quote:Op maandag 21 april 2025 13:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een rondkruipende Lieviejaa die een schedel omhoog houdt "mamaaaa kijk!!"
Ik ook, maar die opnames zijn toch al heel lang geleden gemaakt? Waarom dan wachten tot net voor de nieuwe reeks?...quote:Op maandag 21 april 2025 12:27 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet. Ik vind het wel terecht dat daar een nieuwsbericht van gemaakt is.
Of Anouk, die Jair de schuld ervan geeftquote:Op maandag 21 april 2025 12:27 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zie jij Sanne al met twee opgegraven botten in haar hand?
Sanne op standje zenuwinzinking terwijl Daniël ernaast staat als een boer met kiespijnquote:Op maandag 21 april 2025 12:27 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zie jij Sanne al met twee opgegraven botten in haar hand?
Geweldig ditquote:Op maandag 21 april 2025 14:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sanne op standje zenuwinzinking terwijl Daniël ernaast staat als een boer met kiespijn
En dan René die het zo nuchter als wat relativeert terwijl Hans in allerijl een extra VVE-vergadering moet organiseren omdat Anouk en Jaďr het niet eerlijk vinden dat de botten zijn gevonden in het deel van Sanne en Daniël
Nou, zo heel lang lijkt me niet. Maar wanneer weet ik ook niet.quote:Op maandag 21 april 2025 14:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik ook, maar die opnames zijn toch al heel lang geleden gemaakt? Waarom dan wachten tot net voor de nieuwe reeks?...
Omdat het - inderdaad - een verkapte vorm van promotie is voor Het Blok. Het nieuwsbericht komt van Hart van Nederland, dat is van Talpa wat weer eigenaar is van SBS/NET5/Veronica. En op welke zender wordt Het Blok uitgezonden? Juist.quote:Op maandag 21 april 2025 14:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik ook, maar die opnames zijn toch al heel lang geleden gemaakt? Waarom dan wachten tot net voor de nieuwe reeks?...
We tellen af!!quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
Sh*t!Ik kom er zojuist achter dat ik niet live naar Het Blok kan gaan kijken op de maandagavonden...
![]()
![]()
![]()
Dus ik kan niet live meekletsen![]()
![]()
Anyway......nog maar 6 dagen!
…alwaar ze de beenderen vinden.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
We tellen af!!![]()
Ze bivakkeren in eerste instantie in gammele caravans
Jij bent echt de grootste fan!quote:Op donderdag 24 april 2025 17:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Even wat gespeeld met AI....... je moet wat he
Nou dan missen wij die zuurkonten nietquote:Op maandag 28 april 2025 18:03 schreef Ireth het volgende:
God, wat een zure reacties van de "gerda's" op de Facebook van Net5. Allemaal janken dat ze andere programma's willen zien
Met Harm als voiceoverquote:
Nu bij Victor en Naomi vind ik um leukquote:Op maandag 28 april 2025 20:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik vind die man wel grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |