopen met een basisstation met 1 camera, en dan zit je op 408 euro. https://www.coolblue.nl/product/946054/eufycam-3-homebase-3.html

Vreemd genoeg krijg je voor iets minder geld er ook nog een deurbelcamera bij, dan zit je op 388 euro. https://www.coolblue.nl/p(...)bell-dual-2-pro.html

Hier heb je alle Eufy smaakjes die de coole blauwe levert: https://www.coolblue.nl/i(...)oor-buiten/merk:eufy
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 11 juni 2024 @ 13:17:07 #8
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_213868965
Ik heb een Arlo deurbel en camera's, werken heel goed en je kunt ook makkelijk instellen waar je meldingen van wil krijgen op je telefoon (bijv. wel als er een persoon wordt waargenomen, maar niet bij een dier of voertuig) en je kunt ook eenvoudig het alarm laten afgaan, maar je moet inderdaad een abonnement afsluiten. Persoonlijk is het mij dat waard.

Misschien is een camera met alarm wel handig, kun je elke keer als die man er staat direct het alarm op de camera af laten gaan buiten.
pi_213869132
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 13:17 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb een Arlo deurbel en camera's, werken heel goed en je kunt ook makkelijk instellen waar je meldingen van wil krijgen op je telefoon (bijv. wel als er een persoon wordt waargenomen, maar niet bij een dier of voertuig) en je kunt ook eenvoudig het alarm laten afgaan, maar je moet inderdaad een abonnement afsluiten. Persoonlijk is het mij dat waard.

Misschien is een camera met alarm wel handig, kun je elke keer als die man er staat direct het alarm op de camera af laten gaan buiten.
Oké die 4.99 van arlo dat is geen probleem, dan neem ik wel een abbo, ik zal eens rondneuzen wat ze te koop hebben
pi_213869170
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 12:56 schreef Aloria het volgende:
Ja bedankt, ik vind het echt een hele nare gedachte dat hij dus ook in de avond/ochtend dus ongezien bij mijn huis staat en ook boos word als hij dus "betrapt" word ( krijg er echt een misselijk gevoel van )
Wij hebben een EZVIZ systeem: buitencamera met 12 V voeding, er gaat dus een draadje naar binnen richting WCD. Beelden worden op chip opgeslagen en kan je via WiFi en je smartphone achteraf uitlezen.

Uiteraard zonder abonnement!

Op die camera zit ook een tweetal power LEDS's die aangaan in het donker en je kan via je smartphone, praten via die camera, maar dan moet je een "heterdaadje" hebben.

Maar andere opties zoals powerlamp en alarm zijn net zo goed en vullen elkaar aan.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  Moderator dinsdag 11 juni 2024 @ 13:35:24 #11
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_213869195
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 13:30 schreef Aloria het volgende:

[..]
Oké die 4.99 van arlo dat is geen probleem, dan neem ik wel een abbo, ik zal eens rondneuzen wat ze te koop hebben
Dan zou ik altijd voor Arlo gaan boven Eufy.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 11 juni 2024 @ 13:36:58 #12
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_213869210
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 13:33 schreef blomke het volgende:

[..]
Wij hebben een EZVIZ systeem: buitencamera met 12 V voeding, er gaat dus een draadje naar binnen richting WCD. Beelden worden op chip opgeslagen en kan je via WiFi en je smartphone achteraf uitlezen.

Uiteraard zonder abonnement!

Op die camera zit ook een tweetal power LEDS's die aangaan in het donker en je kan via je smartphone, praten via die camera, maar dan moet je een "heterdaadje" hebben.

Maar andere opties zoals powerlamp en alarm zijn net zo goed en vullen elkaar aan.
Krijg je ook direct een melding op je telefoon als er beweging op de camera is? Want dat is denk ik wel belangrijk voor TS.
  dinsdag 11 juni 2024 @ 13:41:00 #13
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213869263
En de achterkant van je huis? Staat ie daar ook wel eens?
pi_213869275
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 13:36 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Krijg je ook direct een melding op je telefoon als er beweging op de camera is? Want dat is denk ik wel belangrijk voor TS.
:N je kan alleen achteraf beelden uitlezen.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_213869409
Een 250 lumen bouwlamp met bewegingssensor bij de voordeur monteren, hebben mijn buren ook gedaan.
Voor de mooi dan evt. een tijdsensor aansluiten op de bewegingssensor, en zo instellen dat als de veroorzaker van het aanspringen van de sensor zich na 10 seconden nog niet heeft verplaatst, het moet bekopen met een stroboscoopeffect recht in het gezicht.

Als je je echt onveilig voelt dan zou ik een honkbalknuppel aanschaffen.
Google is your friend, abuse your friends
  dinsdag 11 juni 2024 @ 13:54:32 #16
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213869437
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 13:52 schreef Metalfrost het volgende:
Een 250 lumen bouwlamp met bewegingssensor bij de voordeur monteren, hebben mijn buren ook gedaan.
Voor de mooi dan evt. een tijdsensor aansluiten op de bewegingssensor, en zo instellen dat als de veroorzaker van het aanspringen van de sensor zich na 10 seconden nog niet heeft verplaatst, het moet bekopen met een stroboscoopeffect recht in het gezicht.

Als je je echt onveilig voelt dan zou ik een honkbalknuppel aanschaffen.
Dat laatste heeft weinig zin als je er niet mee om kan gaan. Dan wordt 'ie afgepakt en tegen je gebruikt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_213869444
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 13:54 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dat laatste heeft weinig zin als je er niet mee om kan gaan. Dan wordt 'ie afgepakt en tegen je gebruikt.
binnen door het raam ermee dreigen achter de deur, dan heb je meer recht dan degene die jou lastig valt
Google is your friend, abuse your friends
pi_213869449
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 13:52 schreef Metalfrost het volgende:

Voor de mooi dan evt. een tijdsensor aansluiten op de bewegingssensor, en zo instellen dat als de veroorzaker van het aanspringen van de sensor zich na 10 seconden nog niet heeft verplaatst, het moet bekopen met een stroboscoopeffect recht in het gezicht.
Hoe werkt dat dan?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_213869456
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 13:41 schreef Boca_Raton het volgende:
En de achterkant van je huis? Staat ie daar ook wel eens?
Ik heb een hoge schutting, maar ik krijg de rillingen al omdat hij een hele lage schutting wilde tussen zijn En mijn huis ( want waarom zou ik mijzelf zo "opsluiten" ) Maar goed dat ik zelf een hoog hek geplaatst heb op eigen grond, get word een duur grapje maar ik ga denk ik maar voor de 2 pro camera's van arlo.....1 voor en 1 achter
pi_213869475
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 13:55 schreef blomke het volgende:

[..]
Hoe werkt dat dan?
1. men neme het internet
2. zoekt een installatiebedrijf in de buurt
3. neemt contact op met het installatiebedrijf
4. geeft introductie in het probleem
5. somt mijn reactie op wat ik heb geplaatst
6. vraagt naar de mogelijkheden en evt. offerte
Google is your friend, abuse your friends
pi_213869482
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 13:41 schreef blomke het volgende:

[..]
:N je kan alleen achteraf beelden uitlezen.
Dit moet ik inderdaad niet hebben, dan kan ik per direct de politie bellen en heb ik beeldt bewijs, politie is op de hoogte van alles wat speelt en als ik de lokale politie bel komen ze met prioriteit, ze nemen het hoog op nu met al die alle nieuwsberichten over die mannen die doordraaien en zomaar mensen neersteken. ( was paar weken geleden nog een stuk op tv hierover ) deze man heeft helaas precies de zelfde gedachten en is al eens verbaal agressief geweest en 2 weken uit huis geplaatst...
pi_213869488
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 13:57 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
1. men neme het internet
2. zoekt een installatiebedrijf in de buurt
3. neemt contact op met het installatiebedrijf
4. geeft introductie in het probleem
5. somt mijn reactie op wat ik heb geplaatst
6. vraagt naar de mogelijkheden en evt. offerte
Ik bedoel technisch-inhoudelijk, uiteraard niet via een bedrijf.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  dinsdag 11 juni 2024 @ 14:01:56 #23
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213869523
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 13:56 schreef Aloria het volgende:

[..]
Ik heb een hoge schutting, maar ik krijg de rillingen al omdat hij een hele lage schutting wilde tussen zijn En mijn huis ( want waarom zou ik mijzelf zo "opsluiten" ) Maar goed dat ik zelf een hoog hek geplaatst heb op eigen grond, get word een duur grapje maar ik ga denk ik maar voor de 2 pro camera's van arlo.....1 voor en 1 achter
Ik zou het zeker doen.
  dinsdag 11 juni 2024 @ 14:08:03 #24
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_213869588
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 13:56 schreef Aloria het volgende:

[..]
Ik heb een hoge schutting, maar ik krijg de rillingen al omdat hij een hele lage schutting wilde tussen zijn En mijn huis ( want waarom zou ik mijzelf zo "opsluiten" ) Maar goed dat ik zelf een hoog hek geplaatst heb op eigen grond, get word een duur grapje maar ik ga denk ik maar voor de 2 pro camera's van arlo.....1 voor en 1 achter
:{ Verhuizen is zeker geen optie? Ik zou me niet meer op mijn gemak voelen in m'n eigen huis met zo'n buurman. Getver.
pi_213869591
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 13:58 schreef blomke het volgende:

[..]
Ik bedoel technisch-inhoudelijk, uiteraard niet via een bedrijf.
Nou, bouwlamp natuurlijk.
Schakelaars in je meterkast uitschakelen.
Bewegingssensor openmaken. Stroboscoop relais op het printplaatje monteren. Tijdmeter solderen op het printplaatje van de bewegingssensor. Vastzetten op 10 seconden.
Weer dichtmaken.
Bewegingssensor op de bouwlamp monteren. Instellen op +- 5 meter.
Alles installeren aan de buitenkant van je woning. Gat ter dikte van een tuinslang maken aan de bovenkant van het kozijn. Stukje tuinslang met de dikte van je deur afknippen. Met epoxy het stukje tuinslang in het gaatje stoppen. Afkitten.
Draad door tuinslang laten lopen.
Draad netjes wegwerken tot aansluiting in het stopcontact.
Geaarde contactstekker monteren aan het draad.
Schakelaars in je meterkast weer inschakelen.
Aanzetten, kijken of het werkt.
Testen of het werkt.
Klaar.
Google is your friend, abuse your friends
pi_213869621
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 14:08 schreef Metalfrost het volgende:

Bewegingssensor openmaken. Stroboscoop relais op het printplaatje monteren. Tijdmeter solderen op het printplaatje van de bewegingssensor. Vastzetten op 10 seconden.
Weer dichtmaken.
Kijk "now are we getting somewhere". Overigens, kan je moderne LED armaturen nog wel openmaken?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_213869647
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 14:12 schreef blomke het volgende:

[..]
Kijk "now are we getting somewhere". Overigens, kan je moderne LED armaturen nog wel openmaken?
Ik snap even niet wat je wilt bereiken met de lichtbron zélf. De hele operatie bevindt zich uiteindelijk in de bewegingssensor en de lichtschakelaar van de bouwlamp.
Google is your friend, abuse your friends
pi_213869680
quote:
5s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 14:15 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Ik snap even niet wat je wilt bereiken met de lichtbron zélf. De hele operatie bevindt zich uiteindelijk in de bewegingssensor en de lichtschakelaar van de bouwlamp.
O ja, op die manier. Maar dan wil je dus een extra relais in de bewegingssensor solderen? Die bewegingssensor hier is 40 x 30 x 10 mm

[ Bericht 4% gewijzigd door blomke op 11-06-2024 14:37:29 ]
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_213869729
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 14:18 schreef blomke het volgende:

[..]
O ja, op die manier. Maar dan wil je dus een extra relais in de bewegingssensor solderen? Die bewegingssensor hier is
Waarschijnlijk heb je dan een groter kastje nodig.
Google is your friend, abuse your friends
pi_213869896
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 14:22 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Waarschijnlijk heb je dan een groter kastje nodig.
Ja, en dan de sensor plus print omzetten?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_213869908
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 14:37 schreef blomke het volgende:

[..]
Ja, en dan de sensor plus print omzetten?
Lijkt me wel he.
Google is your friend, abuse your friends
pi_213869922
Wijziging: Sorry! tip van gemeente stond al in op
pi_213869951
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 14:39 schreef Thaddeus het volgende:
Wijziging: Sorry! tip van gemeente stond al in op
Heb ook al reactie van de gemeente, ze zijn er echt mee bezig maar vanwege alle regels hier in nl is het heel moeilijk om iets te ondernemen tegen zo'n man ( kost heel veel tijd ), ik mag nu mijn zuur verdiende vakantie geld uitgeven aan een camera systeem
  dinsdag 11 juni 2024 @ 14:49:42 #34
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213870036
Volgens mij is er een folie wat je aan de binnenkant van je ruit kunt plakken waardoor iemand die buiten staat niets ziet van binnen maar jij wel naar buiten kunt kijken. Misschien een ideetje.

“Anti-inkijk folie waarbij u wel naar buiten kunt kijken wordt spiegelfolie genoemd. Hierdoor kunt u van de buitenkant niet naar binnen kijken, maar van de binnenkant wel naar buiten. Een andere benaming hiervoor is one way vision folie. De raamfolie zorgt ook voor meer isolatie doordat het zonwerend is.”

[ Bericht 46% gewijzigd door Boca_Raton op 11-06-2024 15:01:43 ]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 11 juni 2024 @ 14:58:51 #35
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_213870128
Eufy werkt super ook in het donker!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_213870167
gewoon die puto van bovenaf met een emmer glow-in-the-dark verf onder gooien
Google is your friend, abuse your friends
  dinsdag 11 juni 2024 @ 15:10:01 #37
3542 Gia
User under construction
pi_213870245
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 12:45 schreef Aloria het volgende:
Ik kreeg net een app van mijn buurman die uit de ploegendienst komt dat de andere buurman ( psychische problematieken ) om 6.00 voor mijn deur stond, toen hij hem aansprak flipte hij hem en is hij snel terug naar zijn huis gestormt.

Ik heb al 2a3 jaar problemen met hem maar ik ben doodsbenauwd dat hij dus vaker voor mijn deur staat of voor het raam. Mijn broer kwam ook eens onverwachts langs en toen zei die ook al er staat een man voor je raam, ( dat was rond 22.00 ) en in het donker zie ik niks.....

Ik wil dus een goede camera beveiliging bij mijn deur, ik heb hier totaal geen verstand van willen jullie mij aub helpen.

Want het blijft nu niet alleen met bonken tegen de muren naar blijkbaar ook ramen gluren en voor mijn deur staan.... er zijn al afspraken gemaakt dat hij geen contact met mij mag zoeken naar dat werkt dus blijkbaar niet en politie kan alleen iets doen met betrappen op heterdaad

De camera moet in het donker kunnen filmen en dat het goed opgeslagen word.

Bvd

( ps ik meld alles door politie gemeente en huurvereniging zijn op de hoogte )
https://www.bol.com/nl/nl(...)whPUSzhoCLc0QAvD_BwE
Hier hebben wij er voor en achter een van hangen. Duidelijk beeld, werkt met app op je telefoon en wifi.
pi_213870390
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 14:58 schreef Ynske het volgende:
Eufy werkt super ook in het donker!
Toch inderdaad de keuze gemaakt om deze te kopen inclusief de deurbel, was een aanbieding op cool blue, kost een hoop maar hopelijk schrikt het hem af om nog bij mij in de tuin te komen ! En dan heb ik ook beelden dat ik kan doorsturen naar de politie, kunnen ze achteraf ook vragen wat hij bij mij moet
pi_213870449
Deze camera aangeschaft https://www.coolblue.nl/p(...)bell-dual-2-pro.html

En ik zal ook even kijken naar het folie wat hierboven gezegd word, ik heb een hekel dat ik alles dicht zou moeten gooien elke keer !
  dinsdag 11 juni 2024 @ 15:32:05 #40
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213870493
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 15:26 schreef Aloria het volgende:
Deze camera aangeschaft https://www.coolblue.nl/p(...)bell-dual-2-pro.html

En ik zal ook even kijken naar het folie wat hierboven gezegd word, ik heb een hekel dat ik alles dicht zou moeten gooien elke keer !
Let wel op dat als je een huurhuis hebt bijv. dat je het er wel weer af moet kunnen halen.
pi_213870589
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 15:32 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Let wel op dat als je een huurhuis hebt bijv. dat je het er wel weer af moet kunnen halen.
Ja klopt ik zit in een sociale huurwoning, ik zal ze wel even bellen hoe ik de camera's mag ophangen want het is tenslotte ook hun probleem waar ik nu mee zit...
pi_213870660
Wat je NU kunt doen is een a5-je printen met de tekst
"LACHEN SVP, U WORDT GEFILMD"
en dit leesbaar tegen je raam plakken. Helpt vanavond al.
pi_213870751
Als jouw gevaarlijke buurman van dezelfde verhuurder huurt als jij zou je kunnen kijken of zij die camera niet willen betalen, hun huurder neemt jouw woongenot natuurlijk weg.

Overigens, en dit is ongelooflijk zuur, met dit soort verhalen hoor ik keer op keer dat het process met het uitzetten van de gevaarlijke buur nagenoeg onmogelijk is en getraineerd kan worden.
Als je kan verhuizen (genoeg wachttijd etc) is dat misschien het betere plan.
Weg met de monarchie! http://hetis2013.nl
pi_213870808
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 15:41 schreef Aloria het volgende:

[..]
Ja klopt ik zit in een sociale huurwoning, ik zal ze wel even bellen hoe ik de camera's mag ophangen want het is tenslotte ook hun probleem waar ik nu mee zit...
Wees alvast voorbereid op TEGENWERKING vanuit de woningstichting.
pi_213871021
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 15:54 schreef shazaam het volgende:
Als jouw gevaarlijke buurman van dezelfde verhuurder huurt als jij zou je kunnen kijken of zij die camera niet willen betalen, hun huurder neemt jouw woongenot natuurlijk weg.

Overigens, en dit is ongelooflijk zuur, met dit soort verhalen hoor ik keer op keer dat het process met het uitzetten van de gevaarlijke buur nagenoeg onmogelijk is en getraineerd kan worden.
Als je kan verhuizen (genoeg wachttijd etc) is dat misschien het betere plan.
Volgens mij zou je zelf huurvermindering mogen vragen als je woongenot serieus wordt aangetast. (kan ze misschien motiveren om meer actie te ondernemen, camera te betalen, klusser te sturen om hem op te hangen) :!
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_213871088
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 16:25 schreef valentijn101 het volgende:

[..]
Volgens mij zou je zelf huurvermindering mogen vragen als je woongenot serieus wordt aangetast. (kan ze misschien motiveren om meer actie te ondernemen, camera te betalen, klusser te sturen om hem op te hangen) :!
Dit dus, verhuurder onderdruk zetten. Buurman is zoals ik lees niet meer te helpen
pi_213871517
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 15:54 schreef shazaam het volgende:
Als jouw gevaarlijke buurman van dezelfde verhuurder huurt als jij zou je kunnen kijken of zij die camera niet willen betalen, hun huurder neemt jouw woongenot natuurlijk weg.

Overigens, en dit is ongelooflijk zuur, met dit soort verhalen hoor ik keer op keer dat het process met het uitzetten van de gevaarlijke buur nagenoeg onmogelijk is en getraineerd kan worden.
Als je kan verhuizen (genoeg wachttijd etc) is dat misschien het betere plan.
Helaas heb ik dit hele huis helemaal vernieuwd, overal nieuwe vloeren in en woonde hier echt super, tot hij een jaar later erin kwam, mijn jaren zijn lang niet genoeg mijn zoon is ook nog eens autistisch en kan niet goed tegen veranderingen, er zijn meer mensen op de buurt die in koopwoningen wonen en ook klagen, dus er word echt actie ondernomen alleen het kan heel lang duren vanwege het rechtssysteem hier in NL, ik zal morgen eens contact opnemen ook met de huurvereniging over rechten en plichten en heb verder ook wel goed contact met de sociale woningbouw, die bel ik morgen ook.

Voor vanavond gooi ik de jaloezieën wel dicht en zet ik de klemmen op de deur, en tape ik de brievenbus wel dicht van binnen
pi_213871682
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 17:16 schreef Aloria het volgende:

[..]
Helaas heb ik dit hele huis helemaal vernieuwd, overal nieuwe vloeren in en woonde hier echt super, tot hij een jaar later erin kwam, mijn jaren zijn lang niet genoeg mijn zoon is ook nog eens autistisch en kan niet goed tegen veranderingen, er zijn meer mensen op de buurt die in koopwoningen wonen en ook klagen, dus er word echt actie ondernomen alleen het kan heel lang duren vanwege het rechtssysteem hier in NL, ik zal morgen eens contact opnemen ook met de huurvereniging over rechten en plichten en heb verder ook wel goed contact met de sociale woningbouw, die bel ik morgen ook.

Voor vanavond gooi ik de jaloezieën wel dicht en zet ik de klemmen op de deur, en tape ik de brievenbus wel dicht van binnen
Gevangen in je eigen huis ;(
Sterkte voor jullie!
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_213871706
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 15:59 schreef paardendokter het volgende:

[..]
Wees alvast voorbereid op TEGENWERKING vanuit de woningstichting.
Ik gok dat mijn woningbouw heel moeilijk nee kan zeggen met alles wat er tot nu toe speelt ze zijn volledig op de hoogte, ze hebben zelf ook gezien dat hij psychische niet in orde is en mijn klachten staan niet op zichzelf, ik woon alleen met mijn zoon en ik ben zijn enige buur helaas, waardoor ik met de extra overlast zit. Ik houdt jullie wel even op de hoogte over de gesprekken morgen, buurman zelf heeft ook allemaal camera's bij de deur hangen..... ( paranoïde schizofreen )

[ Bericht 1% gewijzigd door Aloria op 11-06-2024 19:14:44 ]
pi_213876723
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 16:25 schreef valentijn101 het volgende:

[..]
Volgens mij zou je zelf huurvermindering mogen vragen als je woongenot serieus wordt aangetast. (kan ze misschien motiveren om meer actie te ondernemen, camera te betalen, klusser te sturen om hem op te hangen) :!
Dat is ook de richting waarin ik dacht, al durf ik niet zeker te stellen dat dat lukt. En of je (nu al) in conflict modus met de verhuurder wilt komen. Eerst proberen middels overleg lijkt mij dan dus de beste zet ;)
Weg met de monarchie! http://hetis2013.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')