Hahaha.... gekkie...quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yeah! En anders gewoon een tijdje geen shoarma eten
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maakt mij normaal gesproken allemaal niet zo uit. Alleen nu zou ik harde regen en wind heerlijk vinden. Lekkere dramatique.
Ja ik was 2 weken goed ziek gelukkig weer beter alleen nog wel moe. Maar dat schijnt er bij te horenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Dotje.... ja lekker z'n gangie... hi
Ik was even een beetje aant terug lezen maar ze hebben jou goed te pakken gehad... hoop dat het nu iets beter gaat...🤗
quote:
Zeker gezelligquote:
Ik ben altijd vrij positief, dat geeft de burger moed..quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh oke! Ik ben er sceptisch over
Hahahaa ik ben ook positiefquote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrij positief, dat geeft de burger moed..![]()
We gaan het zien en beleven vanavond....
Nou gelukkig... goed te horen... ja die moeheid kan nog wel even aanhouden...quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik was 2 weken goed ziek gelukkig weer beter alleen nog wel moe. Maar dat schijnt er bij te horen
Nou de eerste druppels vallen hier maar van een windje is nog geen sprake...quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaa ik ben ook positiefalleen tja... ach... ik gun iedereen zijn lolletje. Hoor wel aan het schreeuwen hoe we het doen
Zelf maken smaakt toch heel anders dan bij de shoarma boerquote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee valt best mee, maar zo op z'n tijd heb ik er wel eens zin in. Bak het dan meestal wel zelf en als ik het ga halen/laat bezorgen eet ik toch liever döner eigenlijk
Ons weer moet samenkomen! En dan hard onweer, en flitsen en knallen en donkerte!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou de eerste druppels vallen hier maar van een windje is nog geen sprake...
Ik wil ut, ik wil ut...
Maar gelukkig ook niet meer zo moe als ik wasquote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou gelukkig... goed te horen... ja die moeheid kan nog wel even aanhouden...
Ik reageerde op de verkeerde post hiquote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaa ik ben ook positiefalleen tja... ach... ik gun iedereen zijn lolletje. Hoor wel aan het schreeuwen hoe we het doen
Oh dat is irritant balen. Dat heb ik soms van mijn meds. Echt frustrerendquote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar gelukkig ook niet meer zo moe als ik was
Ik was al moe zodra ik mijn ogen opendeed man wat een ellende was dat
Hahahaha, ja... ik neem elke keer voor om te kijken en dan is het tijd en dan denk ik "neeeee wil nie"quote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik reageerde op de verkeerde post hi
Ja joh kan ons het schelen lekker blèren in het oranje...
Jajajajaja... ze hebben het ons beloofd...quote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ons weer moet samenkomen! En dan hard onweer, en flitsen en knallen en donkerte!
Yup!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelf maken smaakt toch heel anders dan bij de shoarma boer
Ik maak het meestal ook zelf hoor lang geleden dat ik besteld heb
Doner zijn toch die dunne plakjes vlees?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ja snap ikquote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat is irritant balen. Dat heb ik soms van mijn meds. Echt frustrerend
We hebben rechten!!! hurrrrquote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jajajajaja... ze hebben het ons beloofd...
Ik ga echt geen voetbal kijken, zal blij zijn als het weer voorbij isquote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik reageerde op de verkeerde post hi
Ja joh kan ons het schelen lekker blèren in het oranje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |