ze zijn bang voor een pia herhalingquote:Op zondag 9 juni 2024 19:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Schijnt een clausule in z'n contract te hebben dat Alpine 'm niet zomaar aan de zijlijn kan zetten.
Voor wat 't waard is.
inbe4 het een mega saaie race wordtquote:Op zondag 9 juni 2024 19:56 schreef Zorro het volgende:
Live Timing op apart scherm vandaag, dan hoef ik niet hier weg. Ik vermoed dat er genoeg te bespreken/klagen/vloeken/juichen gaat zijn
Dat is dan 1 plekje naar voren voor Lando?quote:Op zondag 9 juni 2024 19:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Lawrence Barretto voorspelt geen podium voor Max. Winst George en Lando schittert en vindt zijn weg naar voren.
Wet start.quote:
Zo saai als Monaco kan het in ieder geval niet wordenquote:
Ja nee hee, dat gaan we niet doen!quote:
Die van Wurz in 98 was ook wel aardig.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met in gedachten altijd Olav Mol die "oooooh airborne!" schreeuwt
spa 2022(?)quote:Op zondag 9 juni 2024 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo saai als Monaco kan het in ieder geval niet worden
Dat was op zichzelf best spannend, maar niet vanwege de actie op de baan.quote:
Dat zou ik niet eens een race noemenquote:
In mijn herinnering ging het ongeveer zo: "Oooh meeen het is Robert Kubica die vol vol vol op zijn plaat gaat!"quote:Op zondag 9 juni 2024 19:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met in gedachten altijd Olav Mol die "oooooh airborne!" schreeuwt
Lewis fans werden viesmadquote:Op zondag 9 juni 2024 19:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
2021 was wel prima, want Max liep uit in het kampioenschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |