Basketbal ook vaak.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:09 schreef Lyrewyn het volgende:
Zo'n zweetband zie je wel vaker bij tennis. Bij voetbal is 'ie minder nuttig en wordt het dragen ervan soms niet toegestaan (omdat je eraan kunt trekken).
Ik heb ook een tijdje een haarband gedragen bij het voetballen omdat ik het wel cool vond. Maar toen was ik 16 en niet 30.
China is al oranje bandjes aan het fabricerenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit wordt een beetje de Gullit rastapruik van het EK 2024. 100% dat straks jan en alleman met zo'n gare zweetband de kroeg in gaat om voetbal te kijken.
Waar maakt die dooie lul zich druk om. Niet iedereen is uit de Groningse klei getrokken.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat stukje met Koeman in de OP maakt overigens wel duidelijk dat de bondscoach het er absoluut niet mee eens is.
Sjoerd Mossou grotere deuger kan je niet vinden. Ja toch wel in de vorm van Thijs Zonneveldquote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:15 schreef Fok-it het volgende:
https://archive.ph/rEDq9
Leuke column over de onderbuikies die gister weer aan het schuimbekken waren omdat een sporter een zweetband draagt. Genot
Het gaat bij een zweetband tegenwoordig zelfs over deugen?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:47 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Sjoerd Mossou grotere deuger kan je niet vinden. Ja toch wel in de vorm van Thijs Zonneveld
Ging meer over de collumn van Sjoerdquote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat bij een zweetband tegenwoordig zelfs over deugen?
Wow
Ok? En wat is het deugen in de column dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:51 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Ging meer over de collumn van Sjoerd
Eng h่, iemand die niet meegaat met de rest?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:32 schreef ISVV het volgende:
Memphis voelt zich meer Ghanees dan Nederlander, dat zegt ie zelf nagenoeg letterlijk en dat valt ook duidelijk af te leiden aan zijn uitingen op social media. Best opmerkelijk, opgevoed door zijn blanke moeder en opa en oma maar dan toch meer hebben met het land van je pa die niks van je wil weten. Dan heb ik meer respect voor Van Hooijdonk. Maar goed, dan had je ook voor Ghana moeten kiezen. Ik zou dan liever een Weghorst zien, een mindere voetballer maar die sterft wel voor zijn land. We winnen toch nooit wat.
En ik weet dat ik daar redelijk alleen in sta: veel mensen vinden dat ie over de vlag mag kotsen, als ie maar presteert. Maar ik ervaar het toch anders. Die jongen moet altijd geforceerd raar doen, dan is het een Ghanees dansje, dan een zweetband. Dan een legerpak, dan een hoed. Vermoeiend ventje.
Als je je geforceerd af aan het zetten bent dan stoor ik me daar wel aan. Of mag dat dan weer niet? Depay vertegenwoordigt voor mij veel elementen in de huidige maatschappij die irritatie bij me oproepen. Tuurlijk juich ik als ie scoort, maar ik vind het een kwalletje. Geef mij maar types als Dumfries en Veerman.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:47 schreef prunus het volgende:
[..]
Eng h่, iemand die niet meegaat met de rest?
In jouw ogen is het geforceerd, maar voor hem niet. Je mag je eraan storen. Ik snap wel dat je het een beetje moeilijk vindt als je zelf een ‘doe maar normaal dan doe je al gek genoeg’ type bent. Alleen goed om te beseffen dat jouw kijk op de wereld niet voor iedereen geldt en jouw kijk op de wereld niet de enige juiste kijk is. Als je dat doorhebt, zul je je ook minder storen aan dit soort dingen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:50 schreef ISVV het volgende:
[..]
Als je je geforceerd af aan het zetten bent dan stoor ik me daar wel aan. Of mag dat dan weer niet? Depay vertegenwoordigt voor mij veel elementen in de huidige maatschappij die irritatie bij me oproepen. Tuurlijk juich ik als ie scoort, maar ik vind het een kwalletje. Geef mij maar types als Dumfries en Veerman.
Deze Dumfries?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:50 schreef ISVV het volgende:
[..]
Als je je geforceerd af aan het zetten bent dan stoor ik me daar wel aan. Of mag dat dan weer niet? Depay vertegenwoordigt voor mij veel elementen in de huidige maatschappij die irritatie bij me oproepen. Tuurlijk juich ik als ie scoort, maar ik vind het een kwalletje. Geef mij maar types als Dumfries en Veerman.
Dan zou hij zich ook aan Weghorst moeten storen want dat is een en al overacting. Dat doet hij dan weer niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:53 schreef prunus het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je het een beetje moeilijk vindt als je zelf een ‘doe maar normaal dan doe je al gek genoeg’ type bent.
Waardoor zou dat komen, denk je?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zou hij zich ook aan Weghorst moeten storen want dat is een en al overacting. Dat doet hij dan weer niet.
Oh ja. Wat is het verschil? Weghorst is niet zwart, Depay wel.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zou hij zich ook aan Weghorst moeten storen want dat is een en al overacting. Dat doet hij dan weer niet.
Daar daar kan ik nog wel om lachen. Komt op mij minder provocerend over.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje laffe suggestie. Als Memphis half Duits was en zich de hele dag Duitser zou noemen op Insta, in raps zou roepen dat ie een 'Bavarian boy' zou zijn dan vond ik dat net zo vervelend.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:01 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Waardoor zou dat komen, denk je?
Ah ja, dus als je je meer stoort aan een donkere speler dan aan een blanke ben je een racist. Uit jullie posts blijkt dat jullie meer bezig zijn met kleur dan ik.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:03 schreef prunus het volgende:
[..]
Oh ja. Wat is het verschil? Weghorst is niet zwart, Depay wel.
Mwah. Vooral laf om te suggereren dat iemand weinig op heeft met het land waar hij voor uitkomt omdat hij ook zijn oorspronkelijke roots terug laat komen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:08 schreef ISVV het volgende:
[..]
Daar daar kan ik nog wel om lachen. Komt op mij minder provocerend over.
[..]
Beetje laffe suggestie. Als Memphis half Duits was en zich de hele dag Duitser zou noemen op Insta, in raps zou roepen dat ie een 'Bavarian boy' zou zijn dan vond ik dat net zo vervelend.
Maar goed, ik weet dat ik hier alleen in sta. Ik weet dat Nederlanders weinig vaderlandsliefde hebben en zo lekker nuchter zijn, maar onze toekomstig topscorer allertijden heeft niet zoveel op met ons land. Dat vind ik een pijnlijke constatering. Laf dat je dan als racist weggezet wordt.
Dat zegt ie nagenoeg letterlijk. Als het over Ghanezen heeft dan spreekt ie in de wij-vorm. Noemt zichzelf 'African', Ashanti-boy, noem maar op. Heb met nog nooit Dutch-boy horen roepen. Tijdens het WK zong ie het Wilhelmus niet mee.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Vooral laf om te suggereren dat iemand weinig op heeft met het land waar hij voor uitkomt omdat hij ook zijn oorspronkelijke roots terug laat komen.
Jullie insinuaties? Ik insinueer niks mafkees. Ik zei alleen dat ik het vreemd vond dat je je niet aan Weghorst ergerdequote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:18 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat zegt ie nagenoeg letterlijk. Als het over Ghanezen heeft dan spreekt ie in de wij-vorm. Noemt zichzelf 'African', Ashanti-boy, noem maar op. Heb met nog nooit Dutch-boy horen roepen. Tijdens het WK zong ie het Wilhelmus niet mee.
Vind het dieptriest dat je hier als racist weggezet wordt als je van mening bent dat het heel normaal is dat jongens die voor NL spelen zich ook primair Nederlander moeten voelen. Uit niets blijkt dat dit voor Depay het geval is.
Neem nou een Van der Vaart. Als die continu riep dat ie 'Andalusian-boy' is, een foto van zichzelf op Instagram zou zetten met 'Spanish' dan zou ik dat dus net zo storend gevonden hebben. Het mag, maar dan moet je ook voor Spanje kiezen.
Veel mensen hebben zoiets van zolang ie presteert vind ik het goed, ik kijk anders naar interlandvoetbal. Zou liever niveautje Noorwegen zijn met jongens als Weghorst en Dumfries die gewoon trotse Nederlanders zijn en dat ook uitspreken. Als je dan een racist bent soit, maar ik vind jullie insinuaties heel erg ongepast.
Ook een insinuatie, ik zie Weghorst liever omdat ie wel een trotse Nederlander is. Toen van de week die baby-act begon stoorde ik me daar ook wel aan. Net als aan dat wappie-gelul. Maar minder dan aan Ghanees dansje inderdaad.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jullie insinuaties? Ik insinueer niks mafkees. Ik zei alleen dat ik het vreemd vond dat je je niet aan Weghorst ergerde
Ik heb mezelf ook nog nooit dutch boy horen zeggen. En het Wilhelmus is een lachwekkend volkslied. Daar heeft de gemiddelde Nederlander echt 0 feeling mee, laat staan dat ze weten waar het over gaatquote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:18 schreef ISVV het volgende:
[..]
Heb met nog nooit Dutch-boy horen roepen. Tijdens het WK zong ie het Wilhelmus niet mee.
Waarvan akte. Nogmaals, uit alle uitingen die Memphis doet blijkt dat zijn liefde voor Ghana groter is dan voor Nederland. Ik sta er wat nationalistisch in, maar vind het jammer dat onze toekomstig topscorer zo in de wedstrijd zit. Dat staat voor mij los van kleur, want er zijn zat donkere jongens die w้l laten blijken dat ze veel met Nederland ophebben. Bijvoorbeeld door het Wilhelmus mee te zingen, ook al is de tekst sterk verouderd.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook nog nooit dutch boy horen zeggen. En het Wilhelmus is een lachwekkend volkslied. Daar heeft de gemiddelde Nederlander echt 0 feeling mee, laat staan dat ze weten waar het over gaat
Welnee. Als jij zegt dat het niet zo is dan geloof ik je meteen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:09 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ah ja, dus als je je meer stoort aan een donkere speler dan aan een blanke ben je een racist. Uit jullie posts blijkt dat jullie meer bezig zijn met kleur dan ik.
Niet gelezen, heb al genoeg stront in mijn ogen door je eerdere posts.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:08 schreef ISVV het volgende:
[..]
Daar daar kan ik nog wel om lachen. Komt op mij minder provocerend over.
[..]
Beetje laffe suggestie.
Ik zou niet reageren op Fok-it trolletje, hij probeert continue racistische uitspraken te ontlokken of dergelijke suggesties op te roepen bij users, maar faalt zo opzichtig deze geniepig woke mannetje.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:18 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat zegt ie nagenoeg letterlijk. Als het over Ghanezen heeft dan spreekt ie in de wij-vorm. Noemt zichzelf 'African', Ashanti-boy, noem maar op. Heb met nog nooit Dutch-boy horen roepen. Tijdens het WK zong ie het Wilhelmus niet mee.
Vind het dieptriest dat je hier als racist weggezet wordt als je van mening bent dat het heel normaal is dat jongens die voor NL spelen zich ook primair Nederlander moeten voelen. Uit niets blijkt dat dit voor Depay het geval is.
Neem nou een Van der Vaart. Als die continu riep dat ie 'Andalusian-boy' is, een foto van zichzelf op Instagram zou zetten met 'Spanish' dan zou ik dat dus net zo storend gevonden hebben. Het mag, maar dan moet je ook voor Spanje kiezen.
Veel mensen hebben zoiets van zolang ie presteert vind ik het goed, ik kijk anders naar interlandvoetbal. Zou liever niveautje Noorwegen zijn met jongens als Weghorst en Dumfries die gewoon trotse Nederlanders zijn en dat ook uitspreken. Als je dan een racist bent soit, maar ik vind jullie insinuaties heel erg ongepast.
On topic: Memphis is een echte baas en soon to be topscorer alle tijden. Graag meer respect aub voor deze jongen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pas weer juichen als de basis elf geen kleurtje meer heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |