niet alleen maar wel belangrijk. Het wordt dan ook iets makkelijker om spelers aan te trekken en voor de spelersgroep ook beter.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Altijd weer geld. Maar ik snap het wel.
Ok, ben net m'n bed uit en maak een snel rondje.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:29 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
niet alleen maar wel belangrijk. Het wordt dan ook iets makkelijker om spelers aan te trekken en voor de spelersgroep ook beter.
Ff een jaar echt 0 europese wedstrijden wat prima zou zijn is echt onderbuikgevoelens laten spreken. Maar dat is mijn mening.
Ik denk voor het moraal wel noodzakelijk, je moet van dat negatieve gevoel af.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mij maakt het eigenlijk niks uit. Misschien wel beter zelfs je niet te plaatsen.
Ik begrijp persoonlijk de twijfel niet er lopen in Nederland geen dusdanig betere spitsen dan Weghorst. Voor vijf miljoen is het no brainer.quote:Op zondag 16 juni 2024 23:23 schreef Simmertje het volgende:
Gewetensvraag mede Ajacieden. Ik heb echt helemaal niets met de persoon Wout Weghorst, maar begin langzamerhand toch overtuigd te raken dat dit een goede transfer kan zijn.
Hoe gaan we dat combineren met Brobbeast?quote:Op maandag 17 juni 2024 01:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik begrijp persoonlijk de twijfel niet er lopen in Nederland geen dusdanig betere spitsen dan Weghorst. Voor vijf miljoen is het no brainer.
Het beest is fysiek niet geschikt voor topsport, dat is wel een groot voordeel als je reservespits achter hem bent.quote:Op maandag 17 juni 2024 08:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hoe gaan we dat combineren met Brobbeast?
niet dus dat maakt het wel lastig als woutje geen bankzitter wil zijn.quote:Op maandag 17 juni 2024 08:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Eens. Vind het geen typische Ajax speler maar je haalt wel een spits binnen die wedstrijden voor je kan beslissen. Weet niet of je Brobbey/Weghorst samen kan laten spelen, maar los daarvan, Brobbey is nooit een heel seizoen fit, genoeg speeltijd voor Weghorst dus.quote:Op maandag 17 juni 2024 01:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik begrijp persoonlijk de twijfel niet er lopen in Nederland geen dusdanig betere spitsen dan Weghorst. Voor vijf miljoen is het no brainer.
Is die maar 5 miljoen?quote:Op maandag 17 juni 2024 01:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als hij er nog 3 inschiet zal het wel meer worden denk.quote:Op maandag 17 juni 2024 09:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik hoop wel dat die geruchten met Eriksen een keer tot waarheid komen, als je hem gisteren ook weer zag spelen.
[..]
Is die maar 5 miljoen?
eriksen zou een topversterking zijn iddquote:Op maandag 17 juni 2024 09:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik hoop wel dat die geruchten met Eriksen een keer tot waarheid komen, als je hem gisteren ook weer zag spelen.
[..]
Is die maar 5 miljoen?
Goed dat onze italiaanse vriend van start is. Mooi met het EK als afleiding voor de vrinden van de krant van wakker nederland.quote:Op maandag 17 juni 2024 10:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Farioli is vorige week begonnen, tot nu toe nog geen ingangetjes van de T. bij de nieuwe staf kennelijk.
Benieuwd naar eerste AANKOPEN... Woensdag ook loting voor EL voorronde numero twee.
Tahirovic, Henderson, Sutalo, Gaaei, Sosa, Forbs, Rulli, Avila, Martha, Medic, Fitz-Jim mag je allemaal wel gaan verkopen ja. Hopelijk levert dat nog wat op.quote:Op maandag 17 juni 2024 10:33 schreef manny het volgende:
[..]
Goed dat onze italiaanse vriend van start is. Mooi met het EK als afleiding voor de vrinden van de krant van wakker nederland.
Verkopen eerst, beetje geld binnenharken.
Ik mis in ieder geval meneer Bergwijn, ons aller aanvoerder, op deze lijst.quote:Op maandag 17 juni 2024 11:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tahirovic, Henderson, Sutalo, Gaaei, Sosa, Forbs, Rulli, Avila, Martha, Medic, Fitz-Jim mag je allemaal wel gaan verkopen ja. Hopelijk levert dat nog wat op.
Sinds wanneer mag Akpom van jou blijven?quote:Op maandag 17 juni 2024 11:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tahirovic, Henderson, Sutalo, Gaaei, Sosa, Forbs, Rulli, Avila, Martha, Medic, Fitz-Jim mag je allemaal wel gaan verkopen ja. Hopelijk levert dat nog wat op.
Tenzij er een club met een hele grote zak geld komt voor Ramaj, dan mag Rulli wel blijven.quote:Op maandag 17 juni 2024 11:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Meende dat ik rondom de vijf hoorde rondzingen in de media.quote:Op maandag 17 juni 2024 09:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Is die maar 5 miljoen?
Niet, laat ze maar vechten om die basisplaats.quote:Op maandag 17 juni 2024 08:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die is 32 en is voetballend inderdaad nog meer dan prima. Maar geef mij 1 reden waarom hij naar Ajax zou gaan?quote:Op maandag 17 juni 2024 10:09 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
eriksen zou een topversterking zijn idd
sentiment en een enorm goed verhaal. Maar zie het niet gebeuren.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:37 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Die is 32 en is voetballend inderdaad nog meer dan prima. Maar geef mij 1 reden waarom hij naar Ajax zou gaan?
Hij zal opties genoeg hebben maar in de PL is het ook wel een beetje klaar, Italie was niet echt een succes en daar mag hij niet spelen, dan blijft er niet zo heel veel over, Spanje misschien want hij lijkt me geen type dat in de zandbak nog dollars gaat pakken, maar kan me vergissen.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:37 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Die is 32 en is voetballend inderdaad nog meer dan prima. Maar geef mij 1 reden waarom hij naar Ajax zou gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |