Jolyon Palmer had het erover dat de motor opgeschroefd was, dus dat valt wel mee imho.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:40 schreef Nattekat het volgende:
Bij F1TV zijn ze Hamilton al helemaal aan het ophypen, daar zitten de Mercedesfans dus.
Sky was ook bang dat ze het lek boven zouden hebben.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:40 schreef Nattekat het volgende:
Bij F1TV zijn ze Hamilton al helemaal aan het ophypen, daar zitten de Mercedesfans dus.
Daarvoor bestaat ook de wall of championsquote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Sky was ook bang dat ze het lek boven zouden hebben.
Maar James Vowles liet al weten dat Ham deze baan erg goed kent en er van houdt om op het randje te rijden hier.
Benieuwd of Lewis in de kwali of race ook zo op het randje gaat rijden
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb FP3 gemist. Ik was na het eten languit op de bank gaan liggen. En dat had ik beter niet moeten doen.
Ik ben niet oud, en zelfs ik heb wel eens een moment dat ik even kan liggen en weg ben, het is goedquote:
Mooi toch, hou je het iig vol tot de qualiquote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar het lag wel lekker eigenlijk.
Dat hebben sommige coureurs ook wel eensquote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet oud, en zelfs ik heb wel eens een moment dat ik even kan liggen en weg ben, het is goed
F1TV kijken als je ook Viaplay kunt kijkenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:42 schreef Nattekat het volgende:
Niveau van F1TV ligt sowieso wel best laag vandaag, wie zijn dit in godsnaam
Je snapt er nog altijd niets van, goed om te weten.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
F1TV kijken als je ook Viaplay kunt kijken
Katten hebben wat meer slaap nodigquote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet oud, en zelfs ik heb wel eens een moment dat ik even kan liggen en weg ben, het is goed
Dat betwijfel ik eigenlijk. Ik heb niet het gevoel dat ik nu uitgerust en wakker ben.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:09 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Mooi toch, hou je het iig vol tot de quali
quote:
Dat is wel wat ik begrepen heb. Dat ze zijn teruggewisseld naar de oude motor.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:36 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dus hij rijdt nu weer met een oude motor
Kennelijkquote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:36 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dus hij rijdt nu weer met een oude motor
Dat is wel een leuk spel. Zou ik eigenlijk ook weer eens verder mee moeten gaan.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:45 schreef Managarm het volgende:
FP3 gemist omdat ik Path Of Exile zat te spelen, had er niet aan gedacht. Kijken of ik nog wakker ben tijdens de kwalificatie.
Path Of Exile 2 komt dit jaar uit dacht ik.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel een leuk spel. Zou ik eigenlijk ook weer eens verder mee moeten gaan.
hier de replayquote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb FP3 gemist. Ik was na het eten languit op de bank gaan liggen. En dat had ik beter niet moeten doen.
Ik hoef niet te klagen over het niveau van de voor- en nabeschouwing, dat is namelijk top.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je snapt er nog altijd niets van, goed om te weten.
Ik heb ook de halve training gemist omdat ik vandaag op pad wasquote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:48 schreef Tijn het volgende:
Net pas thuis, mooi tijd om FP3 terug te kijken voordat de kwali begint
Ik zit pas in Act II geloof ik.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:52 schreef Managarm het volgende:
[..]
Path Of Exile 2 komt dit jaar uit dacht ik.
De baan zal wel glad zijn van al dat Sky ejaculaat.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Sky was ook bang dat ze het lek boven zouden hebben.
Maar James Vowles liet al weten dat Ham deze baan erg goed kent en er van houdt om op het randje te rijden hier.
Benieuwd of Lewis in de kwali of race ook zo op het randje gaat rijden
Dat is nou het leuke, F1TV op een slechte dag is nog steeds beter dan dat.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik hoef niet te klagen over het niveau van de voor- en nabeschouwing, dat is namelijk top.
Ik ook. Mocht ook wel weer, m'n laatste presentie voor een sessie die er toe doet was bevrijdingsdagquote:
Je postte dit exact, maar dan ook echt exact, op het moment dat het op F1TV gedeeld werdquote:
Dat is relatief, aangezien F1TV op mijn Google TV zo'n 15 seconden achterloopt op mijn laptop.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je postte dit exact, maar dan ook echt exact, op het moment dat het op F1TV gedeeld werd
Ze hebben het er ongeveer 20 seconden over gehad, dus alles is goed.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is relatief, aangezien F1TV op mijn Google TV zo'n 15 seconden achterloopt op mijn laptop.
Ja maar Hakkinen Zonta Schumacher was op Spa, waarom dan nu laten zien?quote:
Neequote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar Hakkinen Zonta Schumacher was op Spa, waarom dan nu laten zien?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ik snap silly season duidelijk niet zo goed als jijquote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:40 schreef Starflyer het volgende:
Nu wachten op de bevestiging van Bearman.
Zou dat op verzoek van Yuki zijn of het team? Yuki wil misschien opties open houden aangezien RBR er niet in lijkt te zitten voor hem...quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:42 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wel maar 1 jaartje terwijl ze Perez tot 2026 meenemen.
Zie het silly season topic. Volgens de Daily Mail heeft Bearman bij Haas getekend.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:41 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik snap silly season duidelijk niet zo goed als jij
Dat lijkt me niet meer dan normaal.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De Britten zijn weer helemaal blij dat Hamilton een keertje bovenaan staat hoor.
Toch ook leuk voor ze? Blij dat Mercedes de weg terug omhoog heeft gevonden.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De Britten zijn weer helemaal blij dat Hamilton een keertje bovenaan staat hoor.
Tijd was 0,3 langzamer maar in beeld kwam Max overal een seconde later. Dan zie je goed hoever ie achter lag. Of zo.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarschijnlijk beide. Of Sainz moet naar Williams gaan en Ocon naar Sauber/Audiquote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:42 schreef Perox het volgende:
Hopelijk Bearman wel in de Haas en Ocon niet zoals werd gesuggereerd. Ocon is wel klaar die heeft een paar seizoenen gehad maar duidelijk laten zien dat hij niet uit het juiste hout is gesneden, helaas.
Zou leuk zijn als de Mercedes volgend jaar sneller is dan de Ferrari, ja.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:45 schreef Perox het volgende:
[..]
Toch ook leuk voor ze? Blij dat Mercedes de weg terug omhoog heeft gevonden.
Die kwalificeert straks gewoon weer 5e.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat zou gewoon bijzonder knap zijn.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:47 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Die kwalificeert straks gewoon weer 5e.
En dan staan ze straks weer 6 en 7quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:45 schreef Perox het volgende:
[..]
Toch ook leuk voor ze? Blij dat Mercedes de weg terug omhoog heeft gevonden.
Ik zou ze niet uitvlakken, Lewis was niet voor niets heel positief. Dat was wel eens anders.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als de Mercedes volgend jaar sneller is dan de Ferrari, ja.
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:47 schreef Jane het volgende:
[..]
En de nieuwe coureur sneller dan Russell.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Lachwekkend is hetquote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:52 schreef Perox het volgende:
Zoveel haat tegen Mercedes/Lewis, bijna net zo zuur als de Britjes.
Die hebben zoveel regen dat ze één zonnestraaltje al vierenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Quebec en Qualifying?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Goed, ik heb een probleem zo. Vanaf 22:00 uur vallen er 2 Q's samen..
Ik zie niet in hoe je ooit een probleem kan hebben.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
2 quarterpounders?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Twee schermen, twee koptelefoonsquote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
En atletiek niet te vergeten, dus ik laat IndyCar voor wat het is.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En atletiek niet te vergeten, dus ik laat IndyCar voor wat het is.
Goede vraag..quote:
Die hebben natuurlijk de inters er alweer onder.quote:
Ik zou het voor Liam erg onterecht vinden als die geen plek krijgtquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Goede vraag..
Ze kúnnen RIC er natuurlijk uitbonjouren..
En ik gun het Yuki sowieso meer dan RIC
Idd!quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik zou het voor Liam erg onterecht vinden als die geen plek krijgt
Anders ik wel. Ik zat Liam hier al op te hemelen voor het gros hier ooit vsn hem gehoord hadquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik zou het voor Liam erg onterecht vinden als die geen plek krijgt
Zou ook gewoon pole kunnen rijden met een beetje geluk hier.quote:
Ze hebben bij Alpha Tauri veel te lang gedacht dat het niet aan de auto lag maar aan de rijder.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Goede vraag..
Ze kúnnen RIC er natuurlijk uitbonjouren..
En ik gun het Yuki sowieso meer dan RIC
maar geen regenquote:
Dat heeft niet zo veel met elkaar te maken.quote:
Echt welquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat heeft niet zo veel met elkaar te maken.
Jaquote:
Nee, er ligt blad op de baan, klaar.quote:
Je bent zelf bladquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, er ligt blad op de baan, klaar.
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:06 schreef Peterselieman het volgende:
Dit gaat stuivertje wisselen worden
Dus iedereen ff een bank lap zettenquote:
Understood.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:09 schreef Nattekat het volgende:
Uw tweede RB coureur voor 25 en 26 iedereen.
Tenzij het ineens wel begint te regenen tijdens Q1quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:09 schreef Perox het volgende:
PER heeft nog tijd deze tijden zeggen niets.
Dat is al gebeurd voor het weekend, hij mag op het asfalt blijven.quote:
Q1 duurt nog ffquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:10 schreef Legoblokje het volgende:
Perez gaat er toch niet weer uit in Q1 hè
Idd. Aanzetten!quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:09 schreef Perox het volgende:
PER heeft nog tijd deze tijden zeggen niets.
Groundhogs verjagenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is al gebeurd voor het weekend, hij mag op het asfalt blijven.
En MOM ervoor in de plaatsquote:
Ja iets anders met een overtake knopje begreep ikquote:
Zeuren om niks.quote:
Hij heeft nwe brandstof nodigquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:14 schreef SiGNe het volgende:
Perez is ook een typische Mexicaan he.. gaat nog even pitten.
contract is binnenquote:
Nee, is naar buiten.quote:
Eensquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:16 schreef SiGNe het volgende:
Best idioot dat wagens met nog 2 minuten te gaan nog even op de weegbrug moeten..
Hij ging vlak voor Perez naar binnen, het was een herhalingquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:16 schreef SiGNe het volgende:
Best idioot dat wagens met nog 2 minuten te gaan nog even op de weegbrug moeten..
Gewoon niet terugschakelen zeg ikquote:
Ah, dat was me dan niet duidelijkquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij ging vlak voor Perez naar binnen, het was een herhaling
Zoals gewoonlijkquote:
Pia werd geimpedequote:
Tja...quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:10 schreef Legoblokje het volgende:
Perez gaat er toch niet weer uit in Q1 hè
Ik snap de contractverlenging nog steeds nietquote:
Mijn advies deed het hemquote:
Niemand snapt hetquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik snap de contractverlenging nog steeds niet
Deed ie daarvoor alquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:20 schreef Nattekat het volgende:
Contract is binnen, dus hij kan weer falen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |