Je hebt dus echt gewoon geen idee waar je het over hebt. Dat is wel weer duidelijk.quote:Op zondag 30 juni 2024 09:10 schreef Candymannetje het volgende:
Sowieso vind ik het een ongeloofwaardig verhaal dat ze een militair doelwit wilde raken aangezien ze clustermunitie hebben gebruikt.
Dat is meer voor aan het front om zo veel mogelijk soldaten te kunnen raken.
Als ze een militair doelwit wilden uitschakelen hadden ze een andere raket gebruikt.
Dus als ik het goed begrijp zie je geen verschil tussen rusland die raketten expres op steden schiet om burgers aan te vallen. En Oekraïne die hun land aan het verdedigen is en raketten op militair doelen schiet maar door luchtverdediging van Rusland zelf deze uit de lucht gehaald is boven een strand waar debielen vakantie aan het vieren zijn in een oorlogsgebied.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja en nog is het niet te goed te praten van welke kant ook wanneer er burgers slachtoffer zijn van een oorlog. Dat er burgers op de Krim geraakt worden is in mijn ogen net zo fout als wanneer er een raket op een dorpje in de UA valt.
Dan blijf jij lekker de propaganda geloven.quote:Op zondag 30 juni 2024 09:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je hebt dus echt gewoon geen idee waar je het over hebt. Dat is wel weer duidelijk.
Sure. Jij roept wat onzin over raketten. En dan geloof ik in propaganda en ben ik de genen die in een bubble zitquote:Op zondag 30 juni 2024 10:06 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dan blijf jij lekker de propaganda geloven.
Veel plezier in je bubbel ^0^
Klopt, cluster munitie is helemaal niet krachtig genoeg om een vliegveld uit te schakelen.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Sure. Jij roept wat onzin over raketten. En dan geloof ik in propaganda en ben ik de genen die in een bubble zit
Wat denk je wat beter werkt tegen ene vliegvel of een radar station met meerde launcher. cluster of HE?
blijkbaar denk jij dat cluster alleen voor infanterie is. En daar heb je het gewoon mis.
En alleen omdat het om cluster gaat is voor jou genoeg om ongeloofwaardig te vinden dat het niet bedoeld voor een strand was
Je schakelt dan ook niet een vliegveld uit. Maar vliegtuigen die er op staan.. En tankers die er opstaan. Muntie opslag etc etc...quote:Op zondag 30 juni 2024 10:22 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Klopt, cluster munitie is helemaal niet krachtig genoeg om een vliegveld uit te schakelen.
Ze zullen ongetwijfeld schade aanrichten maar uitschakelen niet.
Dit is in mijn ogen gewoon een poging van Oekraïne om de Krim te destabiliseren.
Waarom doe je nou gelijk zo denigrerend met dom enzo?quote:Op zondag 30 juni 2024 10:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je schakelt dan ook niet een vliegveld uit. Maar vliegtuigen die er op staan.. En tankers die er opstaan. Muntie opslag etc etc...
En fijn voor je ogen. Maar de reden waarom je dit denkt is gewoon fout en je blijkt weinig te weten over clustermunitie. En dat is van de rest prima. Maar ga je eigen onwetendheid nou niet gebruiken als bewijs van oorlogsmisdaden.. Wat het gewoon zou zijn als oekraine bewust op een strand vol met toeristen zou schieten.
En dan al helemaal niet met dat domme opmerkingen komen over in een bubble zitten als je zelf dit soort uitspraken doet die op helemaal niks behalve je onderbuik gebaseerd zijn
Ah top. Ipv inhoudelijk over de clustermunitie te reageren. Reageer je op het woord domme opmerkingen.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:33 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Waarom doe je nou gelijk zo denigrerend met dom enzo?
Denk je nou echt dat jij de wijsheid in pacht hebt en dat mensen die er anders over denken dom zijn?
Zo kansloos zeg.....
quote:Op zondag 30 juni 2024 10:06 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dan blijf jij lekker de propaganda geloven.
Dat is duidelijk jaquote:Dus als ik het goed begrijp zie je geen verschil tussen rusland die raketten expres op steden schiet om burgers aan te vallen.
quote:
Dat is totaal niet wat ik zeg, wat ik apart vond aan de post waarop ik reageerde burgerdoden aan de ene kant wel geaccepteerd worden en de andere kant niet. Ik ben van mening dat iedere burger dode er 1 teveel is. Dat jij dat anders ziet vind ik dan weer apart.quote:Op zondag 30 juni 2024 09:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp zie je geen verschil tussen rusland die raketten expres op steden schiet om burgers aan te vallen. En Oekraïne die hun land aan het verdedigen is en raketten op militair doelen schiet maar door luchtverdediging van Rusland zelf deze uit de lucht gehaald is boven een strand waar debielen vakantie aan het vieren zijn in een oorlogsgebied.
Apart
Dat zie ik niet anders. Ik ben helemaal niet voor burger doden. Aan welke kant dan ook, ben ook helemaal niet voor de oorlog. Rusland moet gewoon uit Oekraïne oprotten en dan zijn er helemaal geen doden meer.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
Dat jij dat anders ziet vind ik dan weer apart.
#shakehandsquote:Op zondag 30 juni 2024 21:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat zie ik niet anders. Ik ben helemaal niet voor burger doden. Aan welke kant dan ook, ben ook helemaal niet voor de oorlog. Rusland moet gewoon uit Oekraïne oprotten en dan zijn er helemaal geen doden meer.
Maar kan wel minder sympathie opbrengen voor Russen die op vakantie zijn in een oorlogsgebied die geraakt worden door eigen luchtverdediging. Dan voor de Oekraïners die een raket in hun woning schoten wordt ja.
Maar nee dood hoeven ze van mij niet
quote:Amid ongoing Ukraine-Russian war, Ukraine’s First Lady Olena Zelenska buys latest Bugatti hypercar, the ¤4.5m Turbillon.
A private presentation reportedly arranged for the Zelensky couple on June 7, ahead of the public unveiling on June 21.
Bugatti Tourbillon starts at ¤3.9 million, but her hypercar cost nearly ¤4.5 million, thanks to the bespoke options ticked by her.
While the legendary Chiron was limited to 500 units, just 250 examples of the 2026 Bugatti Tourbillon will ever be produced.
Met dat nepbonnetje waar geen reet van klopt.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:39 schreef Candymannetje het volgende:
Nu schijnt mevr Zelensky een Bugatti gekocht te hebben ter waarde van 4,5 miljoen.
Zou niet echt handig zijn van haar, ben benieuwd of dit waar is of propaganda van Rusland.
https://autojosh.com/firs(...)5m-turbillon-photos/
[..]
En wat klopt er niet aan?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Met dat nepbonnetje waar geen reet van klopt.![]()
![]()
Zat al te wachten tot ook deze Russische ondermijningspoging hier op zou duiken.![]()
![]()
![]()
Het is geen Bugatti maar een Trabantquote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:46 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En wat klopt er niet aan?
Ik mis een valuta symbool maar wat klopt er verder niet aan?
Kijk eens naar die getallen. Als wij in Europa een miljoen in getallen schrijven, schrijven we dan 1.000.000,00 of 1,000,000.00?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:46 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En wat klopt er niet aan?
Ik mis een valuta symbool maar wat klopt er verder niet aan?
Klopt ja, Thanks.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kijk eens naar die getallen. Als wij in Europa een miljoen in getallen schrijven, schrijven we dan 1.000.000,00 of 1,000,000.00?[ afbeelding ]
Propaganda ontkomt niemand aan in oorlogstijd. Durf te wedden dat jij ook genoeg gedeeld hebt. Maar dat heb je waarschijnlijk niet in de gaten.quote:
Jawel hoor. Ik doe het zelfs expres. Maar het ene stukje propaganda is het andere stukje propaganda niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:57 schreef Sportex het volgende:
[..]
Propaganda ontkomt niemand aan in oorlogstijd. Durf te wedden dat jij ook genoeg gedeeld hebt. Maar dat heb je waarschijnlijk niet in de gaten.
In NWS worden bijna altijd Oekraïense bronnen gedeeld en die zijn zogenaamd objectief.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:57 schreef Sportex het volgende:
[..]
Propaganda ontkomt niemand aan in oorlogstijd. Durf te wedden dat jij ook genoeg gedeeld hebt. Maar dat heb je waarschijnlijk niet in de gaten.
Het rare is ook dat ik helemaal niet gezegd heb dat mijn bron objectief is.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:41 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
In NWS worden bijna altijd Oekraïense bronnen gedeeld en die zijn zogenaamd objectief.
Kom je alleen om te zeuren of wat? We gaan hier geen BNW belachelijk proberen te maken. Klaar nu met dat geouwehoer!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik doe het zelfs expres. Maar het ene stukje propaganda is het andere stukje propaganda niet.
Nu ineens vinden ze Oekraine te corrupt, daar zal wel iets anders achter zitten.quote:Ukraine will be told it is currently too corrupt to join Nato, in a major blow to Volodymyr Zelensky.
The alliance will request “additional steps” from Kyiv before membership talks progress, a senior official in the US State Department said.
The position will be set out in writing in the Nato communique to be signed at the alliance’s annual summit on July 9.
“We have to step back and applaud everything that Ukraine has done in the name of reforms over the last two-plus years,” the official told The Telegraph.
“As they continue to make those reforms, we want to commend them, we want to talk about additional steps that need to be taken, particularly in the area of anti-corruption. It is a priority for many of us around the table,” the source added.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |