quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:00 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
In het zuiden van IJsland is het nog warmer dan hier.
De hoogste temperatuur in Nederland momenteel is 16 graden.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:00 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
In het zuiden van IJsland is het nog warmer dan hier.
Momenteel niet. 18.9 vandaag geweest met warme zon erbijquote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:06 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
De hoogste temperatuur in Nederland momenteel is 16 graden.
Bij @:geschiedkundige zal het wel 20+ zijn
Warmste dag, maand, jaar ooitquote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:23 schreef Pisces29 het volgende:
Zon, regen, zon, regen, zon, regen.
Manic Tuesday. @:dkup
Heuj!quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:31 schreef dick_laurent het volgende:
JAAAAAAAAA STORTREGEN! ONWEER, ALLES! Het is een keer raak
Natte geitenquote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:31 schreef dick_laurent het volgende:
JAAAAAAAAA STORTREGEN! ONWEER, ALLES! Het is een keer raak
Tussen de buien door was het idd primaquote:Op dinsdag 11 juni 2024 17:26 schreef MissHobje het volgende:
Al met al is het toch verrassend zonnig vandaag.. paar druppel buitjes gehad, ik had een heel drama verwacht vandaag
Ik had die buien naar jou toe geblazen .. OEPSIEquote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tussen de buien door was het idd prima
Met veel zon en blauwe luchten
Wel flink wat buien geweest hier, maar die waren telkens maar een paar minuten.
Maar wel flinke buien.
Heel herkenbaar ditquote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:26 schreef Geschiedkundige het volgende:
Boven Venlo pakken zich zeer donkere wolken samen. Mooi kijkend vanuit de stralende zon onder een blauwe hemel. Alle buien trekken langs ons af
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik had die buien naar jou toe geblazen .. OEPSIE![]()
![]()
Ik wil geen grijze zomerquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:42 schreef Red_85 het volgende:
Mochten er nog verbodsfetishisten zijn hier die op zoek zijn naar nieuwe verboden.. Dit weer, doe daar een verbod op voor de periode april-oktober.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |