Haha ja, dat 'probleem' heb ik zonder koorts ook vaak jaquote:Op woensdag 19 juni 2024 09:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Stond aan
Sliep voordat het begon
(Ziek. Koorts. In bed televisie kijken = in slaap vallen)
Haha in de slaapkamer heb ik normaal gesproken geen schermen. Dus ik weet niet of ik niet-ziek ook dan in slaap valquote:Op woensdag 19 juni 2024 09:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha ja, dat 'probleem' heb ik zonder koorts ook vaak ja
Beterschap in elk geval!
Hey KinKiJanquote:Op woensdag 19 juni 2024 10:02 schreef KinKiJan het volgende:
RLS Ziekenboeg; het is ook wel echt weer om op z'n minst verkouden te worden.
@:Dotteke al wat opgeknapt?
quote:Op woensdag 19 juni 2024 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey KinKiJan
Vandaag voor het eerst weer even de laptop aangezet, maar wil het liefste weer gaan liggen. Toch maar even proberen een paar uurtjes op te blijven.
Begin een beetje op te knappen maar ben nog wel heel moe.
quote:
Alle beetjes helpen! Beterschap nog!quote:Op woensdag 19 juni 2024 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey KinKiJan
Vandaag voor het eerst weer even de laptop aangezet, maar wil het liefste weer gaan liggen. Toch maar even proberen een paar uurtjes op te blijven.
Begin een beetje op te knappen maar ben nog wel heel moe.
Ja heel rustig. Was er al wel bang voor dat deze sc niet ging lopen. Komt pas weer als er live streams zijnquote:
Dan ben je om een uur of 6 begonnen, lekker op tijdquote:Op vrijdag 28 juni 2024 06:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nieuwe dag met nieuwe kansen
Zit al een uurtje lekker te haken
Correct!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan ben je om een uur of 6 begonnen, lekker op tijd
Niet slecht. Zelf was ik ook wel redelijk op tijd mijn nest uit: om half zevenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zes uur in de ochtend is niet slecht voor een uitkeringstrekker he
Ook keurig!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niet slecht. Zelf was ik ook wel redelijk op tijd mijn nest uit: om half zeven
Ja! Aan de ene kant mee eens. Anderzijds zitten ze volgens mij compleet te niksen. Echt noemenswaardige conflicten lijken ze ook niet te hebben...quote:Op zondag 30 juni 2024 02:27 schreef KinKiJan het volgende:
Oi!
Hier nog Bestemming X kijkers? Daar had ik eigenlijk ook wel streams van willen hebben. Leuk programma, ze zitten constant in die bus (zoals jaja... De Bus) en had het wel leuk gevonden meer van hun dagelijkse dingen te kunnen zien.
Doe maar die oude bus, met livestreams.quote:Op zondag 30 juni 2024 02:27 schreef KinKiJan het volgende:
Oi!
Hier nog Bestemming X kijkers? Daar had ik eigenlijk ook wel streams van willen hebben. Leuk programma, ze zitten constant in die bus (zoals jaja... De Bus) en had het wel leuk gevonden meer van hun dagelijkse dingen te kunnen zien.
Het is echt puur het spel en geen realityquote:Op zondag 30 juni 2024 12:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Doe maar die oude bus, met livestreams.
Met bestemming X was ik na 1 aflevering al klaar, niet mijn ding.
Heb een paar afleveringen gezien. Vind het wel leuk.quote:Op zondag 30 juni 2024 02:27 schreef KinKiJan het volgende:
Oi!
Gezelligquote:Op maandag 1 juli 2024 12:18 schreef lojanda het volgende:
Goedemiddag![]()
Lang geleden en dacht eens even een bakkie te doen en wat bij lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |