Leuk, ik wil ook naar IJsland.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is me teveel moeite. Maar mijn moeder heeft op vakantie wat meegenomen.
Ik kijk TV via zo'n Ziggo nxt boxje. Dat is via internet ipv kabel.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja dat is altijd als je een stream kijkt.
Koeman had Zirkzee moeten meenemen.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:25 schreef xzaz het volgende:
Ik dacht dat ik het nooit zou zeggen.
We hebbem een spits nodig
Tijd voor brobbie
Tot zover mijn bijdrage
Goedemiddag
Ik heb ook altijd iets vertraging.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kijk TV via zo'n Ziggo nxt boxje. Dat is via internet ipv kabel.
nee hoor 5 minquote:Op maandag 10 juni 2024 21:22 schreef RipCity het volgende:
Over 38 minuten is @:kingroland miljonair trouwens
Ja dat is een stream dus.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kijk TV via zo'n Ziggo nxt boxje. Dat is via internet ipv kabel.
Zirkzee is geblesseerd he.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Koeman had Zirkzee moeten meenemen.
Proppie en Weghorst wel en Zirkzee niet.
Waren ook ideale invallers dat seizoen.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Had niet zoveel met gedweep te maken. Was juist geestig in dat filmpje zelf.
Oh ik ken alleen die met van die aanraakschermpjesquote:
En gij Renéquote:Op maandag 10 juni 2024 21:27 schreef Middelpunt het volgende:
Oke, ik ben om: we worden kampioen.
De verdediging is wereldklasse.
Middenveld super stabiel.
Aanvallend nog wat matig maar als Memphis in vorm is, Simons zelfs gaat scoren en Frimpong het op zn heupen krijgt, dan kunnen we best elke wedstrijd met 1-0 winnen.
Die kon er oprecht niks van. Kan moet ik zeggen.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waren ook ideale invallers dat seizoen.
En sowieso was Toornstra geen matige voetballer, over ‘onderschatte’ spelers gesproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |