Hoofdpersoon in de nieuwe Stalker is toch een man en Henry in Kingdom Come 2 ook.quote:Op zondag 9 juni 2024 23:06 schreef MMaRsu het volgende:
Wel cool dat je in elke game nu met een meid speelt dat maakt het wel divers
Vaak ook wel een kleurtje erbij
De voice acting is ook altijd zo tergend bij dat soort games. Action games waarbij je huizenhoge vijanden aan gort trapt met een vrouwelijk hoofdpersonage die klinkt als een verveelde chick uit Laguna Beach, dat werkt gewoon niet. Vrouwen hebben hun rol in deze wereld en mannen hebben hun rol. Opeens moeten we accepteren dat vrouwen een soort Rambo's zijn, ofzo. Nou dat wil er bij mij niet in.quote:Op zondag 9 juni 2024 23:06 schreef MMaRsu het volgende:
Wel cool dat je in elke game nu met een meid speelt dat maakt het wel divers
Vaak ook wel een kleurtje erbij
What a thrill....quote:Op maandag 10 juni 2024 08:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
De voice acting is ook altijd zo tergend bij dat soort games. Action games waarbij je huizenhoge vijanden aan gort trapt met een vrouwelijk hoofdpersonage die klinkt als een verveelde chick uit Laguna Beach, dat werkt gewoon niet. Vrouwen hebben hun rol in deze wereld en mannen hebben hun rol. Opeens moeten we accepteren dat vrouwen een soort Rambo's zijn, ofzo. Nou dat wil er bij mij niet in.
De Metal Gear Solid 3 remake zag er wel goed uit. Hopelijk krijgen alle Metal Gears een dergelijke nieuwe release.
Dit zou inderdaad de spirituele opvolger van LO kunnen zijn. Heeft zeker mijn interesse.quote:Op maandag 10 juni 2024 11:19 schreef Drankster het volgende:
Expedition 33.
Een volwassen turned based JRPG met attack en parry/block mechanics die doet denken aan Lost Odyssey en met de voice actors van Clive Rosfield (Final Fantast XVI) en Shadowheart (Baldur's Gate 3). Dit is wat Final Fantasy na X had moeten zijn.
Deze game was met het vervolg van de eerste Life is Strange de grote verassingen.
Verder ok presentatie met allemaal games die we al jaren zien alleen nu met een releasejaar. De hype rond Avowed is helemaal weg maar ik laat me graag verassen als de game er is.
Oh ik had niet eens op de trailer geklikt want het leek (op basis van een kleine screenshot) meer op een basic wrpg (qua setting). Maar het ziet er wel vet uit ja.quote:Op maandag 10 juni 2024 11:19 schreef Drankster het volgende:
Expedition 33.
Een volwassen turned based JRPG met attack en parry/block mechanics die doet denken aan Lost Odyssey en met de voice actors van Clive Rosfield (Final Fantast XVI) en Shadowheart (Baldur's Gate 3). Dit is wat Final Fantasy na X had moeten zijn.
Deze game was met het vervolg van de eerste Life is Strange de grote verassingen.
Verder ok presentatie met allemaal games die we al jaren zien alleen nu met een releasejaar. De hype rond Avowed is helemaal weg maar ik laat me graag verassen als de game er is.
Was dit echt zo? Heb Xbox overgeslagen.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:16 schreef TigerXtrm het volgende:
Xbox showcase: Exclusief cinematic trailers.
Was een prima showcase. 2133x beter dan die show van jeffquote:
Ok maar dat was niet mijn vraag. Was er maar weinig gameplay te zien?quote:Op maandag 10 juni 2024 15:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Was een prima showcase. 2133x beter dan die show van jeff
Valt ook wel mee. Ja sommige games hadden vooral cgi trailers. Maar ook genoeg games met wel gameplayquote:Op maandag 10 juni 2024 15:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Ok maar dat was niet mijn vraag. Was er maar weinig gameplay te zien?
Ik zal ze gaan kijken, volgens mij komen zo ook allemaal op de PC uit.quote:Op maandag 10 juni 2024 15:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Valt ook wel mee. Ja sommige games hadden vooral cgi trailers. Maar ook genoeg games met wel gameplay
Parry/block mechanics in Lost Odyssey???quote:Op maandag 10 juni 2024 11:19 schreef Drankster het volgende:
parry/block mechanics die doet denken aan Lost Odyssey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |