Wel goed hoor. Met jou dan?quote:
Ja corona is gelukkig weg, alleen nog wel heel moe.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Oi!
Corona er goed onder kunnen krijgen?
Ah fijn, hopen dat dat ook snel weer 'slijt'. Had bij mij toen ook even nodig voor ik niet meer stond uit te hijgen bovenaan de trapquote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja corona is gelukkig weg, alleen nog wel heel moe.
Maar dat schijnt tijd nodig te hebben.
Lief dat je vraagt thnx
Wanneer heb jij het gehad?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah fijn, hopen dat dat ook snel weer 'slijt'. Had bij mij toen ook even nodig voor ik niet meer stond uit te hijgen bovenaan de trap
Boh dan moet die corona er bovenop al helemaal geen pretje geweest zijn nee.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wanneer heb jij het gehad?
Ik heb dat sowieso al, heb eenlongkwab weg en heb copd
Dus mijn saturatie was tijdens corona niet zo best net op de grens. Op 91 zat ik regelmatig
Ja die klachten had ik ook en benauwd geen zin in nietsquote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Boh dan moet die corona er bovenop al helemaal geen pretje geweest zijn nee.
Ik had het begin dit jaar, had vooral last van koppijn en griepverschijnselen die heviger waren dan normaal. Heb er een week of 2/3 goed last van gehad, daarna bleven alleen die vermoeidheid en gebrek aan conditie wat hangen en m'n oren bleven nog lang dichtzitten.
Hoop dat dat dan ook snel weg is, weet eigenlijk niet meer hoe lang dat duurde, ongemerkt werd het steeds beter gelukkig.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die klachten had ik ook en benauwd geen zin in niets
Vond het erger dan een griep anders
ook alle andere klachten die ik al heb werden erger tijdens corona
Maar gelukkig zijn we er goed van afgekomen. Nu alleen die vermoeidheid nog
Ga gewoon overdag soms een uurtje op de bank liggen
Ja ik merk dat het hier ook al wel wat beter gaat met de moeheid.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoop dat dat dan ook snel weg is, weet eigenlijk niet meer hoe lang dat duurde, ongemerkt werd het steeds beter gelukkig.
Ik zag dat je Corona hebt gehadquote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik merk dat het hier ook al wel wat beter gaat met de moeheid.
Het hoort er gewoon bij.
Heyquote:
Hey Lojanda, lang niet gezien. Alles goed?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:15 schreef lojanda het volgende:
Goedemiddag.. of moet ik al avond zeggen![]()
Het is weer lekker weekend
Weekend GG lekker niets doen, wat werk betreftquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is al bijna avond ja. Wow, de dag is rap voorbij gegeaan.
Hi Dotteke.. je hoor gaat goed. Ben wat druk geweest en we zijn op een laatst moment nog op reis geweest. Lekker bij getankt en genoten en nu kunnen we er weer even tegenaanquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey
[..]
Hey Lojanda, lang niet gezien. Alles goed?
De dagen vliegen voorbijquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is al bijna avond ja. Wow, de dag is rap voorbij gegeaan.
O lekker, waar ben je naar toe geweest?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hi Dotteke.. je hoor gaat goed. Ben wat druk geweest en we zijn op een laatst moment nog op reis geweest. Lekker bij getankt en genoten en nu kunnen we er weer even tegenaan
Vrienden van ons hadden een mooie cruise gezien en hadden zoiets van waarom gaan jullie niet mee. Een hoop geregel maar het was toch gelukt en we hebben een heerlijke reis gehad langs de middellandse zeequote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, waar ben je naar toe geweest?
O wat een verwennerij een cruise Dat is iets wat ik ook nog graag zou willen doen en dan in Noorwegen door de Fjorden Maar ppfff die prijzenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vrienden van ons hadden een mooie cruise gezien en hadden zoiets van waarom gaan jullie niet mee. Een hoop geregel maar het was toch gelukt en we hebben een heerlijke reis gehad langs de middellandse zeeZo genoten van alles..
Qua werk niet nee. Maar er ligt genoeg aan dingen te doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weekend GG lekker niets doen, wat werk betreft
Die Cruise hebben wij een aantal jaren geleden ook gedaan. Echt prachtig was dat ookquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat een verwennerij een cruise Dat is iets wat ik ook nog graag zou willen doen en dan in Noorwegen door de Fjorden Maar ppfff die prijzen
Ja thuis heb je natuurlijk ook dingen te doen, maar wat daar niet klaar is is jammerquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Qua werk niet nee. Maar er ligt genoeg aan dingen te doen.
Gelukkig morgenavond even ontspannen voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |