"For sure"quote:Op zondag 9 juni 2024 19:46 schreef Zorro het volgende:
Waarom zeggen mensen tegenwoordig als ze nog niks gezegd hebben meteen "I mean"
DAT KAN TOCH HELEMAAL NIET
Vet zwijn.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:49 schreef Managarm het volgende:
Broodje burger tijdens de start, komt helemaal goed.
Moet je niet zo'n dikke pens krijgen als die zangerquote:Op zondag 9 juni 2024 19:49 schreef Managarm het volgende:
Broodje burger tijdens de start, komt helemaal goed.
Ik krijg binnenkort ook KPN, hier nu al zin inquote:Op zondag 9 juni 2024 19:49 schreef Donna het volgende:
Heerlijk. Nog geen hapering gehad. Thank god dat ik zag dat de app via de KPN box kan.
Dat heb ik zo straks nog op een bord zien staan. De rk was afgeplakt met tapequote:
Veel plezierquote:Op zondag 9 juni 2024 19:50 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Ik krijg binnenkort ook KPN, hier nu al zin in![]()
Dan kunnen ze beter deel gaan nemen aan de Evil 1quote:Op zondag 9 juni 2024 19:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Toto en Zak zijn hun evil plans aan het bespreken
Nah, afvallen is geen optiequote:Op zondag 9 juni 2024 19:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moet je niet zo'n dikke pens krijgen als die zanger
M'n broer heeft het Viaplay deel en ik zat opgescheept met mega haperende F1 TV cast. Wat een ellende.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:50 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Ik krijg binnenkort ook KPN, hier nu al zin in![]()
Knotsgek!quote:Op zondag 9 juni 2024 19:52 schreef Donna het volgende:
[..]
M'n broer heeft het Viaplay deel en ik zat opgescheept met mega haperende F1 TV cast. Wat een ellende.
Nu ben ik blij!
Wijquote:
1 crash test dummy minderquote:
Ocon zijn gifbeker is nog niet leeg.quote:
Suggereren ze nu dat het werk van de monteurs het probleem is?quote:
Lawrence Barretto is dan ook een engert.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Lawrence Barretto voorspelt geen podium voor Max. Winst George en Lando schittert en vindt zijn weg naar voren.
Schijnt een clausule in z'n contract te hebben dat Alpine 'm niet zomaar aan de zijlijn kan zetten.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ocon en Alpine zijn wel op elkaar uitgekeken. Zou die het seizoen nog volmaken daar?
ze zijn bang voor een pia herhalingquote:Op zondag 9 juni 2024 19:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Schijnt een clausule in z'n contract te hebben dat Alpine 'm niet zomaar aan de zijlijn kan zetten.
Voor wat 't waard is.
inbe4 het een mega saaie race wordtquote:Op zondag 9 juni 2024 19:56 schreef Zorro het volgende:
Live Timing op apart scherm vandaag, dan hoef ik niet hier weg. Ik vermoed dat er genoeg te bespreken/klagen/vloeken/juichen gaat zijn
Dat is dan 1 plekje naar voren voor Lando?quote:Op zondag 9 juni 2024 19:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Lawrence Barretto voorspelt geen podium voor Max. Winst George en Lando schittert en vindt zijn weg naar voren.
Wet start.quote:
Met in gedachten altijd Olav Mol die "oooooh airborne!" schreeuwtquote:
Zo saai als Monaco kan het in ieder geval niet wordenquote:
Ja nee hee, dat gaan we niet doen!quote:
Die van Wurz in 98 was ook wel aardig.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met in gedachten altijd Olav Mol die "oooooh airborne!" schreeuwt
spa 2022(?)quote:Op zondag 9 juni 2024 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo saai als Monaco kan het in ieder geval niet worden
Dat was op zichzelf best spannend, maar niet vanwege de actie op de baan.quote:
Dat zou ik niet eens een race noemenquote:
In mijn herinnering ging het ongeveer zo: "Oooh meeen het is Robert Kubica die vol vol vol op zijn plaat gaat!"quote:Op zondag 9 juni 2024 19:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met in gedachten altijd Olav Mol die "oooooh airborne!" schreeuwt
Lewis fans werden viesmadquote:Op zondag 9 juni 2024 19:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
2021 was wel prima, want Max liep uit in het kampioenschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |