abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214637864
Mijn advies: voel je zo min mogelijk betrokken en kijk nergens meer naar. Doet het management ook namelijk. Zo ga ik mijn vaste wijk niet meer goed zetten, hij stond vroeger al goed en ik heb niks veranderd. Spreek de veroorzakers maar aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bezorgertje op 09-08-2024 13:02:40 ]
pi_214638610
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 09:03 schreef Bezorgertje het volgende:
Mijn advies: voel je zo min mogelijk betrokken en kijk nergens meer na. Doet het management ook namelijk. Zo ga ik mijn vaste wijk niet meer goed zetten, hij stond vroeger al goed en ik heb niks veranderd. Spreek de veroorzakers maar aan.
Ik vind het oprecht knap dat er nog zoveel bezorgers zijn die elke dag gaan werken. Met de huidige economie is bijna elke andere baan beter dus het verloop zou gigantisch moeten zijn als ze steeds de regels en het werk aanpassen en je werkt door weer en wind.. ik vrees dat de meeste het salaris nodig hebben want bij zo'n bedrijf zou ik niet willen werken.
pi_214643496
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 10:09 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
Ik vind het oprecht knap dat er nog zoveel bezorgers zijn die elke dag gaan werken. Met de huidige economie is bijna elke andere baan beter dus het verloop zou gigantisch moeten zijn als ze steeds de regels en het werk aanpassen en je werkt door weer en wind.. ik vrees dat de meeste het salaris nodig hebben want bij zo'n bedrijf zou ik niet willen werken.
Het verloop IS ook gigantisch! Onze mentoren hebben het maar wat druk met het steeds weer nieuwe bezorgers opleiden, en aangezien nieuwe bezorgers steeds vaker geen Nederlands spreken en soms zelfs het Engels nauwelijks machtig zijn, is dat bepaald geen sinecure. En de meeste zijn binnen enkele maanden toch weer vertrokken.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_214646009
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 10:09 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
ik zat er vanmiddag ook aan te denken,bijna overal krijg je al gauw 30/35 vrije dagen en betere voorzieningen.
pi_214646027
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 16:04 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]
Het verloop IS ook gigantisch! Onze mentoren hebben het maar wat druk met het steeds weer nieuwe bezorgers opleiden, en aangezien nieuwe bezorgers steeds vaker geen Nederlands spreken en soms zelfs het Engels nauwelijks machtig zijn, is dat bepaald geen sinecure. En de meeste zijn binnen enkele maanden toch weer vertrokken.
idd een bericht vanuit het bedrijf dat er op de kosten gelet moet worden ,dikke doei daar. :)
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 19:18:44 #157
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_214647319
Het verloop is niet alleen gigantisch. Het ziekteverzuim is ook mega. Bezorgers die overspannen zijn... Kun je het je serieus voorstellen, bezorgen is eigenlijk een heel ontspannen baan. En dan krijg je het voor elkaar om mensen overspannen te maken.
En dan alle gezondheidsproblemen nog door de driebundel en olk.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_214675584
https://nos.nl/artikel/25(...)er-regels-in-arbowet

ben benieuwd wat ze voor de postmensen gaan betekenen
pi_214676995
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 13:43 schreef ophaling10 het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)er-regels-in-arbowet

ben benieuwd wat ze voor de postmensen gaan betekenen
Je mag de post tussen 00:00 en 23:59u bezorgen, op een moment dat voor jou goed werkbaar voelt ;). Bij post misschien makkelijker als pakketten. Al zijn er volgens de post toch nog veel minder afgiftepunten deze weken ;)
pi_214677039
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 15:00 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Je mag de post tussen 00:00 en 23:59u bezorgen, op een moment dat voor jou goed werkbaar voelt
ja vanuit de aircoroom is dat een sterke story,we gaan lekker om 13uur naar huis,laat die "te duur' betaalde bezorgers maar in de hitte lopen,
pi_214689443
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 15:04 schreef ophaling10 het volgende:

[..]
ja vanuit de aircoroom is dat een sterke story,we gaan lekker om 13uur naar huis,laat die "te duur' betaalde bezorgers maar in de hitte lopen,
En gelukkig is het vandaag maandag dus alle bezorgers lekker vrij ;)
  maandag 12 augustus 2024 @ 22:47:03 #162
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_214696641
Morgen is het ook nog warm. Gelukkig mogen we standaard al tot 8 uur. Want natuurlijk ga je van het bedrijf niks horen.

Maaar goed nieuws. Voor wie nog geen waterfles heeft, we krijgen nu een officiele wielerbidon...
Staat prachtig in de kast naast mijn 4 postnl doppers en dag van de bezorger bidon.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_214699407
Succes vandaag! Wat minder warm dan gisteren gelukkig, maar na zo'n warme nacht had ik overdag ook altijd meer last van de warmte -O-
pi_214706343
quote:
quote:
PostNL laat aan Oost Nieuws weten het probleem te onderzoeken en serieus te nemen. Omdat het vakantieperiode is, en veel medewerkers van de postdienst op maandag een vrije dag hebben, is het de woordvoerster van het postbedrijf nog niet gelukt om te achterhalen hoe dit heeft kunnen gebeuren.
:') de redenen worden steeds ongeloofwaardiger. En wat ik eerder zei: je kan dit bericht elke week opnieuw plaatsen met een andere plaatsnaam..
pi_214708276
quote:
Lol, ook aangetekende post erbij halen, terwijl wij dat niet eens bezorgen…

Of klagen over dat de "wettelijk inruiltermijn" van 2 weken van sommige pakjes al voorbij is, terwijl dat gewoon bedenktijd heet en ook pas ingaat wanneer je het ontvangen hebt…
pi_214722576
quote:
Ja ik las het net,en gelijk heb je,er moet nu toch een licht gaan branden of zit er nog steeds een dikke plaat voor.
Voor de klanten natuurlijk een drama,3 weken dat zijn toch redelijk wat zakken.
Als 1e moeten ze de screening ook anders aan gaan pakken,zoiets als vroeger,de lat ligt veel te laag en nog veel meer zaken.

[ Bericht 0% gewijzigd door ophaling10 op 15-08-2024 20:50:01 ]
pi_214727328
Ik snap ook niet dat een teamleider bij nieuwe bezorgers dan niet aan wijkbewoners vraagt wat ze dan van die bezorging vinden of zo.
pi_214731273
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 00:13 schreef wbwb het volgende:
Ik snap ook niet dat een teamleider bij nieuwe bezorgers dan niet aan wijkbewoners vraagt wat ze dan van die bezorging vinden of zo.
Vroeger had je nog een postbode-plus die zeker bij nieuwe mensen zeer regelmatig straatcontroles uitvoerde, en dan ook bij bewoners ging aanbellen om te vragen of ze de post en het hah hadden ontvangen. Tegenwoordig is daar geen tijd meer voor, en geen budget. Zelfs het werven en selecteren van sollicitanten voor de functie van postbezorger gaat grotendeels via een chatbot.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_214732436
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 16:23 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]
Vroeger had je nog een postbode-plus die zeker bij nieuwe mensen zeer regelmatig straatcontroles uitvoerde, en dan ook bij bewoners ging aanbellen om te vragen of ze de post en het hah hadden ontvangen. Tegenwoordig is daar geen tijd meer voor, en geen budget. Zelfs het werven en selecteren van sollicitanten voor de functie van postbezorger gaat grotendeels via een chatbot.
Ik vond het bericht van laatst dat toch gevonden oude post zoals tv-gidsen en tijdschriften niet meer werden bezorgd omdat mensen daar toch niks meer aan hadden, ook erg. Sinds wanneer mag PostNL beslissen wat ze wel of niet (meer) bezorgen? Alles wat is aangeleverd moeten ze gewoon bezorgen. De ontvanger bepaalt wel wat deze met de post doet. Als je al deze verhalen leest de laatste tijd mag je blij zijn dat je post ontvangt. En PostNL ondertussen maar in elk bericht roepen dat ze het liefst om de 2 of 3 dagen gaan bezorgen.. terwijl het nu al een onbetrouwbare puinhoop is :') nog even en je krijgt net als in de horeca dat het restaurant dicht blijft bij te weinig personeel, op sommige wijken helemaal geen post meer ontvangen omdat er geen bezorgers meer zijn.
pi_214733599
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 19:25 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
Ik vond het bericht van laatst dat toch gevonden oude post zoals tv-gidsen en tijdschriften niet meer werden bezorgd omdat mensen daar toch niks meer aan hadden, ook erg. Sinds wanneer mag PostNL beslissen wat ze wel of niet (meer) bezorgen? Alles wat is aangeleverd moeten ze gewoon bezorgen. De ontvanger bepaalt wel wat deze met de post doet. Als je al deze verhalen leest de laatste tijd mag je blij zijn dat je post ontvangt. En PostNL ondertussen maar in elk bericht roepen dat ze het liefst om de 2 of 3 dagen gaan bezorgen.. terwijl het nu al een onbetrouwbare puinhoop is :') nog even en je krijgt net als in de horeca dat het restaurant dicht blijft bij te weinig personeel, op sommige wijken helemaal geen post meer ontvangen omdat er geen bezorgers meer zijn.
ze tonen inderdaad geen enkele verantwoordelijkheid,het blijkt uit niets,je ziet alleen veel berichten over een wielrenner(dat lijkt me nu het laatste waar de klanten op zitten te wachten).Ieder ander bedrijf,in welke branche ook,was al failliet gegaan,met zulke fratsen.(hoe komt het dat ze er steeds mee weg komen?)
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 22:57:58 #175
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_214734103
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 16:23 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]
Daarvoor zouden we tegenwoordig dan weer mentoren moeten hebben. Maar volgens mij is dat een redelijk selectieve uitvinden, want hier heb ik ze nog nooit gezien.
Postbode-plus was wel op en top altijd. Praktisch, kon je ook bellen voor goeie tips. De eerste keer dat ik alleen de oudjaarperiode deed dropte die ook langs met tips over hoe om te gaan met jeugd en vuurwerk (regionaal probleempje). En ik weet nog dat ik de eerste keer iemand ging inwerken, toen ging hij mij leren iemand in te werken... Zie dat nu niet meer gebeuren.

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 19:25 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
Dat grapje met bepalen welke post niet relevant is doen ze al jaren. Dit zelfde is in mijn wijk gebeurd terwijl ik op vakantie was... Na mijn vakantie gezeur over verdwenen post. En vervolgens weken later weer gezeur omdat dus niet alle verdwenen post ook werd bezorgd. Echt ook dat pakken ze weer niet handig aan.

Ik heb op de wandelgangen opgepikt dat blijkbaar alle minuren voor deze zomer worden weggewoven. Ze hebben helemaal geen inzicht meer over wie plus en min heeft, dus kunnen ze niet goed meer schuiven. Wat betekend dat ze dat voor nu dus noodgedwongen moeten laten gaan.
Loesje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')