Vaak toch te kort op Tour voor renners die nog naar hoogte willen. Maar hopelijk maakt Primoz er ooit een doel van.quote:Op zondag 9 juni 2024 14:00 schreef Szura het volgende:
In dit matige startveld aan klassementsrenners had Roglic prima z’n erelijst qua rittenkoersen kunnen completeren
En dat op zijn nieuwe fiets van Küng, waar die heel erg over te spreken is.quote:Op zondag 9 juni 2024 14:28 schreef wimderon het volgende:
Küng ruim langzamer dan Zjwa.
En ook Bettilol komt er niet aan.
Net op tijd om Wilco aan weer een mooie top 10 plek te helpen?quote:
Beflikkerd door Krauw Andersenquote:Op zondag 9 juni 2024 16:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Net op tijd om Wilco aan weer een mooie top 10 plek te helpen?
In de laatste kilometer ook echt naar eigen zeggen, dat is letterlijk een rechte lijn.quote:Op zondag 9 juni 2024 20:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Knap om hier een verkeerde bocht te nemen.
Er was een afslag voor de volgauto's en motoren, misschien heeft ie die genomenquote:Op zondag 9 juni 2024 20:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
In de laatste kilometer ook echt naar eigen zeggen, dat is letterlijk een rechte lijn.
Heeft hij dan één van die rotondes verkeerd genomen?![]()
Kuch Canadaquote:Op maandag 10 juni 2024 17:00 schreef Koffieplanter het volgende:
De Lie gaat nooit een World Tour koers winnen.
Die had al gewonnen in Australiëquote:Op maandag 10 juni 2024 17:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
WT winst
Stond die niet als enige boven Kelderman in 1 van die top 10 lijstjes?
Wel de nummer 2 tot begin dit jaar. Die was maar tot 49 gekomen, Wilco zit ondertussen al op 165.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
WT winst
Stond die niet als enige boven Kelderman in 1 van die top 10 lijstjes?
Dat wordt paniek als Wilco straks echt een keer wint!quote:Op maandag 10 juni 2024 17:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel de nummer 2 tot begin dit jaar. Die was maar tot 49 gekomen, Wilco zit ondertussen al op 165.
Hier geen problemen met Touretappe.nlquote:Op dinsdag 11 juni 2024 16:26 schreef Coelho het volgende:
Is touretappe.nl gewoon even down of is er meer aan de hand?
Het was net 150m te lang!quote:Op dinsdag 11 juni 2024 16:42 schreef Mani89 het volgende:
Prachtige slo-motion sprint van Wilco, maar toch chapeau dat hij het probeert.
En Kelderman!quote:Op dinsdag 11 juni 2024 16:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Nu al meer WorldTour overwinningen dan De Lie.
Die is sowieso vaak snel weer goed na een blessure ja. Moet ook wel als je vrij snel daarna alweer aan het revalideren bent in veel gevallenquote:Op dinsdag 11 juni 2024 16:58 schreef Chiappucci het volgende:
Kelderman staat toch wel weer snel op punt na zijn rentree. Sterke sprint en leuk dat hij initiatief toont.
Victor Lafay.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 17:28 schreef Mani89 het volgende:
Joop Gall heeft 1 fameuze 2de rustdag gehad in de Tour vorig jaar en voor de rest is het weer middelmaat. Leuke sport.
En daarna een 5-jarig contract tekenen voor 100 miljard bij een ander willekeurig frans team. Doping loont.quote:
Sprintje leek beetje op die van Gesink in de Vuelta rit die hij won. Alleen iets teveel man nog meequote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mooie sprint op de 11 van Kelderman, 6% bergop. Leek bij 200 nog wel iets te versnellen, maar winnen is uiteraard onmogelijk.
En Thibau heeft net als Mathieu de klasse dat ie het in kansrijke positie bijna altijd afmaakt.
Als dat programma van Netflix je introductie tot wielrennen is heb je het idee dat Ben O'Connor de belangrijkste renner van het peloton is.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook dit konden ze weer niet geloven bij Jumbo.
Seizoen 2 is vandaag uit overigens.
Wilco gaat de komende dagen de rest slopenquote:“Ik had zelf al in gedachten om aan te gaan op het moment wanneer het kon”, geeft Kelderman aan. “In de laatste honderden meters zag ik mijn kans inderdaad schoon. Ik zette vanaf dat moment mijn verstand op nul en ben volle bak naar de finish gereden. Helaas waren er uiteindelijk vijf renners net iets sneller.”
“Het goede gevoel overheerst”
Maar bij Kelderman overheerst vooral tevredenheid. “Ik kan leven met deze zesde plaats. Het goede gevoel overheerst. Ik heb sinds Parijs-Nice niet meer gekoerst, dus ik ben heel blij met mijn huidige vorm. Het geeft een hoop vertrouwen richting de komende etappes.”
Op naar de 150e top-10 plek zonder overwinning!quote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Wilco gaat de komende dagen de rest slopen
Vandaag wordt de dag. Die glorieuze zege komt er!quote:Op woensdag 12 juni 2024 09:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Op naar de 150e top-10 plek zonder overwinning!
Ik denk oprecht dat hij hier de eindwinnaar wordtquote:Op woensdag 12 juni 2024 09:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vandaag wordt de dag. Die glorieuze zege komt er!
Dat kan vandaag al. Linkje naar de top 10 world tour resultaten hieronder. De N cup wedstrijden onderaan moet je vergeten en dan staat hij op 149!quote:Op woensdag 12 juni 2024 09:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Op naar de 150e top-10 plek zonder overwinning!
Kelderman verzint vast wel een manier om dat te voorkomen!quote:Op woensdag 12 juni 2024 09:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat hij hier de eindwinnaar wordt
Ja daarom zeg ik het ook.quote:Op woensdag 12 juni 2024 09:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat kan vandaag al. Linkje naar de top 10 world tour resultaten hieronder. De N cup wedstrijden onderaan moet je vergeten en dan staat hij op 149!
https://www.procyclingsta(...)rman&p=results&s=all
Het is extra knap dat die andere lui wel nog in het tweede niveau ritzeges hebben behaald en dat Keldermerckx dat eigenlijk ook niet doet. Kanter won laatst nog in Turkije bijvoorbeeld. Guillaume Martin heeft tal van zeges.quote:
Kelderman rijdt ook weinig koersen op dat niveau. Voornamelijk WT-koersen van een week, grote rondes of af en toe een eendagswedstrijd (maar ook dan vaak met een serieus deelnemersveld).quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:09 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het is extra knap dat die andere lui wel nog in het tweede niveau ritzeges hebben behaald en dat Keldermerckx dat eigenlijk ook niet doet. Kanter won laatst nog in Turkije bijvoorbeeld. Guillaume Martin heeft tal van zeges.
Hij mist koersheidhard.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:17 schreef Mani89 het volgende:
Het is ook tekenend dat de 3 keer dat hij won een eindklassement en 2 tijdritten waren. Zodra er mensen om hem heen zijn krijgt hij een meltdown.
Nog nooit een rit in lijn gewonnen jaquote:Op woensdag 12 juni 2024 10:17 schreef Mani89 het volgende:
Het is ook tekenend dat de 3 keer dat hij won een eindklassement en 2 tijdritten waren. Zodra er mensen om hem heen zijn krijgt hij een meltdown.
Ik zie het al, Wilco is zometeen de beste van de klassementsrenners maar er zitten nog een paar vluchters voor.quote:
Dat is maar een simpele knecht voor Cian.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:14 schreef VoMy het volgende:
16:12
De jarige Atilla Valter bungelt aan de staart van het peloton. Bij Visma-Lease a Bike kijken we de komende dagen uit naar Cian Uijtdebroeks.
Sporza erkent het bestaan van Kelderman niet
Slaat de Decathlonbonus hier aan?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 17:28 schreef Mani89 het volgende:
Joop Gall heeft 1 fameuze 2de rustdag gehad in de Tour vorig jaar en voor de rest is het weer middelmaat. Leuke sport.
En toch zal elke andere renner dit hebben kunnen ontwijken. Hoogsensitief kind Wilco zat weer lekker weg te dromen in zijn eigen fantasiewereldje.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Schuld van UAE overigens, lekker met z'n allen achterom gaan kijken midden in de groep.
Dsq voor de zandbakquote:Op woensdag 12 juni 2024 16:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Schuld van UAE overigens, lekker met z'n allen achterom gaan kijken midden in de groep.
Del Toro krijgt nooit geen brieven van de UCI. Zowel maximale bevoorrading aan pijnstillers als de rugdekking van het kartel.quote:
Nee natuurlijk niet, heb je die jongen ooit horen praten? Heeft gewoon zuurstoftekort. Maar op Wielerflits zal iedereen wel weer voor de 839ste keer reppen over PECH.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:33 schreef TAmaru het volgende:
we kunnen wel doen alsof Wielco en Valwijck er niks aan kunnen doen maar het zijn wel telkens zij die vallen en botten breken, dat gebeurt bij sommige andere renners bijna nooit. is echt geen toeval.
Het is wel een fokkin' lief kind. Maar die moet gewoon lekker ergens op een achterafkantoortje cijfertjes in een computer zetten ofzo. En dan niet met de fiets naar het werk gaan.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, heb je die jongen ooit horen praten? Heeft gewoon zuurstoftekort. Maar op Wielerflits zal iedereen wel weer voor de 839ste keer reppen over PECH.
PARDON?! DOE NORMAALquote:Op woensdag 12 juni 2024 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft Nederland Adam Yates al geclaimd?
Vroeger had ik in mijn voetbalelftal een jongen die tijdens wedstrijden op de grond ging zitten en paardenbloemen ging plukken, dat is Wilco.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is wel een fokkin' lief kind. Maar die moet gewoon lekker ergens op een achterafkantoortje cijfertjes in een computer zetten ofzo. En dan niet met de fiets naar het werk gaan.
Het ziet er ook allemaal wat sloom uit. Het is natuurlijk niet zijn schuld die val van net, maar je krijgt ook niet het idee dat inschattingsvermogen of ontwijktechniek aanwezig is. Een VDP was hier met deze snelheid niet overheen gevallen en ik denk dat dat voor veel meer renners op gaat.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, heb je die jongen ooit horen praten? Heeft gewoon zuurstoftekort. Maar op Wielerflits zal iedereen wel weer voor de 839ste keer reppen over PECH.
Dat was bij onze voetbalclub (zonder grappen) Joost Klein.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vroeger had ik in mijn voetbalelftal een jongen die tijdens wedstrijden op de grond ging zitten en paardenbloemen ging plukken, dat is Wilco.
Dit is precies elke conclusie die ik trek bij valpartijen van Wilco waar hij zogenaamd niks aan kan doen, je ziet eerst 5 renners het ontwijken en hij klapt er zonder te reageren bovenop. Totaal in zijn eigen wereld.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:39 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Het ziet er ook allemaal wat sloom uit. Het is natuurlijk niet zijn schuld die val van net, maar je krijgt ook niet het idee dat inschattingsvermogen of ontwijktechniek aanwezig is. Een VDP was hier met deze snelheid niet overheen gevallen en ik denk dat dat voor veel meer renners op gaat.
Ik geloof dit gelijk.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was bij onze voetbalclub (zonder grappen) Joost Klein.
Zonder dit te googelen wist ik gelijk dat dit Femke was. Lekker man, heerlijk zelfs. Heerlijk man.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:41 schreef maxi-mus het volgende:
WE krijgen overigens wel de lekkerste minister van landbouw ooit. @:mani89
Ben Tulettquote:Op woensdag 12 juni 2024 16:48 schreef VoMy het volgende:
[..]
Er was volgens mij nog een andere Visma-renner die eveneens niet wachtte. DSM-praktijken.
En ook veilig, nul kans op valpartijen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:47 schreef TAmaru het volgende:
wel schitterend die klim met brede wegen, sneeuwwanden en weinig publiek. eindelijk eens frustratievrij naar een klim kijken.
quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Al was die dit jaar al wel stukken beter onderweg dan vorig jaar.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik lees dat Bauke Mollema is uitgevallen. Dat wordt geen tour dus aangezien ie zich hier moest bewijzen. Die carrière is ook al wel n jaartje of wat klaar
We weten toch allemaal dat Bernal niet goed genoeg is, ik vind het niet zo raar allemaalquote:Op woensdag 12 juni 2024 18:01 schreef wimderon het volgende:
Kopman Bernal die Almeida niet kan volgen, de boze kopman Pidcock die 19e wordt. Circus Ineos.
Is dit jaar wel beter dsn vorig jaar. Wellicht heeft ie zichzelf allerlei dingen ingeprent die onrealistisch zijnquote:Op woensdag 12 juni 2024 18:07 schreef TAmaru het volgende:
[..]
We weten toch allemaal dat Bernal niet goed genoeg is, ik vind het niet zo raar allemaal
Of je bent in de war met namen ofzo
Hij is zeker een stuk beter en op de weg terug. Hoewel ik ook ergens gelezen meen te hebben, dat hij verklaarde alweer bijna op zijn oude niveau te zitten, maar dat de rest nu eenmaal beter is geworden. Misschien hebben we Egan in het verleden te veel kwaliteiten toegedicht en was hij meer een soort tussenpaus. Hij won de Tour 2019 met anderhalve minuut op Kruijswijck en minder dan 2 minuten op Buchmann. De Giro 2021 won hij met anderhalve minuut op Caruso. Al met al geen overtuigende uitslagen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is dit jaar wel beter dsn vorig jaar. Wellicht heeft ie zichzelf allerlei dingen ingeprent die onrealistisch zijn
Yates kan in principe gewoon de Tour winnen. Ik zie hem zeker nog wel voor Roglic en Evenepoel eindigen. Beetje jammer dat zo iemand zich de ballen uit de broek moet fietsen voor Pogacar ipv de concurrentie aan te gaan.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Visma heeft een GROOT probleem.
Wij allemaal, eigenlijk.
Als Pogacar toch te moe is van de Giro zit Yates wel in pole position om het stokje over te nemen. Zeker nu Ayuso op zijn bek is gegaan.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:36 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Yates kan in principe gewoon de Tour winnen. Ik zie hem zeker nog wel voor Roglic en Evenepoel eindigen. Beetje jammer dat zo iemand zich de ballen uit de broek moet fietsen voor Pogacar ipv de concurrentie aan te gaan.
Ja klopt. Daarom is het helemaal niet zo ver gezocht dat Yates de Tour kan winnen. Hoewel ik Pogacar alsnog een stukje hoger inschat.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als Pogacar toch te moe is van de Giro zit Yates wel in pole position om het stokje over te nemen. Zeker nu Ayuso op zijn bek is gegaan.
Ja.quote:Op donderdag 13 juni 2024 16:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Hoe groot is de kans dat we in juli op een bepaald moment met vier renners overblijven en het is 4x UAE?
UAE gaat de hele Tour lachend domineren.quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Almeida.Er wordt hier fameus met onze kloten gespeeld.
Heeft Piep-Olie ooit wél haar gehad?quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik weet het ook niet meer, daarom krijgen jullie van mij een foto van Matxin met haar en Piepoli zonder haar die samen achter de computer zitten.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:50 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Heeft Piep-Olie ooit wél haar gehad?
Edit, ja dus. Met semi unibrow.
[ afbeelding ]
Hadden ze voor Kruijswijk maar een alternatieve route bedacht qua sneeuw in 2016quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:50 schreef Idisrom het volgende:
42 Kilometer, dat is toch niet normaal. Je moet als ronde van Zwitserland toch een alternatieve route moeten hebben klaarliggen als een bergpas te besneeuwd blijkt te zijn.
Vandaag Almeida?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:45 schreef Koffieplanter het volgende:
We gaan weer geweldig in de maling genomen worden.
Twintig tellen aanzetten voor een Tissot klokje van een paar mille, slim.quote:
Hij wil de 150e top 10 met een overwinning vierenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:53 schreef VoMy het volgende:
Kelderman dreigt deze ronde allemaal top-10 noteringen net mis te lopen.
Het is echt niet onmogelijk dat ze met 4 in de top 6 komenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:03 schreef franklop het volgende:
UAE gaat de complete top 4 bezetten in de Tour
Ik vond anders ook wel iets van de Vuelta afgelopen jaar.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:57 schreef VoMy het volgende:
2024 is het meest belachelijke jaar in deze sport ooit.
Almeida is 3, 4 en 6e in de Giro geworden en 5 en 9e in de Vuelta. Is echt geen misselijke renner. En als je ziet dat de tegenstand dan bestaat uit zijn teammaat, Skjelmose en een post-crash Bernal, dan vind ik deze prestatie helemaal niet zo gek. Sterker nog, totaal niet bijzonder zelfs.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Pogacar? Lachwekkend, doch talentvol. Yates? Kan, algemene niveau is hier niet torenhoog. Almeida? Ver, ver over de grens van het toelaatbare.
Het is niet zoals Nederland dat als een weg (in dit geval) een pas is afgesloten je zomaar een omweg kan pakken.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:50 schreef Idisrom het volgende:
42 Kilometer, dat is toch niet normaal. Je moet als ronde van Zwitserland toch een alternatieve route moeten hebben klaarliggen als een bergpas te besneeuwd blijkt te zijn.
Zeker. Almeida is gewoon een klasbak die ook op zijn 22e in dienst van Quick Step al overal topprestaties neerzette. Niet dat ik wil ontkennen dat UAE aan de dope zit, maar hun huidige suprematie wordt voor 80% bepaald door hun aankoopbeleid en slechts voor 20% wat ze al dan niet in het lichaam van hun renners stoppen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:17 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Almeida is 3, 4 en 6e in de Giro geworden en 5 en 9e in de Vuelta. Is echt geen misselijke renner. En als je ziet dat de tegenstand dan bestaat uit zijn teammaat, Skjelmose en een post-crash Bernal, dan vind ik deze prestatie helemaal niet zo gek. Sterker nog, totaal niet bijzonder zelfs.
Buitengewone beschuldigingen vereisen ook buitengewoon bewijs. En dat heb je niet. Want het is er niet. Ze worden allemaal keer op keer negatief getest. Onaangekondigd getest. Er is een bloedpaspoort. En er is nog nooit iets gevonden. Dus hou maar gewoon op met je beschuldigingen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker. Almeida is gewoon een klasbak die ook op zijn 22e in dienst van Quick Step al overal topprestaties neerzette. Niet dat ik wil ontkennen dat UAE aan de dope zit, maar hun huidige suprematie wordt voor 80% bepaald door hun aankoopbeleid en slechts voor 20% wat ze al dan niet in het lichaam van hun renners stoppen.
Ik zeg alleen dat ik het niet wil ontkennen. Niet dat ik het wil bevestigen, want zeker weten doe ik het inderdaad niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:17 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Buitengewone beschuldigingen vereisen ook buitengewoon bewijs. En dat heb je niet. Want het is er niet. Ze worden allemaal keer op keer negatief getest. Onaangekondigd getest. Er is een bloedpaspoort. En er is nog nooit iets gevonden. Dus hou maar gewoon op met je beschuldigingen.
Quote je nou expres Lance Armstrong met je eerste zin? Maar dan ook letterlijk? 😂❤quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:17 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Buitengewone beschuldigingen vereisen ook buitengewoon bewijs. En dat heb je niet. Want het is er niet. Ze worden allemaal keer op keer negatief getest. Onaangekondigd getest. Er is een bloedpaspoort. En er is nog nooit iets gevonden. Dus hou maar gewoon op met je beschuldigingen.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar JohnDDD was toch juist bij de minderheid die Armstrong doorzag? En nu pullt ie een David Walshje on us?
Wat is het archief toch mooi. En mooi hoe de tijden veranderen maar de naïviteit altijd blijft.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:07 schreef JohnDDD het volgende:
Ik ben hier altijd de meest skeptische dopingjager geweest maar ik denk dat Armstrong niet meer gebruikt. In 1999-2005 gebruikte hij uiteraard wel, waarschijnlijk een combinatie van EPO en varianten daarvan/transfusies/testosteron/cortisonen/groeihormonen/insuline en mogelijk nog andere middelen, net als alle andere renners in die rondes.
Toch denk ik dat er nu veel veranderd is. Het is vrijwel onmogelijk nu nog steeds die middelen te gebruiken zonder gepakt te worden. Volgens mij zijn er veel schoon tegenwoordig, of er moet een nieuw middel zijn.
Prima scores. Yates en Almeida 7,2 watt per kilo. Bernal 7 watt per kilo en Lenny ook nog bijna 7 watt per kilo.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
We maken ons op voor hallucinante cijfers.
Kort ritjequote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Prima scores. Yates en Almeida 7,2 watt per kilo. Bernal 7 watt per kilo en Lenny ook nog bijna 7 watt per kilo.
Eindelijk iemand die zijn klassiekers kentquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:29 schreef Reljem het volgende:
[..]
Quote je nou expres Lance Armstrong met je eerste zin? Maar dan ook letterlijk? 😂❤
We kennen de quote allemaal. Het is twintig jaar later nog steeds een onzinnig argument.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:27 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die zijn klassiekers kent
Almeida is een dieselklimmer die zijn klimmen altijd op zijn tempo afwerkt om renners op te rollen en dan vaak net niet allemaal. Gisteren boort hij kilometers lang, tegen de wind in, op kop totdat er een ploeggenoot en twee stervende renners in zijn wiel overblijven om die vlak na zijn beurt weer bij te halen en achter te laten.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:17 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Almeida is 3, 4 en 6e in de Giro geworden en 5 en 9e in de Vuelta. Is echt geen misselijke renner. En als je ziet dat de tegenstand dan bestaat uit zijn teammaat, Skjelmose en een post-crash Bernal, dan vind ik deze prestatie helemaal niet zo gek. Sterker nog, totaal niet bijzonder zelfs.
Gelijkenissen met hun complete jaarquote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:05 schreef Marcoss het volgende:
Ronde begon nog wel hoopvol voor Visma, maar het wordt gedurende de ronde alleen maar slechter
Zo'n extreme implosie van een ploeg is toch wel zelden vertoont. Ze zakken er ook echt al het hele seizoen collectief volledig doorheen. Jorgenson is dan nog het enige echte lichtpunt.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Gelijkenissen met hun complete jaar
Jonas zal dan wel opeens iedereen naar huis rijden over een paar wekenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zo'n extreme implosie van een ploeg is toch wel zelden vertoont. Ze zakken er ook echt al het hele seizoen collectief volledig doorheen. Jorgenson is dan nog het enige echte lichtpunt.
Tja, Roglic is vertrokken en Wout en Vingegaard zijn letterlijk weggevallen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zo'n extreme implosie van een ploeg is toch wel zelden vertoont. Ze zakken er ook echt al het hele seizoen collectief volledig doorheen. Jorgenson is dan nog het enige echte lichtpunt.
Maar ze rijden allemaal onder niveau.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tja, Roglic is vertrokken en Wout en Vingegaard zijn letterlijk weggevallen.
Zonder deze drie winnaars is het logisch dat de prestaties wat minder zijn.
Dan had je verwacht dat de andere renners hun kans zouden grijpen bij gebrek aan kopmannen, maar praktisch iedereen daar rijdt geen deuk in een pakje boter dit seizoen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tja, Roglic is vertrokken en Wout en Vingegaard zijn letterlijk weggevallen.
Zonder deze drie winnaars is het logisch dat de prestaties wat minder zijn.
Maar, volgens mij, toch vooral door valpartijen en de gevolgen daarvan.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar ze rijden allemaal onder niveau.
Dat beweer ik ook niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar, volgens mij, toch vooral door valpartijen en de gevolgen daarvan.
Niet omdat ze er ineens niks meer van kunnen.
Om over de neerwaartse spiraal in tijdritten die nu toch al een poos bezig is nog te zwijgen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dan had je verwacht dat de andere renners hun kans zouden grijpen bij gebrek aan kopmannen, maar praktisch iedereen daar rijdt geen deuk in een pakje boter dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |