Zo geïsoleerd dat het binnen niet onder de 22 graden komt.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig is het de komende weken nog niet zo heel warm. Van de week zelfs een keer 13 graden
Dat is de ellende van het isoleren. In de zomer is de warmte er niet uit te krijgen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo geïsoleerd dat het binnen niet onder de 22 graden komt.
De deur naar het balkon en alle ramen zijn voorzien van een elektrische hor, dus ben veilig voor rondvliegend ongedierte.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is de ellende van het isoleren. In de zomer is de warmte er niet uit te krijgen.
Wat een luxe. Wist niet eens dat dat bestond.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
De deur naar het balkon en alle ramen zijn voorzien van een elektrische hor, dus ben veilig voor rondvliegend ongedierte.
Er is veel veranderd, van uitzicht op een parkeerplaats (2 hoog) tot een weids uitzicht 14 hoog.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een luxe. Wist niet eens dat dat bestond.
Dan kan je zeker een mooi eind weg kijken als je zo hoog zit.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er is veel veranderd, van uitzicht op een parkeerplaats (2 hoog) tot een weids uitzicht 14 hoog.
We zijn er gelukkig mee, ondanks de hogere huur.
Konden inschrijven op 20 woningen, en de door ons gewenste woning was nummer 20, die we als nummer 1 hebben aangevinkt, met succes dus.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je zeker een mooi eind weg kijken als je zo hoog zit.
Dat is fijn dan. Hoor je niet zo vaakquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Konden inschrijven op 20 woningen, en de door ons gewenste woning was nummer 20, die we als nummer 1 hebben aangevinkt, met succes dus.
Een paar dagen per jaar? Waar was jij vorig jaar dan? De hitte heeft weken geduurdquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ja klopt maar uiteindelijk zijn het vaak ook maar een paar dagen per jaar. Die vind ik dan wel even vervelend.
Als we dat nou toch eens zelf konden regelenquote:
Hier mag de zon wel schijnen maar niet warmer worden dan 23 graden en in de nacht een graadje of 15quote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als we dat nou toch eens zelf konden regelendan zou ik net als Olaf uit Frozen een wolkje boven me hebben hangen
Dat zou perfect zijn voor de zomerquote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier mag de zon wel schijnen maar niet warmer worden dan 23 graden en in de nacht een graadje of 15
Hi Childquote:
Dat zeker, maar helaas hebbben we het niet voor het zeggenquote:
Jaquote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hi Child![]()
Ben je weer een beetje bijgekomen van alle drukte?
Zeker wetenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeker, maar helaas hebbben we het niet voor het zeggen
Voor nu ben ik heel blij met het weerhebben we toch al mooi gewonnen tot nu niet al te warm. Op die opaar dagen na dan.
Heerlijk is dat.. niets moet en alles magquote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jalekker een dagje thuis hangen doet wonderen
Ooooh klinkt heel erg goedquote:Op zaterdag 8 juni 2024 15:12 schreef lojanda het volgende:
Ik ben al de hele tijd in de keuken bezig met van alles aan het maken voor vanavond. Tapas avondje met vrienden. Lekkere hapjes en een drankje. Ik hou d’r van
Da's een goeie.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:29 schreef spapaars het volgende:
Goedenavond.
Naast meubels hebben we in de nieuwe woning ook een nieuwe koel-vriescombinatie en wasmachine aangeschaft.
Eigenlijk afscheid genomen van alles, voor een nieuw avontuur.
Maar raad eens, die krengen van koelkast en wasmachine (de oude na 14 jaar trouwe dienst geschonken aan het grof vuil ophaaldienst) hebben wifi, ik weet niet eens wat ik ermee moet/kan doen, en/of het nut daarvan inzie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |