SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma NEDERLANDERS:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
TV:
Helaas niet op Eurosport of Ziggy, helaas wel bij de NOS met hun niet terugkijkbare streams uit de jaren stillekes en ongetwijfeld de onvermijdelijke prof. dr. ir. Sedoc. Waar de NOS slechts de avondsessies uitzendt op lineaire tv uitzendt doet de VRT dat ook met de ochtendsessies. Het is wel even zoeken of het dan op VRT1, Canvas of Ketnet te doen is. De BBC houdt het beperkt tot de digitale kanalen.
Site European-Athletics
Ja, Laros was er na de series al uit.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:51 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb de series niet gezien, maar Laros is er al uit?
Gekke keus ook om voor de 800 te gaan, op de 1500 heeft hij meer kans toch?
Dat kijken we mogelijk even terug in de ochtend.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
1 nacht voor de medailles, voorrondes zijn voor een deel op redelijk normale tijden.
Ja, schijnt lang geblesseerd te zijn geweest.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:51 schreef PippenScottie het volgende:
Dat deed die om meer ervaring op te doen met tactisch lopen. Denk dat de uitschakeling toch vooral komt door het herstellen van een blessure.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:51 schreef PippenScottie het volgende:
Vooral irritant als ze dan iets missenquote:
Finales horden vanavond dus ik vrees geen enkel beeld vanuit het stadion behalve dan die 2 finales, maar dan wel semi-live zodat Sedoc zijn verhaal kan afmaken.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral irritant als ze dan iets missen
Dan maar bij hoge uitzondering even naar de NOS, totdat die er weer uitgaan voor een interview of college van Dr. Ing. Prof. G. Sedoc
Ja. Al is het geen ramp als er overlap is. Maar nu met vijf minuten ertussen mis je juist net een afstand.quote:
Niemand had verwacht dat die hier zo even finale zou lopen, dit soort open deuren zijn totaal nutteloos.quote:
Andere sport zoeken. Kost allemaal belastinggeld die middelmaatquote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niemand had verwacht dat die hier zo even finale zou lopen, dit soort open deuren zijn totaal nutteloos.
Jouw Wajong-uitkering ookquote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Andere sport zoeken. Kost allemaal belastinggeld die middelmaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |