Vaak toch te kort op Tour voor renners die nog naar hoogte willen. Maar hopelijk maakt Primoz er ooit een doel van.quote:Op zondag 9 juni 2024 14:00 schreef Szura het volgende:
In dit matige startveld aan klassementsrenners had Roglic prima z’n erelijst qua rittenkoersen kunnen completeren
En dat op zijn nieuwe fiets van Kng, waar die heel erg over te spreken is.quote:Op zondag 9 juni 2024 14:28 schreef wimderon het volgende:
Kng ruim langzamer dan Zjwa.
En ook Bettilol komt er niet aan.
Net op tijd om Wilco aan weer een mooie top 10 plek te helpen?quote:
Beflikkerd door Krauw Andersenquote:Op zondag 9 juni 2024 16:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Net op tijd om Wilco aan weer een mooie top 10 plek te helpen?
In de laatste kilometer ook echt naar eigen zeggen, dat is letterlijk een rechte lijn.quote:Op zondag 9 juni 2024 20:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Knap om hier een verkeerde bocht te nemen.
Er was een afslag voor de volgauto's en motoren, misschien heeft ie die genomenquote:Op zondag 9 juni 2024 20:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
In de laatste kilometer ook echt naar eigen zeggen, dat is letterlijk een rechte lijn.
Heeft hij dan n van die rotondes verkeerd genomen?![]()
Kuch Canadaquote:Op maandag 10 juni 2024 17:00 schreef Koffieplanter het volgende:
De Lie gaat nooit een World Tour koers winnen.
Die had al gewonnen in Australiquote:Op maandag 10 juni 2024 17:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
WT winst
Stond die niet als enige boven Kelderman in 1 van die top 10 lijstjes?
Wel de nummer 2 tot begin dit jaar. Die was maar tot 49 gekomen, Wilco zit ondertussen al op 165.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
WT winst
Stond die niet als enige boven Kelderman in 1 van die top 10 lijstjes?
Dat wordt paniek als Wilco straks echt een keer wint!quote:Op maandag 10 juni 2024 17:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel de nummer 2 tot begin dit jaar. Die was maar tot 49 gekomen, Wilco zit ondertussen al op 165.
Hier geen problemen met Touretappe.nlquote:Op dinsdag 11 juni 2024 16:26 schreef Coelho het volgende:
Is touretappe.nl gewoon even down of is er meer aan de hand?
Het was net 150m te lang!quote:Op dinsdag 11 juni 2024 16:42 schreef Mani89 het volgende:
Prachtige slo-motion sprint van Wilco, maar toch chapeau dat hij het probeert.
En Kelderman!quote:Op dinsdag 11 juni 2024 16:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Nu al meer WorldTour overwinningen dan De Lie.
Die is sowieso vaak snel weer goed na een blessure ja. Moet ook wel als je vrij snel daarna alweer aan het revalideren bent in veel gevallenquote:Op dinsdag 11 juni 2024 16:58 schreef Chiappucci het volgende:
Kelderman staat toch wel weer snel op punt na zijn rentree. Sterke sprint en leuk dat hij initiatief toont.
Victor Lafay.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 17:28 schreef Mani89 het volgende:
Joop Gall heeft 1 fameuze 2de rustdag gehad in de Tour vorig jaar en voor de rest is het weer middelmaat. Leuke sport.
En daarna een 5-jarig contract tekenen voor 100 miljard bij een ander willekeurig frans team. Doping loont.quote:
Sprintje leek beetje op die van Gesink in de Vuelta rit die hij won. Alleen iets teveel man nog meequote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mooie sprint op de 11 van Kelderman, 6% bergop. Leek bij 200 nog wel iets te versnellen, maar winnen is uiteraard onmogelijk.
En Thibau heeft net als Mathieu de klasse dat ie het in kansrijke positie bijna altijd afmaakt.
Als dat programma van Netflix je introductie tot wielrennen is heb je het idee dat Ben O'Connor de belangrijkste renner van het peloton is.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook dit konden ze weer niet geloven bij Jumbo.
Seizoen 2 is vandaag uit overigens.
Wilco gaat de komende dagen de rest slopenquote:“Ik had zelf al in gedachten om aan te gaan op het moment wanneer het kon”, geeft Kelderman aan. “In de laatste honderden meters zag ik mijn kans inderdaad schoon. Ik zette vanaf dat moment mijn verstand op nul en ben volle bak naar de finish gereden. Helaas waren er uiteindelijk vijf renners net iets sneller.”
“Het goede gevoel overheerst”
Maar bij Kelderman overheerst vooral tevredenheid. “Ik kan leven met deze zesde plaats. Het goede gevoel overheerst. Ik heb sinds Parijs-Nice niet meer gekoerst, dus ik ben heel blij met mijn huidige vorm. Het geeft een hoop vertrouwen richting de komende etappes.”
Op naar de 150e top-10 plek zonder overwinning!quote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Wilco gaat de komende dagen de rest slopen
Vandaag wordt de dag. Die glorieuze zege komt er!quote:Op woensdag 12 juni 2024 09:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Op naar de 150e top-10 plek zonder overwinning!
Ik denk oprecht dat hij hier de eindwinnaar wordtquote:Op woensdag 12 juni 2024 09:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vandaag wordt de dag. Die glorieuze zege komt er!
Dat kan vandaag al. Linkje naar de top 10 world tour resultaten hieronder. De N cup wedstrijden onderaan moet je vergeten en dan staat hij op 149!quote:Op woensdag 12 juni 2024 09:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Op naar de 150e top-10 plek zonder overwinning!
Kelderman verzint vast wel een manier om dat te voorkomen!quote:Op woensdag 12 juni 2024 09:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat hij hier de eindwinnaar wordt
Ja daarom zeg ik het ook.quote:Op woensdag 12 juni 2024 09:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat kan vandaag al. Linkje naar de top 10 world tour resultaten hieronder. De N cup wedstrijden onderaan moet je vergeten en dan staat hij op 149!
https://www.procyclingsta(...)rman&p=results&s=all
Het is extra knap dat die andere lui wel nog in het tweede niveau ritzeges hebben behaald en dat Keldermerckx dat eigenlijk ook niet doet. Kanter won laatst nog in Turkije bijvoorbeeld. Guillaume Martin heeft tal van zeges.quote:
Kelderman rijdt ook weinig koersen op dat niveau. Voornamelijk WT-koersen van een week, grote rondes of af en toe een eendagswedstrijd (maar ook dan vaak met een serieus deelnemersveld).quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:09 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het is extra knap dat die andere lui wel nog in het tweede niveau ritzeges hebben behaald en dat Keldermerckx dat eigenlijk ook niet doet. Kanter won laatst nog in Turkije bijvoorbeeld. Guillaume Martin heeft tal van zeges.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |