Je vliegtuig kan ook hopeloos vertraagd zijn. En files zijn in Duitsland ook wel een ding.quote:Op zondag 9 juni 2024 02:26 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou ja, ik moest vorig jaar in Zuid-Duitsland zijn. Als iemand mij van tevoren had gezegd dat de spoorwegen zo waardeloos waren, dan was ik met de auto gegaan. Of mss met vliegtuig. Ik zal serieus nooit van mijn leven meer een trein instappen in Duitsland.
quote:Op zondag 9 juni 2024 11:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
Plicht gedaan. In oktober weer.
Fijne dag!
https://www.vlaanderen.be/lokale-en-provinciale-verkiezingen
Ja, twee nachtjesquote:
Treinen is altijd mooi eigenlijkquote:
Scheelde best wel wat in prijs. Ik vlieg terugquote:Op zondag 9 juni 2024 09:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe maar moeilijk terwijl de KLM rechtstreeks vliegt..
En niet rechtstreeks want dat enkeltje kost 450 euroquote:Op zondag 9 juni 2024 16:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Scheelde best wel wat in prijs. Ik vlieg terug
Ik kan niet wachten totdat ze de Eurostar doortrekken naar Barcelona, want ik vind treinen ideaal. Ben met de trein naar Berlijn, Londen en Parijs geweest en dat beviel prima. Mijn dochter is laatst vanuit Berlijn doorgetreind naar Polen en dat is prima verlopen.quote:Op zondag 9 juni 2024 16:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Treinen is altijd mooi eigenlijk![]()
Ben wat verbaasd over deze negativiteit want mijn ervaring is dat die Duitsers altijd stipt waren ( is wel al even geleden)
Ja die ga ik ook doen dus. 6 uur is wel wat vroeg om te vertrekken maar ik maf wel verder in de trein en ben dan om 3 uur in Poznan ongeveer.quote:Op zondag 9 juni 2024 16:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten totdat ze de Eurostar doortrekken naar Barcelona, want ik vind treinen ideaal. Ben met de trein naar Berlijn, Londen en Parijs geweest en dat beviel prima. Mijn dochter is laatst vanuit Berlijn doorgetreind naar Polen en dat is prima verlopen.
Prima toch, in de trein zit je prima zodat je lekker nog even kan tukken.quote:Op zondag 9 juni 2024 16:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die ga ik ook doen dus. 6 uur is wel wat vroeg om te vertrekken maar ik maf wel verder in de trein en ben dan om 3 uur in Poznan ongeveer.
Prima
Ga eens naar deze website, https://www.ns.nl/reisinformatie/externe-schermen/quote:Op zondag 9 juni 2024 16:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Treinen is altijd mooi eigenlijk![]()
Ben wat verbaasd over deze negativiteit want mijn ervaring is dat die Duitsers altijd stipt waren ( is wel al even geleden)
Ik hoef niet naar Frankfurtquote:Op zondag 9 juni 2024 16:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga eens naar deze website,
en stel dan het station in als Frankfurt Hbf,
2 rijen
Het laat zien hoeveel vertragingen diverse treinen nu hebben. Bv die naar Oostenrijk.quote:Op zondag 9 juni 2024 16:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoef niet naar Frankfurt![]()
Maar ik heb echt vaak vanuit Oostenrijk of Zwitserland terug getreind, soms met ingewikkelde verbindingen met een overstap of 5. Al was de overstap minder dan 10 minuten het liep altijd goed. Eenmaal de grens over bij Arnhem, hoppa een half uur vertraging op de volgende wachten etc
De NS is dan ook best een klote bedrijf, wat klantvriendelijkheid niet als kernwaarde heeft.quote:Op zondag 9 juni 2024 16:22 schreef pullup het volgende:
Mallotig is ook dat je niet via de NS site kan boeken naar Polen vanuit AmsterdamVerwijzen ze je naar de website van de Deutsche Bahn en die werkt prima
Wat een weer. Lijkt wel lente hier .....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |