Ja lijkt mij ook prachtig, maar het zal er wel niet van komen gezien die prijzenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die Cruise hebben wij een aantal jaren geleden ook gedaan. Echt prachtig was dat ookAlleen viel onze boot toen wat tegen. Maar het is er echt prachtig en zeker op het moment dat je er tussendoor vaart
Het is best prijzig maar je hebt heel vaak heel goede aanbiedingen en je hoeft verder nog maar heel weinig geld uit te geven want alles heb je op de boot. Ik ben er zelf niet zo goed in maar mijn vriendin weet heel goed reizen uit te zoeken met kortingen en zonder allerlei toeslagen. Het is echt zo heerlijk en je wordt zo verwend op de boot door de bediening.. heerlijkquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook prachtig, maar het zal er wel niet van komen gezien die prijzen
Ja alles is binnen handbereikquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is best prijzig maar je hebt heel vaak heel goede aanbiedingen en je hoeft verder nog maar heel weinig geld uit te geven want alles heb je op de boot. Ik ben er zelf niet zo goed in maar mijn vriendin weet heel goed reizen uit te zoeken met kortingen en zonder allerlei toeslagen. Het is echt zo heerlijk en je wordt zo verwend op de boot door de bediening.. heerlijk
Ik denk dat jij het beste vanuit Nederland op een boot kunt vertrekken. Dan heb je ook geen vluchten die er extra bijkomen en het is ivm je gezondheid ook niet vermoeiend. Je stapt in Rotterdam op de boot en de reis is begonnen en je hoeft niet over te stappen en vliegtuig in en uit. Ik zou met Holland America Line gaan. Dan weet je dat het gewoon heel goed is en tot in de puntjes verzorgd. Het zal altijd wat duurder zijn als dat je naar een hotelletje gaat maar je krijgt er ook heel veel voor. Waarschijnlijk zul je voor een acht tot tien dagen een 1200 euro kwijt zijn met alles erop en eraan. Er komen zoveel aanbiedingen continu en die moet je in de gaten houden. Kan ook zomaar zijn dat je goedkoper uit bent als er een aanbieding komt.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja alles is binnen handbereik
Ik ben er ook geen held in hoor
@:Fogel heeft mij wel een keer vertelsd welke boot je het beste kan nemen, maar dat ben ik al weer kwijt.
Het zit er er denk ik ook niet in hoor dat ik het ooit ga doen.
Maar er over dromen kost niets zeg ik altijd
Welke boot het beste is ligt helemaal aan je doel van de tripquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja alles is binnen handbereik
Ik ben er ook geen held in hoor
@:Fogel heeft mij wel een keer vertelsd welke boot je het beste kan nemen, maar dat ben ik al weer kwijt.
Het zit er er denk ik ook niet in hoor dat ik het ooit ga doen.
Maar er over dromen kost niets zeg ik altijd
Mijn wens is ooit nog een cruise te maken in de Fjorden in Noorwegenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Welke boot het beste is ligt helemaal aan je doel van de trip
Lekker genieten van niet doen Childquote:Op zaterdag 6 juli 2024 08:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gesloopt van gisteren. Nu lekker serietjes kijken en bijkomen
Ik heb vakantie
Ja, ik geniet enorm van deze dag. Kom langzaam bij van gisteren en morgen zijn we weer creatief. Nu even nietquote:
Niets hoeft alles mag altijd fijn zo dag tochquote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ik geniet enorm van deze dag. Kom langzaam bij van gisteren en morgen zijn we weer creatief. Nu even niet
Ik ben gisteren zolang onderweg geweest en thee gedronken met een vriendin met een kind. Ben gewoon nog een beejte geslooptquote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niets hoeft alles mag altijd fijn zo dag toch
Hey Frummiequote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:34 schreef Frummelie het volgende:
Goedemiddag.... hoest in de hut van ome Henne
Long time no see...
Dan gewoon lekker rustig aan doenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben gisteren zolang onderweg geweest en thee gedronken met een vriendin met een kind. Ben gewoon nog een beejte gesloopt
We zijn al weken in oranjequote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:35 schreef Frummelie het volgende:
Oohooo we zijn oranje dat is vast een voorbode voor vanavond...![]()
Een voorbode van wat?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:35 schreef Frummelie het volgende:
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:35 schreef Frummelie het volgende:
Ik denk dat ik een van de weinige ben die blij is met dit weerquote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep! Wachten op het beloofde noodweer
Heyquote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yeah! En anders gewoon een tijdje geen shoarma eten
Maakt mij normaal gesproken allemaal niet zo uit. Alleen nu zou ik harde regen en wind heerlijk vinden. Lekkere dramatique.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een van de weinige ben die blij is met dit weer
Lekker hoor niet koud maar ook niet bloedheet
Van mij mag de zomer zo blijven
Nee valt best mee, maar zo op z'n tijd heb ik er wel eens zin in. Bak het dan meestal wel zelf en als ik het ga halen/laat bezorgen eet ik toch liever döner eigenlijkquote:
Hejj Dotje.... ja lekker z'n gangie... hiquote:
Oh dat doet me zo denken aan mijn studententijd. Zuipen en dan eindigen met een vette shoarma-bek... Denk dat ik het nuchter niet zou lustenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee valt best mee, maar zo op z'n tijd heb ik er wel eens zin in. Bak het dan meestal wel zelf en als ik het ga halen/laat bezorgen eet ik toch liever döner eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |